X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוץ הפועל ת"א, תמוז: "נעבור את התקופה יחד"
▪  ▪  ▪
אבוקסיס. יכולת פושרת, תוצאות טובות

הפועל ת"א יכולה לסמן וי רציני. הקבוצה ניצחה 0:1 את קרית שמונה במשחק שסומן על ידי רבים כמוקש משמעותי בעיקר אחרי ההצלחה בדרבי. האדומים עדיין לא מרשימים, אבל עם תוצאות קשה להתווכח ותוך שישה ימים, היא מצליחה לסגור פער של 6 נקודות מהיריבה הגדולה, מכבי ת"א ולהיצמד אליה בטבלה. הולך להיות לנו חורף חם במיוחד.

טוטו תמוז שב מהשעיה של שני משחקים ועשה את זה בסטייל עם שער ניצחון בדקה ה-3 שהספיק מול האלופה. קרית שמונה עדיין לא ממריאה ומהקבוצה שרק זכתה באליפות לפני שבעה חודשים, נראית בדרך לתחתית.

"דוווקא בחצי השני הנענו יותר טוב את הכדור והגענו פחות למצבים", יוסי אבוקסיס, "השתלטנו על המשחק. אני לוקח מהמשחק הזה את הנקודות ואת ההתקפות הטובות שעשינו. אני לא יודע אם הגיע לנו פנדל. אני אני לא חזיר ושמח על הניצחון הזה במגרש קשה. אנחנו הולכים קדימה".

"אמרתי שאני לא אדבר על שופטים ויכול להיות שגם להם הגיע פנדל. יכולת לא גדולה שלנו אבל היה הרבה רצון של השחקנים. אמרתי לשחקנים שאנחנו נוסעים לק"ש כמו גברים או שעולים עם הנוער. זה לא פשוט להתמודד עם הזרים.. אם קשה לשיראלים אז מה יגידו הזרים? אני מקווה שזה ייגמר בהקדם. מעבר לזה אני מקווה שהוכל יעבור בשלום וחוזרים הביתה בכיף".

"אני חושב שכל החבר'ה עבדו קשה", אמר טוטו תמוז, "ק"ש קבוצה טובה ואנחנו שמחים על 3 הנקודות. עברנו שבוע לא קל ואני מקווה שתהיה המשכיות. אז לא הראנו יכולת טובה וזה תקופה שפחות הולך לנו אבל מגיע שאפו גדול לכולם. זה לא קל לנו אבל נהיה חזקים ונעבור כולם ביחד את התקופה ביחד ויש לנו צוות מקצועי שמחזק אותנו ושמחים שניצחנו במשחק קשה מאוד".

"קשה היה לנו לשחק נגד הגנה צפופה", הודה ברק בכר, "לא שיחקנו חכם ובמשחק שבו שלטנו לא הגענו למצבים, צריך לעבוד על זה. ראיתי שיפור גדול ואני אופטימי ממה שהשחקנים נתנו ואני מאמין שניראה תוצאות בהמשך".

"יש תקופות כאלה שהשחקנים נורא רוצים ומגיעים למצבים ואני מאמין שברגע שיחזור להם הביטחון, הם יחזרו להבקיע. אני חושב שהיה פנדל אבל לא אדבר על השופטים ומסתכל על הקבוצה שלי ונמשיך הלאה. היה לנו הזדמנות שבוע שעבר לחבר ניצחון ופספסנו. אין לנו הרבה זמן לחשוב ולנוח יש לנו עוד משחקים בדרך".

תאריך:  17/11/2012   |   עודכן:  17/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי שלו
אתמול הודיע משה קפלינסקי כי הוא פורש מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס    כלל תעשיות: "יואל פלדשו, מנכ"ל נשר, מכהן בתפקידו בהצלחה גדולה"
איציק וולף
תחנת הטלוויזיה של חמאס מנסה בכל מחיר להציג בפני האזרחים בעזה הישגים מול ישראל    על כן היא משדרת שקרים כמו פגיעת טיל סמוך לשגרירות האמריקנית וידיעה על הפלת מטוס קרב ישראלי
עידן יוסף
איתמר לוין
הבית הלבן ומשרד החוץ: לישראל יש זכות להגנה עצמית; את הלחצים יש להפעיל על חמאס    ארדואן: ישראל מפרה את הרגיעה בכל פעם שמתקרבות בחירות
עידן יוסף
מפקדי יחידות מילואים: "יש פה מעל מאה אחוז התנדבות, הרבה מוטיבציה הרבה רצון לבוא ואנשים חדורים להגיע ולתת ולתרום כמה שאפשר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il