X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נעם כץ ושחקניו פתחו ברגל ימין וניצחו בתוך 80 דקות
▪  ▪  ▪
פתחו ברגל ימין. שחקני מטה אשר (באדיבות ברני ארדוב, וואלה!)

הפועל מטה אשר פתחה ברגל ימין את העונה האירופית שלה כשהביסה 0:3 את ניאה סלאמינה פמגוסטה הקפריסאית והעפילה לסיבוב השני במסגרת מפעל גביע האתגר האירופי.

שתי המערכות הראשונות היו בשליטה המוחלטת של מטה אשר. המארחים ברחו כבר בפתיחת המשחק ועלו ל-7:11 ו-8:19 במערכה הראשונה בדרך ל-14:25 בתוך 24 דקות. סלאמינה עוד הובילה 7:8 במערכה השניה, אך לא שמרה על היתרון. מטה אשר עלתה ל-15:19 והמשיכה ל-22:25 ו-0:2 במערכות. בסט השלישי הקפריסאים כבר היו טובים יותר והוליכו ב-8 נקודות, אבל שלו סעדה וגיא בן גל עשו את העבודה וסידרו לנעם כץ 23:25 ו-0:3 חלק בתוך 80 דקות בדיוק.

"ניצחנו קבוצה טובה אחרי משחק יחסית צמוד ואנחנו מרוצים", אמר מאמן מטה אשר, נעם כץ לערוץ הספורט. "אנחנו רוצים להודות לקהל שלנו. הרמה של שתי הקבוצות היא זהה והיום ידענו להתעלות ולעשות את העבודה". האדומים מנעמן, שנאלצו לנדוד הערב למטרווסט ברעננה,  יפגשו במחזור הליגה הקרוב את האלופה מכבי תל אביב.

בן גל וסעדה היו מהבולטים במטה אשר יחד עם אלכס אוסוקין וסבסטיאן פחרז. "פתחנו את המשחק בצורה טובה, אבל לאט לאט זה השתבש לנו. אני שמח ששלו סעדה הביא לנו את הניצחון", אמר בן גל בסיום. סעדה עצמו הוסיף: "אני לא חושב שניצחנו קבוצה ברמה כל כך גבוהה. בנינו כאן משהו חדש, מטה אשר שמזכירה את השנים הגדולות. אנחנו רוצים לקחת תארים ולהראות לקהל שאנחנו שווים".

תאריך:  20/11/2012   |   עודכן:  20/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
גבר על ראול סרוגו ברוב של 518 מול 439    החליטו לאחר לבטים לקיים את הבחירות למרות המלחמה בדרום    השר אטיאס לא הגיע לאסיפת הקבלנים "בגלל ישיבת ממשלה דחופה"
עופר וולפסון
ההרוגים: רב"ט יוסף חיים פרטוק ותושב בדואי    לקראת הפסקת אש אפשרית: התקפת רקטות כבדה על אשקלון ואשדוד    ויכוח על פרטי ההסדר    בפעם הראשונה - פגיעה ישירה במבנים בראשון לציון
איתמר לוין
תת-אלוף יוסי ביינהורן, שהיה מבקר מערכת הביטחון, יחליף בחודש הבא את אלוף מנדי אור המסיים 11 שנים באחד התפקידים החשובים ביותר במשרד מבקר המדינה
איתמר לוין
השופטת נאוה בן-אור, הדנה בתביעה נגד הקרן לירושלים, היא חברה טובה של עו"ד תמי בן-דוד, חברת הוועד המנהל של הקרן. האם היה עליה לפסול את עצמה מלדון בתיק?
עופר וולפסון
רה"מ בטקס הנחת אבן הפינה למבנה הקבע של הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל: "נעמוד בהתחייבויותינו לתת את מחצית הסכום לבניה ונפעל לזירוז הליכי הבנייה"    פרופ' קוה: "בר אילן גייסה 130 מיליון דולר מתוך 200 מיליון הדולרים שהתחייבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il