הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלי כהן: נתנו פה הצגה. אלה הדברים שהליגה שלנו צריכה

מאמן בית"ר י-ם אחרי ה-2:3 הדרמטי על מכבי נתניה. על אבי ריקן אמר: "הוא שיחק כבר בכל תפקיד חוץ משוער, יש לו הרבה אופי". הקשר הוסיף: "גאה בנו. כולם פה רוצים שבית"ר תצליח"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  01.12.12 - 21:42
ריקן. הביא עוד ניצחון לבית"ר (אלן שיבר)
ריקן. הביא עוד ניצחון לבית"ר (אלן שיבר)

אחרי עוד משחק דרמטי בית"ר ירושלים יצאה הערב (שבת) גם מהאיצטדיון החדש בנתניה עם ניצחון. הירושלמים היו שותפים לתצוגת כדורגל נהדרת יחד עם מכבי נתניה, כאשר הבונוס מבחינתם היה 2:3 על הקבוצה של טל בנין משער של אבי ריקן בדקה ה-93. החבורה של אלי כהן כבר במקום הרביעי.

"להבקיע בדקות הסיום זה מתוק וזה מראה על אופי", אמר בסיום אלי כהן, "הקבוצה מוכיחה שהיא ראויה למשחקי צמרת וגם נתניה יודעת להגיע למשחקים גדולים. נתנו הצגה יפה לקהל וזה הכי חשוב. האוהדים נהנו וזה מה שהליגה שלנו צריכה".

מי שמסתמן כגיבור של בית"ר העונה הוא אבי ריקן שהוסיף עוד שער ניצחון לרקורד שלו. המאמן פירגן:  "גם בשנה שעברה הלך לריקן. זה שחקן מוכשר והוא לא עוד שחקן. הוא כבר שיחק בכל תפקיד חוץ משוער. יש לו אופי והוא מנהיג אמיתי, יש לו הרבה כדורגל".

על המשחק שהתפתח סיפר כהן: "בשבוע שעבר הפסדנו למכבי חיפה זה מאוד כאב לשחקנים. הם חיכו ששבת תגיע כדי לחזור בחזרה אל מסלול הניצחונות ואני שמח שזה קרה. המשחק היה קשה, התכוננו לכך שנתניה תשחק עם 7 שחקני הגנה ותירגלנו את זה. הם הקשו עלינו וברגע שהם רצו להשוות ועברו ל-4 בהגנה ידעתי שאנחנו יכולים להבקיע. אני יודע לתמרן והלכתי על כל הקופה".

על המשחק של ערן לוי, שכבש את השער השני של בית"ר עם שמאלית נפלאה לפינה של הנתנייתים ובהמשך הוחלף אמר כהן: "לערן אין כוח ליותר מ-70 דקוות. הוא איבד כוחות ושיחק עד שהתפרק".

ומה עם גיבור הערב? התסריט שנכתב הפעם כאמור לא ממש זר לריקן, שהבקיע את שער הניצחון לבית"ר גם מול רמה"ש. "אני עובד קשה בשביל זה ושמח שאני מצליח להביא את היכולת שלי לידי ביטוי", אמר בסיום הקשר, "זה משהו שליווה אותי לאורך כל הקריירה. יש פה קבוצה שהיא קודם כל של חברים שמאוד רוצים שבית"ר תצליח. וזה נותן הרבה. היה משחק טוב, אני שמח מאוד וגאה בחברים שלי".