X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בגלי צה"ל דווח, כי אורן מגנזי, יואל חסון, שירז פרידמן ואלה רפאל, נחקרו לפני כשבוע בנציבות שירות המדינה; לשכת ראש הממשלה: "הם פעלו תחת הנחיות משפטיות ברורות"
▪  ▪  ▪

נציבות שירות המדינה חוקרת חשד, לפיו ארבעה מיועציו הפוליטיים של ראש הממשלה עברו על חוק שירות המדינה (משמעת), כשעסקו בפעילות פוליטית במהלך הפריימריס בליכוד לפני כשנה, למרות היותם עובדי מדינה, ועל-אף שהוזהרו בעבר שלא לעשות כן - כך דווח (יום א', 12.10.03) בגלי צה"ל.
הארבעה הם יועץ הכנסת של רה"מ אורן מגנזי, יועץ פניות הציבור יואל חסון, היועצת לענייני רשויות מקומיות שירז פרידמן, וראש המחלקה העברית במשרד ראש הממשלה אלה רפאל. אלה חשודים שבמהלך הפריימריס בליכוד לפני כשנה, פעלו לקידום מועמדותו של עמרי שרון ושל מועמדים אחרים, תוך שהם עושים שימוש באמצעים של משרד ראש הממשלה, כמו טלפונים ורכבים.
מגנזי, פרידמן ורפאל אף חשודים שסייעו לחסון לקדם את בחירתו לרשימה לכנסת בפריימריס של הליכוד. חסון עצמו חשוד שהשתמש ברכב של משרד ראש הממשלה במהלך התמודדותו בפריימריס.
לפי החשד, הארבעה המשיכו בפעילות האסורה למרות הנחיות משפטיות שהוציאה הלשכה המשפטית של משרד ראש הממשלה, שאסרו עליהם לעשות כן, כל עוד הם עובדי ציבור בשכר ולמרות פנייה בנושא של נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, למנהל לשכת ראש הממשלה, דב וייסגלס.
החקירה בעניין נפתחה בנציבות שירות המדינה, בעקבות מכתב תלונה אנונימי, שנשלח לנציבות לפני כשבועיים. על-פי הדיווח, ארבעת היועצים נחקרו לפני כשבוע בנציבות בעניין החשדות נגדם.
מלשכת ראש הממשלה שרון נמסר בתגובה: "עובדי הלשכה פעלו תחת הנחיות משפטיות ברורות, בנוגע להימנעות מתעמולת בחירות במהלך מערכת הבחירות של שנת 2003. בנוגע לתלונה נמסר, כי תחילתה במכתב אנונימי שנשלח לנציבות לפני כ-10 חודשים, ולכן לשכת ראש הממשלה לא מצאה לנכון להתייחס אליה ברמה משמעתית, אלא רק לחדש ולהבהיר את ההוראות הנוגעות לפעילות מפלגתית של עובדי מדינה".

תאריך:  12/10/2003   |   עודכן:  12/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"אני בטוח כי הוכנסתי לכלא לא בגלל שהפרתי את חוקי אלוהים. להיפך, בגלל שאני עושה מה שהוא ונביאיו בקשו ממני"
נועם שרביט
'דר שפיגל' טוען: לפני כשבועיים, טען בכיר חמאס כי נלכדו סוכני מוסד שניסו להתנקש בחאלד משעל; ישראל וסוריה מכחישות את הדיווחים; משפחת ארד דורשת לעכב העסקה עד לבחינת דיווחי סוף השבוע על מצבו של רון
גלית יצחק
המכשיר - Lumenis One, משלב את כל הטכנולוגיות בפרקטיקה האסתטית במערכת גמישה אחת; המכשיר מציע: שימוש בטכנולוגיית לומיניס של פולסי אור, טיפול מתקדם בוורידי רגליים, נימים ועוד
מחלקה ראשונה
מנכ"ל פלרם: "היקף מכירות החברה בארה"ב יסתכם השנה בלמעלה מ-160 מיליון ש"ח"
מירב לוי
כך עולה מחמשת הפרוטוקולים של הוועדה שקיימה דיונים בחודשים ספטמבר-אוקטובר 1973; בישיבה שהתקיימה יומיים לפני פרוץ המלחמה עידכנה מאיר את החברים אודות פגישתה עם קנצלר אוסטריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il