X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף ההסכם כ-30 מיליון דולר; רשת הנתונים האלחוטית בטכנולוגיית הדור השלישי תגביר הכיסוי ברחבי הארץ ותעניק שירותי נתונים חדשים; לפלאפון כיום כ-1.9 מיליון מנויים בישראל
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון בחרה בנורטל נטוורקס להרחבת רשת הנתונים הסלולרית מהדור השלישי שלה במסגרת הסכם אספקה לשלוש שנים שהיקפו מוערך בכ-30 מיליון דולר.
נורטל נטוורקס היא הספקית הראשית של רשת הנתונים CDMA200 1X הקיימת של פלאפון, אשר הושקה כרשת הדור השלישי הסלולרית המסחרית הראשונה בישראל בחודש יוני השנה ומעניקה כיסוי לאזור המטרופוליטני במרכז הארץ. לפלאפון כיום כ-1.9 מיליון מנויים בישראל.
ההרחבה הנוכחית תשלים את ציוד הרשת הקיים ותסייע לפלאפון ליצור הכנסות חדשות באמצעות תמיכה בשירותי נתונים ואבטחת אינטרנט אלחוטיים במהירות גבוהה, כגון משחקי ג'אווה, הורדת צלצולים ושומרי מסך, מסרי תמונות, וידאו ואודיו, גלישה אלחוטית באינטרנט וגישה לאינטרנט עם מסמכים מצורפים.
יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון, אמר: "אנו שמחים לפנות שוב לחברת נורטל נטוורקס עם כניסתנו לשלב הבא של האסטרטגיה העסקית הסלולרית שלנו".
"באמצעות יכולות הפיתוח של טכנולוגיית ה-CDMA שלנו, אנו מסייעים למפעילים כמו פלאפון, להקטין את עלויות הרישות שלהן ולהגדיל הכנסות," אמר פסקל דבון, נשיא תקשורת אלחוטית בנורטל נטוורקס. "זוהי אבן דרך חשובה. מפעילים פונים לנורטל נטוורקס מכיוון שהאסטרטגיה שלנו עונה על הצורך המאתגר של הסביבה העסקית כיום למקסם השקעות ברשת".
"אנו מצפים להמשך יחסינו הפוריים עם פלאפון", אמר סורין לופו, מנכ"ל נורטל נטוורקס ישראל. "אנו מנצלים את השירותים האלחוטיים הגלובליים שלנו ואת הניסיון הטכני בן 20 השנים שלנו בשוק הישראלי על מנת לסייע לפלאפון להצעיד את ישראל אל העידן הבא של תקשורת ניידת".
הסכם זה הוא המשך הצלחותיה של נורטל נטוורקס בשוקי המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אירופה, כולל הסכמי האספקה האחרונים עם Multi-Links, Telecom Egypt ו-Angola Telecom באפריקה, ועם Baykal Westcom ו-UralWestcom ברוסיה. כמו כן נורטל נטוורקס היא ספקית מובילה למפעילות העולמיות הגדולות ביותר של רשתות CDMA, GSM ו-UMTS, כוללmm02, Orange, Telefonica, T-Mobile ו-Vodafone באירופה; AT&T Wireless, Cingular Wireless, T-Mobile, Sprint PCS, Verizon Wireless ו-Bell Mobility בצפון אמריקה; BellSouth ו-Vesper באמריקה הלטינית; China Unicom ו-Asia Pacific Broadband Wireless (APBW) באסיה; וחברת Telstra באוסטרליה.
הסכם האספקה האחרון עם פלאפון מעצים את היחסים העסקיים המתמשכים בין שתי החברות. נורטל נטוורקס היא הספקית הראשית של ציוד תקשורת לטכנולוגיית ה-CDMA2000 1X של פלאפון, והיא הספקית היחידה שלה לציוד ליבת הרשת (שיחות קול ושירותי נתונים).
במסגרת ההסכם להרחבת הרשת של פלאפון, תפרוש נורטל נטוורקס את קו מוצריה: CDMA Metro Cell radio base station (BTS) CDMA Base Station Controller (BSC), ו-CDMA Packet Data Serving Node (PDSN).
טכנולוגיית האלחוט של נורטל נטוורקס נועדה למקסם השקעות קיימות של לקוחות ולסייע לספקי שירות להקטין הוצאות הון והוצאות תפעוליות. התשתית האלחוטית של נורטל נטוורקס תוכננה לתמוך במעבר לטכנולוגיות הדור הבא כגון CDMA200 1X, CDMA2000 1xEV-DO, GPRS ו-EDGE באמצעות שדרוגים מודולריים. גישה זו משתמשת בציוד תחנות בסיס קיים על מנת להקטין או לבטל את הצורך בהחלפות יקרות של ציוד חומרה. נורטל נטוורקס היא ספקית רשת קצה-אל-קצה היחידה בשוק של כל שלושת הטכנולוגיות הסלולריות מהדור השלישי.
נורטל נטוורקס מדגימה את פתרונותיה לשינוי רשתות על מנת לאפשר עסקים ללא גבולות, בתערוכת טלקום 2003 בז'נבה במהלך השבוע. ניתן להשיג מידע עדכני על נורטל נטוורקס בתערוכת טלקום 2003 באינטרנט בכתובת: www.nortelnetworks.com/corporate/events/2003c/itutelecomworld2003/press.html.

תאריך:  14/10/2003   |   עודכן:  14/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי, עומר כרמון
הבכיר מתנה את שחרורם של שבעת המטיילים בביקור של אנשי הכנסייה הקתולית; הזהיר תיירים שייתרחקו מאיזור סיירה נבאדה
יפעת גדות
העבודות הקיפו טווח רחב של תחומים ברפואה, כגון גנטיקה מולקולרית, אונקולוגיה מולקולרית, אימונולגיה תאית והורמונלית, המטולוגיה תאית ומולקולרית, נפרולוגיה, גסטרואנטרולוגיה ועוד
יפעת גדות
דר' קינג אמר כי כל פני מכספי הפרס, שהסכום הכולל שלו הוא כ-54,000 דולר, יינתן לתנועה לזכויות האזרח
יואב יצחק, מירב לוי
קאדורה פארס, שהינו חבר המועצה המחוקקת ומבכירי תנועת הפת"ח, התראיין לעיתון אל-חיאת היוצא לאור בלונדון; דבריו עומדים בסתירה להכרזות ביילין-מצנע
יפעת גדות
ביום שני, משימת הפיקוח עברה בהצלחה כשנעשתה סימולציה לשיגור ה-Shnzhou V, שמשמעותו "הספינה האלוהית" והחללית תודלקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il