X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגיש תביעת לשון הרע על-סך 120 מיליון ש"ח (!) נגד יוסי טרוים; טוען: "טרוים הוא 'איש קש' של עבריין, המתמחה בסחיטת אנשי עסקים ממוצא רוסי"
▪  ▪  ▪

כפי שדיווחנו כאן ב-Nfc, לפני כחודשיים הגיש איש העסקים יוסי טרוים, הבעלים של כ-95% ממניות חברת AKTAL LTD, אשר מחזיקה בתשלובת כימית בקזחסטן, תביעה נגד ארקדי גאידמק, איש עסקים ישראלי ממוצא רוסי, על-סך 98 מיליון ש"ח, על-רקע סכסוך עסקי ביניהם. טרוים טען, כי גאידמק, המכונה אריה בר לב, לא העביר לו את מלוא סכום הרכישה של חברה המחזיקה בתשלובת כימית בקזחסטן [ראו קישורים].
כשבוע לאחר מכן, אף הטיל בית המשפט המחוזי עיקול עד לסכום של 98 מיליון ש"ח, על נכסיו של גאידמק.
כעת מתברר, כי גאידמק אינו נשאר חייב: לכתב הגנתו, שהוגש באמצעות עורכי הדין יעקב וינרוט, ירון פירדי ויוליה ביבלין, צירף גאידמק תביעה-שכנגד בשל הוצאת לשון הרע. סכום התביעה: 120 מיליון ש"ח.
בתביעה שכנגד טוען גאידמק, כי טרוים חבר לז'לאל חיידארוב, המבוקש על-ידי שלטונות החוק ברוסיה בגין עבירות פליליות חמורות, "הן על-מנת לשמש כ'איש קש' המסתיר את בעלותו של חיידארוב על נכסים ועסקים שונים, והן על-מנת לסחוט כספים מאנשי עסקים עשירים ממוצא רוסי".
לטענתו של גאידמק, טרוים מעולם לא היה הבעלים של המפעל בקזחסטן, אלא "'שלט' חיצוני של חיידארוב, אשר היה הבעלים האמיתי של המפעל". חיידארוב, לטענת גאידמק, "מציג את עצמו כמי שיש בידו פרטי מידע מפלילים אודות אנשי עסקים ממוצא רוסי, ומתמחה בניסיונות סחיטה שלהם".
לדבריו, טרוים וחיידארוב הונו אותו בעת המשא-ומתן על מכירת המפעל, כשהסתירו ממנו את העובדה שצפוי להינתן נגדם פסק דין המחייב אותם להשיב את המפעל לבעליו הקודמים, חב' "קסקור", לאחר שהפרו חוזה לרכישת המפעל.
גאידמק טוען, כי נפל קורבן לניסיון סחיטה מצידם של טרוים וחיידארוב. לטענתו, ניסו השניים לסחוט ממנו 22 מיליון דולר ללא כל זכות, וכשסירב להעביר את הסכום, אמר לו טרוים כי "יש לו קשרים מיוחדים ומעמד יוצא דופן במשטרת ישראל, וכי הוא יכול להשפיע על יחסה - לשבט או לחסד - כלפי אנשי עסקים ממוצא רוסי". בשל איומים אלה, טוען גאידמק, הוגשה על-ידו תלונה על סחיטה למשטרה.
גאידמק מציין עוד, כי כתב התביעה שהגיש טרוים כולל פרטים כוזבים ביודעין: "הכפשתו כ'איש מאפיה'", טוען גאידמק" "הינה האשמה כוזבת מצד מי שטובל והשרץ בידו". לדברי גאידמק, טרוים פגע במעשיו בזדון בשמו הטוב וגרם לו נזקים כבדים הנאמדים בכ-120 מיליון שקל.
טרם הוגש כתב הגנה לתביעה-שכנגד.

תאריך:  14/10/2003   |   עודכן:  14/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את הדברים הוא אמר בוועידת ירושלים לשלום אמת, שהתקיימה היום בבירה; לדבריו: הוא מקווה שפעולת צה"ל בסוריה הינה חלק ממדיניות חדשה בישראל
רועי כוכבי
בית המשפט במדינת וירג'יניה החל בהליך בחירת המושבעים למשפטו של ג'ון אלן מוחמד; הבעיה: קשה לאתר מועמדים שאין להם דעה קדומה על הנאשם
נועם שרביט
כך הוסכם בין נוה ובין התנועה לאיכות השלטון, שהגישה אמש עתירת-בחירות נגד נוה, שלטענתה הבטיח טובות הנאה לתושבי שוהם אם ייבחר מועמד הליכוד, יוסי לוי, לראשות המועצה; יו"ר ועדת הבחירות, דליה דורנר: צעד זה ימנע הצורך בהוצאת צו מניעה
מירב לוי
אנשי המטה למען ארץ-ישראל מדווחים על עשרות אלפי אנשים שהתתפו בפעילות בעיר בחול-המועד סוכות
גלית יצחק
המכשיר יוצג לראשונה ע"י מוקד אנוש, בתערוכה שתערך במסגרת קונגרס הגמלאים במרכז הירידים בת"א בין התאריכים 9-11 לנובמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il