X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושה ימי "אמנות הארץ 2003" נפתחו אמש
▪  ▪  ▪

מתחם תחנת הכוח רידינג הפך אמש למתחם אמנותי תרבותי שאפשר בהחלט להתגאות בו. אירוע "אמנות הארץ 2003" הציע מגוון של ציורים, פסלים, אמנות מודרנית ועוד, תודות לשיתופם של מספר מוזיאונים וגלריות לאמנות.
הכניסה חופשית ומהחנייה יצא אוטובוס באופן קבוע - שחסך הליכה של כק"מ לאזור המתחם. פינוק אמיתי. מדובר, אם כן, בהפנינג ענק של צבעים, תרבות ואמנות, ואיך אפשר בלי דוכני אוכל, בהם אוכל תאילנדי, קרפ, פיצה האט שומנית, ומשקאות.
התערוכה הרחבה תמשך שלושה ימים ויוצגו בה כאמור עבודות פיסול, עבודות וידאו, ציורים, צילומים ומיצבים רב תחומיים של אמנים ישראליים. היצירות יוצגו בחללים פתוחים וסגורים, על גבי מסכי וידיאו ענקיים ועל רחבת הדשא במתחם, ברקע של מוסיקה אלקטרונית מיוחדת אשר אין ספק - כי היא עוזרת להכניס את המבקרים לאווירה המסתורית של ביתנים ובהם עבודות מודרניות משולבות קול ותמונה.
בעיריית תל אביב-יפו דווח, כי בשנה שעברה ביקרו כ-75,000 מבקרים בשלושת ימי "אמנות הארץ". המפגש הבלתי אמצעי עם הקהל יצר במקום אווירה של חו"ל ממש, המשלבת אמנות ומאחוריה סיפורים שלמים של האמנים, חלקם מספרים חלקם רק צופים מהצד ומאזינים לתגובות המבקרים.
התערוכה מתקיימת חלקה ברחבת המתחם, לצד כסאות נוח ואשליה של ים, וכן בתוך הבניין חברת החשמל, שהפך זה מכבר למוזיאון. בדרך לבניין, עוצרים כמה מאלה אשר זוכרים את הימים בהם אפשר עוד היה להתרחץ במים החמים של שפך רידינג "הג'קוזי הטבעי", וממשיכים לכיוון מיצג מדהים ביופיו וייחודו, של אמנות מודרנית על מסך ענק וברקע מוסיקה אלקטרונית מעורבבת אם קולות מן העבר.
רותי דירקטור אצרה השנה את התערוכה, תחת הכותרת "נעורים - געגוע". בין האמנים: גל וינשטיין, נדב ויסמן, גיל שני, גיורא ברגל, נירה פרג, שרית רוזן, זיו בן דב, שיבץ כהן, הלית מנדבליט ונוגה אלחסיד, מירה היימן, רותם בלווה, אוהד פישוף, מירב שין בן אלון, הגר גורן, אלי פטל, רומי אחיטוב, גליה טלמור, אפרת בלוססקי ודורית פיגוביץ - גודארד, יעל ברתנא ואחרים.
בנוסף פועלים במקום יריד אמנים מסחרי, דוכנים של גלריות לאמנות מכל רחבי הארץ, מיצגים ומיצבים, למופעים שונים, סדנאות יצירה לילדים בהפעלת המוזיאונים, מתחם מיוחד לילדים וכאמור דוכני מזון ושתייה.
הפסטיבל מופק על-ידי קבוצת "אינטלקט" בשיתוף פעולה עם משרד החינוך התרבות והספורט, עיריית תל-אביב-יפו, עיתון הארץ וגורמים נוספים.
פסטיבל "אמנות הארץ" נערך בין התאריכים ה-14 עד ה- 16באוקטובר (חוה"מ סוכות) בין השעות 17:00 - 24:00. במתחם רידינג א', בתל-אביב.
מומלץ בחום.

תאריך:  15/10/2003   |   עודכן:  15/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
לשכות המסחר: ירידת השכר במנהל הציבורי היא סנונית ראשונה שאולי מבשרת טובות; על הממשלה להמשיך במאמצים מתמידים להורדת רמת השכר במגזר הציבורי
הדר פרבר
מחר יתקיימו אירועים בגליל העליון, בניצנה ובהרי נפתלי
מחלקה ראשונה
המערכת נחשפה במסגרת תערוכת טלקום ז'נבה
גלית יצחק
בחודש ספטמבר אישרה הקרן תשלומים בסכום של כמיליון וחצי דולר
נועם שרביט
טוען: ועדת אור לא היתה מוסמכת לקבל המלצות הפוגעות בחופש העיסוק; השר לפיד לא קרא כלל את הדוח בטרם החליט על אימוץ המסקנות; הממשלה לא ערכה לו שימוע בטרם תדיחו; ולדמן היה מפקד מרחב העמקים בזמן אירועי אוקטובר 2000
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il