X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"רשות שדות התעופה הציבה את ריצ'רדסון בעמדת הזינוק היחידה האפשרית להתמודדות ולזכיה במכרז הקוסמטיקה לנתב"ג 2000", טוענת זכיינית האלקטרוניקה והמחשבים בנתב"ג
▪  ▪  ▪

סקאל דיוטי פרי, המפעילה את חנויות האלקטרוניקה והמחשבים הפטורות ממס בטרמינל 1 בנתב"ג, מאשימה את רשות שדות התעופה בתפירת המכרז להפעלת חנות הקוסמטיקה, בשמים, משקאות, סיגריות ושוקולדים הפטורה ממס בטרמינל 3 (נתב"ג 2000) בנמל התעופה - כך ש"יתאים למידותיה של ג'יימס ריצ'רדסון".
ג'יימס ריצרדסון הינה בעלת הזיכיון להפעיל את חנות הקוסמטיקה הפטורה ממס בטרמינל 1 בנתב"ג זה כ-15 שנה. לטענת סקאל, בשנה שעברה האריכה רשות שדות התעופה את הזיכיון של ג'יימס ריצרדסון ללא מכרז, בנימוק שהתקופה הקצרה עד לפתיחת טרמינל 3, אינה מצדיקה עריכת מכרז נפרד לחנות בטרמינל 1.
"לעומת זאת", טוענת סקאל, "לגבי חנויות האלקטרוניקה ומחשבים שמפעילה סקאל בטרמינל 1 קבעה מועצת הרשות בחודש שעבר כי לא תינתן הארכה לתקופת פעילות טרמינל 1 והחליטה לפרסם מכרז משולב לחנויות האלקטרוניקה ומחשבים בטרמינל 1 וגם 3 (נתב"ג 2000)".
לטענת סקאל, "במכרז החדש להפעלת חנות הקוסמטיקה, בשמים, משקאות, סיגריות ושוקולדים בטרמינל 3 אשר פורסם באוגוסט 2003, אין כל התחייבות של הרשות על מועד פתיחת טרמינל 3 והרשות אף שומרת על זכותה להפעלה משולבת של שני הטרמינלים לתקופה לא מוגבלת".
מצב זה, כך נטען, מעניק יתרון לג'יימס ריצ'רדסון על פני כל מתמודד אחר במכרז. המתמודדים במכרז "נדרשים להגיש הצעה בתנאי חוסר וודאות מוחלטת. כל הסיכון בדחיית פתיחת טרמינל 3, אשר רק לאחרונה פורסם כי ידחה שוב לתחילת 2005, מוטל על המציעים במיוחד לאור תנאי המכרז הקשים אשר נותנים בידי המציע זכות יציאה מוגבלת מהחוזה מול הרשות", טוענת סקאל.
"הגורם היחיד שחוסר הוודאות אינו מפריע לו ואף מסייע לו הוא חברת ריצ'רדסון מאחר וכל דחייה במועד פתיחת טרמינל 3 תגרור את הארכת ישיבתו ללא מכרז בטרמינל 1", מוסיפה סקאל.
מצב זה, טוענת סקאל, יוצר "איפה ואיפה" בין יחס רשות שדות התעופה כלפי סקאל, ליחסה כלפי ריצ'רדסון, "המפעילה את חנויותה בטרמינל 1 ללא מכרז ובניגוד לחוק". מסקאל נמסר עוד, כי בכוונתה לעתור בימים הקרובים לבית המשפט בעניין.
בתגובה נמסר מחברת ריצ'רדסון, כי הטענות שהועלו על-ידי חברת סקאל נוגעות למשא-ומתן שהתקיים בינה לבין רשות שדות התעופה בנושא חנויות האלקטרוניקה ושהגיעו למבוי סתום. לחברת ריצ'רדסון אין כל קשר לנושאים אלו.
עוד מוסיפה חברת ריצ'רדסון, כי היא רואה בטענות של חברת סקאל ניסיון נוסף להפעיל לחץ באמצעות הכרזות חסרות בסיס לצורך השגת יתרונות עבורה במכרזים שמפרסמת רשות שדות התעופה כפי שכבר היה בעבר.

תאריך:  15/10/2003   |   עודכן:  15/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מועמדים דמוקרטים מציעים תוכנית שירות לאומי בארה"ב
מיכאל דבורין
הילד נפגע ושותק כתוצאה מתאונת דרכים שהתרחשה בשנת 1996; ענקית הרכב נמצאה אשמה בכך, שחגורת הבטיחות ברכב אותו ייצרה היתה פגומה
מירב לוי, הדר פרבר
הנשיא בוש ציין: האמריקנים שנהרגו באו לעזה בשביל לעזור; השגריר דן קרצר: זוהי הפגיעה השניה נגד ארה"ב; ה-FBI שולח נציגים לחקור
מירב לוי
הגיליון הראשון כולל חלק מראיון עם אחד מ-19 המבוקשים הבכירים ביותר בסעודיה וחומר נוסף רב
רועי כוכבי
טוענים: "האיסור על שידור תשדירי המפקד הלאומי מהווה הפרה חמורה של חופש הביטוי"; הקמפיין שודר ברשת ב' זמן ארוך, עד שהורד בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, בהיותו עוסק בנושא השנוי במחלוקת פוליטית או אידיאולוגית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il