הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דרמה בנוער: מכבי חיפה כבשה בדקה ה-95, 1:1 מול מכבי ת"א

הירוקים איזנו עמוק בתוך תוספת הזמן ושמרו על פער 8 נקודות מהאלופה, במה שעוד עשוי להתברר כשער שהכריע את המירוץ לתואר. גיא אביב (14) העלה את הצהובים ליתרון בהופעת הבכורה, אבל טעות אחת בהגנה עלתה לאורחת ביוקר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.01.13 - 14:00
שער ששווה אליפות? תיקו דרמטי בקצף
שער ששווה אליפות? תיקו דרמטי בקצף
בבוגרים זה לא קורה בינתיים, אולי בפלייאוף העליון, אבל בליגת העל לנוער המפגש בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב הוא משחק עונה והיום (שבת) הוא הצדיק את התואר שלו. דרמה ענקית קיבלנו במגרש בקצף, ובסיומה 1:1 בין המוליכה לאלופה. הירוקים חיכו עד לדקה ה-95 וכבשו שער שיוויון ענק, שאולי ייזכר כזה שסידר להם בסופו של דבר את האליפות.

מכבי חיפה ידעה שניצחון יגדיל ל-11 נקודות את הפער שלה ממכבי ת"א, אבל גם שהפסד יפתח לחלוטין את הקרב על התואר. עמוק בתוך תוספת הזמן זה נראה כמו יום צהוב, אבל אז הגיע השער הדרמטי שהחזיר לקבוצה של אברהם אבוקרט נקודה יקרה.

מכבי חיפה - מכבי ת"א 1:1.
הירוקים פתחו את המשחק בלחץ על שערה של מכבי ת"א. בדקה ה-10 שובל גוזלן קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט טוב, אבל נהדף מצוין אצל השוער. מכבי לא במשחק? בדקה ה-14 דווקא היא עלתה ליתרון. גיא אביב נשלח למתפרצת, השתמש בהרבה כוח כדי להסתדר עם ההגנה והמצבע האישי שלו הסתיים בבעיטה לחיבור הרחוק. 0:1 נהדר לצהובים, בכורה חלומית לאביב, שרק עלה מנערים א'. הירוקים נכנסו מעט להלם, האורחת ירדה להפסקה ביתרון.

בדקה ה-51 מכבי ת"א שוב יצאה קדימה, הפעם זה היה דור ז'אן שחדר לרחבה ושחרר בעיטה שנעצרה רק במשקוף. 2 דקות חלפו ושובל גוזלן קיבל מסירה מצוינת בתוך הרחבה, וגם בעט לא רע ברגל שמאל. טובלי היה במקום כדי להדוף לקרן. בדקה ה-60 גיא אביב כמעט השלים צמד, כשבעט מזווית קשה ולא מצא את הרשת. שניות אחר כך דור ז'אן קיבל רוחב נהדר והמשיך למסגרת, אבל נעצר אצל השוער. 5 דקות בתוך תוספת הזמן, כשהצהובים כבר חשבו על חגיגות, שובל גוזלן ניצל יציאה רעה מאוד של טובלי, חדר לרחבה והשאיר רוחב לחוגי, שמול רשת חשופה בעט פנימה. 1:1 דרמטי בקצף.

תוצאות נוספות: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:3; מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:4; בית"ר טוברוק - מ.ס אשדוד 0:2; הפועל כפר סבא - בני יהודה 3:2; הפועל באר שבע - מכבי פתח תקווה 1:0; הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:3; הפועל תל אביב - הפועל קרית שמונה 2:2.