X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי הפיאסקו בטדי, בהתאחדות לא לוקחים סיכונים
▪  ▪  ▪
אלון יפת. שופט בכיר יישלח למשחק הטעון ביותר

איגוד השופטים ערך היום (שלישי) כנס מיוחד בו נפגשו השופטים בליגות השונות עם עיתונאים על מנת ליצור היכרות ושיתוף פעולה פורה בין שני הגורמים שבמקום מסויים מקיפים את 22 השחקנים שרצים על הדשא. בתוך כך פורסמו שיבוצי השופטים למחזור הקרוב כשאת המשחק המרכזי בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים ינהל אלון יפת.

"היה כנס מאוד מעניין, ממצה וגם כיף", אמר השופט הבכיר אלון יפת, "אנחנו והעיתונאים נפגשים במגרשים ואין לנו יותר מידי זמן לדבר, ולפעמים לכל אחד יש את הצד שלו. פה הכרנו אחד את השני וזה דבר טוב מאוד שצריך לעשות גם בעתיד, זה יהיה הרבה יותר טוב לכולם. בטוח שכששופט מדבר עם עיתונאי , הם מבינים אחד את השני יותר טוב ונותנים יחס שונה. העיתונאי רואה שהשופט זה לא רק האדם עם המשרוקית אלא שיש גם בנאדם מאחורי זה".

ביום שני הקרוב, ערב הבחירות ייערך המשחק הכי טעון פוליטית בארץ כשהפועל ת"א תארח את בית"ר ירושלים בבלומפילד, יפת נבחר לשפוט את המשחק. "אני לא מדבר על משחקים שאני הולך לשפוט אף פעם", אמר יפת, "אני אכין את עצמי בצורה הכי טובה שאפשר כדי שהמשחק יעבור בצורה טובה ושלא ידברו על שופטים אחרי המשחק".

לאחרונה נפוצו שמועות כי יפת עשוי לשפוט במשחק שמינית גמר גביע האלופות בין סלטיק הסקוטית בה משחקים בירם כיאל ורמי גרשון ליובנטוס. "לא שמעתי על דברים כאלה", הוסיף יפת, "אני רוצה לשפוט כל משחק שיתנו לי, לא נראה לי שזה מה שאני אקבל. אני מקווה שמפיץ את השמועה ישבץ אותי".

בתוך כך, עמית אלנקווה בנו של השופט בדימוס, סבי אלנקווה קיבל את שיבוץ הבכורה שלו כשופט ראשי בליגת העל וישפוט את המשחק של בני יהודה מול סכנין. יתר השיבוצים: זיו אדלר ינהל את המשחק בין הפועל ב"ש לק"ש. מנשה משיח ישפוט את המשחק בין הפועל חיפה לרמה"ש. אסף קינן ינהל את המשחק בין עכו לנתניה; איתן תבריזי ישפוט את המשחק המסקרן בין אשדוד ומכבי ת"א ושי שטרית ינהל את הפועל ר"ג מול מכבי חיפה.

תאריך:  15/01/2013   |   עודכן:  15/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קוראת להמשיך את המו"מ עם הפלשתינים מהנקודה בה הפסיקה    טוענת כי ארה"ב מסכימה לאי-שיבת הפלשתינים לישראל ולסיום הסכסוך    דורשת מו"מ ללא תנאים הכולל מדינה פלשתינית מפורזת ללא צבא, ללא חזרה לקווי 67' ועם שמירה על גושי ההתיישבות
מערכת אתר ערוץ הספורט
ריאל תארח מפגש ראשון ברבע. ואלוורדה: הם לא יציבים
איציק וולף
בעקבות חשיפת היחסים העכורים בין לשכת השר לביטחון פנים ובין לשכת המפכ"ל הגיעו למבקר המדינה מכתבי תלונה רבים על אווירת 'הרפז' בצמרת    בימים אלה נבחנת הסוגיה באופן ראשוני ובקרוב יוחלט האם תיפתח חקירה
מחלקה ראשונה
מדובר בפתיחה מבוקרת, כך שההורים והתלמידים אשר צפויים לעלות לכיתה א' יוכלו לבחור את בית הספר בו ילמדו מתוך מבחר של בתי ספר המצויים ביישובים הנכללים בניסוי הארצי
גלית יצחק-אוגנוב
ממחקר שנערך בסורוקה עולה, כי הריון הנמשך יותר מ-42 שבועות, יכול לגרום לתמותת עוברים תוך-רחמית    פרופ' שיינר: "תוצאות המחקר מדגישות את החשיבות של זירוז לידה במצב של הריון עודף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il