X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטה המאבק יתכנס הבוקר; מתכוננים ל"אם כל השביתות", כך אומרים בהסתדרות; עובדי תע"ש מאיימים לחסום היום צירים מרכזיים בדרום ובצפון; גם היום צפויים תורים ארוכים בנתב"ג
▪  ▪  ▪

מטה המאבק של ההסתדרות יתכנס הבוקר בשעה 10:0 (יום ב', 20.10.03) על-מנת לדון בהצעות להחריף את העיצומים בשירות הציבורי, אותם חידשו אתמול לאחר חופשת חג הסוכות.
אתמול, הסתיימה ללא תוצאות ישיבת הנהלת ההסתדרות, ובמקביל, מאיימים בהסתדרות להרחיב את העיצומים לגופים נוספים בהם - חברת חשמל, בתי חולים ממשלתיים וחברת מקורות, אם לא יתחדש המו"מ על השינויים המבניים שמתכנן האוצר במשרדי הממשלה.
אתמול הכין יושב ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שלמה שני, את הציבור לדבר שלא היה כמותו, והתריע, כי יש "להיערך בצעדים יוצאי-דופן... האזרחים יצטרכו לקנות מכלי-מים, לחזור לישראל כדי לא להיתקע בחו"ל ולהצטייד בשקיות-אשפה".
לפי שעה נמשכים העיצומים במתכונתם הנוכחית - אין קבלת קהל ואין מענה לפניות טלפוניות בכל משרדי הממשלה, בביטוח הלאומי ובלשכות התעסוקה.
במקרה של החרפת העיצומים במשק, כפי שמאיימת ההסתדרות, יצטרפו לעיצומים גם הוועדים הגדולים, בהם חברת חשמל, בזק, הרכבת, נמל התעופה בן גוריון, משק הדלק ובתי החולים.
בשעה 08:0 הבוקר יפתחו עובדי תע"ש בעיצומים. העובדים מוחים נגד התוכנית לסגור החברה ולפטר רוב עובדיה. במסגרת העיצומים מאיימים עובדי מע"צ כי יחסמו צירי תנועה מרכזיים בדרום ובצפון. כמו כן - אין תיקוני לילה בכבישים ואין תיקוני רמזורים שהתקלקלו בכבישים בין-עירוניים.
עובדי המעבדות הרפואיות יצטרפו לעיצומים ביום ג'
7,000 עובדי המעבדות הרפואיות בכל רחבי הארץ כבר הודיעו, כי יחלו מחר (יום ג'), בעיצומים ללא הגבלת זמן. העובדים מוחים על חסר חמור בתקני כח אדם ועל הזלזול של המדינה בטיפול במחלות המקצועיות שלהם.
בבתי החולים לא יבוצעו בדיקות מעבדה עבור מרפאות החוץ ובמרפאות בקהילה יבוצעו בדיקות, רק באישור רופא ובמקרים דחופים בלבד.
כמו כן, לא יבצעו העובדים בדיקות איכול מיים במעבדות בריאות הציבור. באוניברסיטאות תשובש עבודת המעבדות בפקולטות למדע הטבע ולרפואה.
עובדי המכס ממשיכים בעיצומים;
גם היום צפויים תורים ארוכים בנתב"ג
עובדי המכס בנמל התעופה בן גוריון ימשיכו גם היום בעיצומים, כך שבשעות 08:00 - 17:00 יקפידו בבדיקת כל מזוודה של כל נוסע, זאת על-מנת ליצור תורים ארוכים ביציאה מאולם הנוסעים הנכנסים ארצה.
הולנדר: עובד שינקוט בעיצומים לא יקבל שכר
נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, כבר והודיע, כי עובד שינקוט עיצומים לא יקבל שכר. הולנדר מכנה את השביתה כ"אחת השביתות המיותרות והבלתי מובנות ביותר שראיתי" ומציין כי מדובר בצעד חמור במיוחד משום שזו הפרה של הוראות ההנהלה. לטענתו, הדיונים עם יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, הופסקו לאחר שפרץ החליט לנסוע לחופשה בחו"ל.
רכלבסקי: העובדים פעלו בחוסר תום לב
המומנה על השכר במשרד האוצר, יובל רכלבסקי, טוען כי עובדי המדינה גורמים לאזרחים סבל רב ללא סיבה. "הצהרותיהם על רצון להדברות לא היו בתום לב. הם יצאו לחופשת סוכות בתשלום ומיד לאחריה חידשו את העיצומים"
לדברי רכלבסקי השמיעו העובדים את מחאתם ומטרתם להכנס למשא-ומתן הושגה. רכלבסקי קורא בתוקף לעובדים, לחזור לעבודה, ולהפסיק את העיצומים [ראו קישור לידיעה המלאה].

תאריך:  20/10/2003   |   עודכן:  20/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
הדרמה עוסקת בקורותיה של משפחה ירושלמית מסורתית, בכיכובם של שמיל בן-ארי ושרה פון שוורצה
אלונה קורן
אחת הסיבות לכך היא שבזק השכילה לנצל את שיתוף הפעולה עם חברת הלוויין YES, במכירת חבילות משולבות של אינטרנט מהיר וטלוויזיה רב ערוצית בלוויין
אלונה קורן
כוח הקנייה בנורבגיה וארה"ב - יותר מפי 2 מאשר בישראל
אלונה קורן
היום נפתח מושב החורף של הכנסת; דיוני תקציב 2004 בכנסת יחלו ב-3 בנובמבר
רועי כוכבי
כך מדווח ה"וושינגטון טיימס"; התוכנית הוצגה לשר ההגנה דונלד ראמספלד, אך טרם אושרה על-ידו; ארה"ב מחזיקה כיום כ-130 אלף חיילים בעירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il