הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כיוונו גבוה: לפני מינוי דוד, בהפועל תל אביב פנו לגרנט

המאמן, אקס צ'לסי, העדיף למצות את האופציה באירופה. פרדי העביר אימון בכורה והחזיר את תמוז המושעה

טליה סלנט
טליה סלנט  18.02.13 - 21:44

עידן חדש החל היום (ראשון) בהפועל תל אביב, עם הצגתו של פרדי דוד כמאמן במסיבת עיתונאים. מעט אחר כך אקס הפועל רמת גן החל בעבודתו באופן רשמי, כאשר עלה לראשונה על כר הדשא במתחם חודורוב והעביר אימון בכורה.

פרדי דוד, כאמור, מונה למאמן ועוד לפני כן מוטי איוניר היה בתמונה, אבל לאתר ערוץ הספורט נודע כי שם נוסף היה על הפרק ואף קיבל פניה. בהפועל ת"א הציעו לאברהם גרנט (כן, כן) להגיע למתחם חודורוב, כמאמן או כמנהל מקצועי, אך זה העדיף למצות את האופציות שלו באירופה ולכן לא הגיע.

המהלך הראשון של דוד כמאמן האדומים היה להחזיר את טוטו תמוז לאימונים. כזכור, החלוץ הושעה על ידי יוסי אבוקסיס בעקבות סכסוך במהלך המחצית בדרבי, ובמשחק האחרון מול קרית שמונה לא היה בסגל. מי שעוד לא שיחק בשבת הוא עומר דמארי, זאת בשל פציעה. החלוץ קיבל היום זריקה בברכו על מנת להכשירו למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע.

"זו זכות גדולה לאמן מועדון גדול בכדורגל הישראלי", אמר דוד במסע"ת, "הפועל היתה חלק בלתי נפרד מהצמרת של הכדורגל הישראלי והיא תמשיך להיות כזו. אנחנו יודעים איזה עוצמות יש למועדון הזה. מדובר במועדון שנקלע לתקופה קשה, אבל אסור להמעיט בערכו. בהפועל היו יותר דיבורים ופחות מעשים עד עכשיו, התפקיד שלי הוא להחזיר לשחקנים את הביטחון".

המאמן החדש גם הבהיר שהוא סומך על הסגל שלו ואמר: "יש פה שחקנים טובים שלא שכחו כדורגל. אני בטוח שדברים ייראו הרבה יותר טוב. אני מודה ליוסי אבוקסיס על מה שהשאיר פה. מפה הפנים קדימה". דוד גם דיבר כמובן על תקופת החוזה הקצרה שלו יחסית והסביר: "אני יודע שכאשר יש יחסים טובים בין הנהלה למאמן וצוות מקצועי, אז תמיד יש רצון להמשיך. אני רואה את עצמי עושה דברים שעד עכשיו היה לי קשה לעשות. אני באופן אישי גם לא מאמין בחוזים ארוכי טווח שמועדים להפרות".

"עם הקהל שיש מאחורינו ועם הסגל שיש לנו, המטרה שלי היא להחזיר את הביטחון לשחקנים. להערכתי חלקם איבד אותו. המטרה שלי היא שהשחקנים יחזירו את השמחה לקהל, שאני קורא לו לבוא ולתמוך. רוצה שנשחק כדורגל אטרקטיבי ושמח. אני לא פוסל את אסי דומב ומרוצה ממנו כפרטנר", הוסיף המאמן החדש.