הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פנטסיל ניסה להתאבד? בהודעה כתב: להתראות, אנוח על משכבי

הדרמה סביב מגנה המוקפא של הפועל ת"א לא עוצרת. בגאנה טוענים כי אושפז אמש לאחר שניסה לפגוע בעצמו ואף רשם סטטוס: "אוהב אתכם, יקיריי". היועץ התקשורתי שלו מכחיש: "הוא התמוטט והתייבש". בינתיים, פנטסיל שוחרר לביתו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.02.13 - 13:02
פנטסיל. סיפור הזוי
פנטסיל. סיפור הזוי
הפרשה ההזויה סביב ג'ון פנטסיל הולכת ומסתעפת. ביממה האחרונה מדווחים בגאנה שייתכן ומגן הפועל תל אביב המוקפא ניסה להתאבד ולכן אושפז אתמול בבית חולים מקומי. על פי הסיבה הרשמית, נאמר כי השחקן התמוטט והובהל לבית חולים אבל כעת טוענים במדינה כי ייתכן והוא ניסה לפגוע בעצמו.

הסיבה לכך נובעת מסטטוס ששיחרר ממכשיר הסלולר שלו. "אני אנוח על משכבי, להתראות אהובים", נכתב בהודעה ששלח. באחד העיתונים המקומיים מציינים כי פנטסיל רשם מספר שעות לאחר מכן "זה היה קרוב, תודה לכולם".

גם בגאנה לא ממש מצליחים להבין מהן הסיבות שהובילו לאשפוז אך בכל מקרה, אוהדי הפועל וחובבי השחקן בכלל יכולים להירגע  - הוא כבר שוחרר מבית החולים.

אבנזר אידוו, שמשמש כיועץ התקשורת של השחקן, מנסה בשעות האחרונות להפריח את השמועות. "ג'ון אושפז בגלל אפיסת כוחות והתייבשות", אמר היועץ בתגובה לאירועים, "הימים האחרונים היו קשים רגשית לשחקן ומשפחתו וזה הוביל לאירוע המצער הזה. אנחנו מודים להתאחדות הכדורגל המקומית שנותנת לנו תמיכה מלאה בעניין ומבקשים מהתקשורת לתת לנו פרטיות".

כזכור ביום שישי האחרון, פנטסיל נעצר בחשד שדקר את בת זוגתו. על פי עדי ראיה ושכנים של בני הזוג התקרית פרצה בשל סכסוך בין פנטסיל לאשתו על סכום של 20,000, במה שגרם למגן לתקוף, לכאורה, את האישה.

 אגב מאז הוא כבר הודה שתקף את אשתו ואף התנצל. "אני מתנצל, חבטתי בה בטעות. זו היתה אי הבנה ואני לא אדם כזה", אמר פנטסיל. כמו שזה נראה כרגע נצטרך לעקוב אחרי התפתחויות חדשות בנושא.

בהפועל ת"א הגיבו לאירועים וטענו כי פנטסיל יצר איתם קשר והוא מכחיש בתוקף שהוא ניסה להתאבד.