X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ישראל ביתנו הודיע שאנשיו יתנגדו לכל יוזמה מדינית שתכלול הקפאת בנייה בהתנחלויות הבהיר כי היפרדות של סיעתו מן הרשימה המשותפת עם הליכוד אומנם אפשרית אך היא אינה עומדת על הפרק לעת עתה "היום כולם מודים שצדקנו בהתנגדות לקיום פריימריז"
▪  ▪  ▪
ליברמן. "הקדמנו את כל המפלגות" [צילום: פלאש 90]

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הודיע (יום ב', 18.3.13) כי אנשיו בממשלה יתנגדו לכל יוזמה מדינית שתכלול הקפאת בנייה בהתנחלויות.
"כל ישראל ביתנו תתנגד בתוקף לכל ניסיון לחזור להקפאה", אמר אמר במסיבת עיתונאים שכינס כמה שעות לפני הצגת הממשלה החדשה בפני הכנסת ויומיים לפני ביקור הנשיא האמריקני, ברק אובמה, בישראל.
"אחרי אותו ניסיון של עשרה חודשים שהסכמנו להקפאה, אחרי שהתקופה נגמרה ולא ראינו שום תוצאה אמרתי שאני מעבר לזה אתנגד לכל ניסיון של הקפאה, בתוך הגושים ומחוצה להם. אנו מוכנים למחוות, אבל הן לא יכולות להיות רק ישראליות חד-צדדיות", אמר.
ליברמן התייחס לספקולציה שלפיה ירצה לפצל את הרשימה המשותפת של ישראל ביתנו ושל הליכוד והבהיר כי בשלב זה אין כוונה לפצל את הרשימה.
"הנושא לא עומד על הפרק, אך זה אפשרי בעתיד", . לדבריו, בשתי המפלגות אולי יש גורמים שלא מרוצים מהאיחוד, אך כוונתו, כמו גם כוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו, היא לשמר את הסיעה המשותפת.
ליברמן הוסיף כי הממשלה החדשה שתוצג היום בפני הכנסת היא שונה בתכלית מכל הממשלות הקודמות וכי לרשימה המשותפת של הליכוד וישראל ביתנו יש בה רוב ברור.
עוד התייחס לשיטת הבחירות המקדימות בישראל ואמר כי הוא שמח שמפלגת ישראל ביתנו הקדימה את כל המפלגות, כלשונו, בכך שהיא מתנגדת לקיום פריימריז.
"כשאני שומע את השיח שמנהלות כל המפלגות אני שומע שכולם מדברים על איך מבטלים את הפריימריז. זו אחת השיטות שלא מתאימות למדינת ישראל ושפגעו ביציבות הפוליטית. היום זה ברור לכולם וגם אלו שלא אומרים את זה בפה מלא, אומרים את זה בשיחות לא פורמליות", ציין.
דבריו של ליברמן עשויים להתפרש כעקיצה לעבר שותפיו ברשימה, אנשי מפלגת הליכוד, אשר יחד עם מפלגת העבודה מובילה את הטוענים לנחיצות קיום פריימריז לצורך הרכבת הרשימה לכנסת.

תאריך:  18/03/2013   |   עודכן:  18/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ביקור אובמה
איציק וולף
הנשיא האמריקני שיגר ברכה לראש הממשלה לקראת הרכבת הממשלה החדשה    "ארצות הברית מייחסת חשיבות רבה לקשרים העמוקים והמתמשכים עם ישראל ועם העם בישראל"
דרור אידר
אדוני הנשיא, העם היהודי חזר הביתה - לא בגלל השואה, אלא כי זה האתוס שעליו גדל    בניגוד לשיח הרווח בקרב יועציך, הסכסוך בינינו לשכנינו אינו סביב טריטוריה    גילוי דעת לקראת ביקור אובמה
איציק וולף
הנשיא האמריקני הבהיר כי בעת ביקורו בישראל יציג רק מתווה מסגרת להסכם אפשרי עתידי בין ישראל לפלשתינים    בתוכנית: פסגה מרובעת בהשתתפות אובמה, נתניהו, המלך עבדאללה ואבו מאזן
עידן יוסף, איציק וולף
יו"ר הכנסת בפועל: נשיא ארה"ב צריך לקדם את שחרור פולארד בביקורו    שטבון: "הלקח נלמד ונצרב"    ריבלין: "לתבוע את שחרורו לא כמחווה אלא בזכות ובדין"
איציק וולף
הוורלד טריביון דיווח כי הנשיא האמריקני הצפוי לבקר בישראל ב-20 במרס ידרוש מראש ממשלת ישראל להציג בפניו תוכנית ברורה לנסיגות ישראליות משטחי יהודה והשומרון    אם לא תוקם ממשלה בתוך שבועיים יתבטל ביקורו של אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il