X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכינוס יערך בתל השומר על-ידי האוניברסיטה העברית ומרכז קובין; יש נטייה כללית לעלייה במספר החולים גם ברשות הפלשתינית ובכל אגן הים התיכון
▪  ▪  ▪

האגודה הישראלית לפרזיטולוגיה, פרוטוזואולוגיה ומחלות טרופיות הודיעה (יום ה', 23.10.03) על כינוס שייערך היום במרכז הרפואי בתל השומר בנושא: "לישמניאזיס בישראל בירדן וברשות הפלשתינית".
בכנס שהינו בחסות מרכז קובין והמחלקה לפרזיטולוגיה של האוניברסיטה העברית ייקחו חלק יותר מ-200 נציגים מאוניברסיטאות, ממוסדות העוסקים בבריאות הציבור, מבתי חולים ומהמשרדים הממשלתיים לבריאות ולאיכות הסביבה.
לישמניאזיס היא מחלה הנגרמת על-ידי טפילים חד תאים מהסוג לישמניה ומתבטאת באדם כמחלה עורית, מחלה של הרקמות הריריות או מחלה של האיברים הפנימיים. לישמניאזיס עורית (ידועה באזור יריחו בשם "שושנת יריחו") היא מחלה נפוצה בכל האזור. המעבירים את המחלה הם: זבובי חול וחיות המאגר שהן בעיקר מכרסמים וכלבים.
מספר החולים במחלה זו בישראל בשנים 2002-1961 הוא בין 10 ועד מעל 250 בשנה. רוב המקרים המדווחים הם מעמק הירדן. שינויים סביבתיים הנגרמים עקב כניסת אנשים בלתי מחוסנים למוקדי מחלה, הגדלת האזורים המיושבים הגובלים באזורים אלה, פרויקטים תעשייתיים וחקלאיים חדשים וההתחממות העולמית הם האחראים להתפרצות המחלה.
יש נטייה כללית לעלייה במספר החולים גם ברשות הפלשתינית ובכל אגן הים התיכון. מספר מקרים של לישמניאזיס של האיברים הפנימיים מתגלים בישראל מדי שנה בשנה אצל ילדים בגילאי 14-5. גם מחלה זו נפוצה באגן הים התיכון.
בכינוס יידונו היבטים אנטומולוגיים, אקולוגיים, אפידמיולוגיים ורפואיים, נוסף על גישות חדישות להדברת זבובי החול וריפוי המחלה.

תאריך:  23/10/2003   |   עודכן:  23/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
כך טוען חבר מועצת העירייה; "דאג שבנו יועסק בשכר בחברה ששכרה משרדים מהעירייה - ולא דיווח על כך"; מהעירייה נמסר: "המשרדים הושכרו בתקופת ראש העירייה הקודם"
אלונה קורן
מדדי המניות המובילים בבורסה מאבדים גובה בעקבות הירידות שנרשמו אמש בוול סטריט ובשוקי אסיה
ענבל אביב
השקת השירות בשפה הרוסית מלווה בקמפיין ממוקד בעיתונות הרוסית היומית; המסר הפרסומי שמלווה את הקמפיין מתחבר לצרכים של ביטחון ועצמאות בקשר עם הבנק
חדשות מחלקה ראשונה
מערכת ניהול הקופות של חברת FRS מקבוצת פורמולה ויז'ן, הותקנה בסניף הראשון של רשת קלאב פארם שנפתח לאחרונה בקניון M הדרך בכפר ויתקין
ענבל אביב
יו"ר ועדת הכלכלה בהתאחדות המלונות, רפי פרבר: "בשנת 2003 לא יגיעו יותר מ-100,000 תיירים אמריקנים לישראל - נתון המהווה שיא שפל בתיירות אמריקנית ב-20 שנים האחרונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il