X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העלייה בנסיעות ישראלים לסיני היא על רקע ההודנה והרגיעה הזמנית במצב הבטחוני; בקיץ נרשמה עלייה של 6.8% ביציאות ישראלים לחו"ל
▪  ▪  ▪

למעלה מ-1.72 מיליון ישראלים יצאו לחו"ל בחודשי הקיץ של 2003 (יוני-ספטמבר) - עלייה של 6.8% לעומת התקופה המקבילה ב-2002. כך עולה מנתוני הלמ"ס.
עיקר העלייה נרשמה בתיירות למדינות שכנות, וביציאות ישראלים לסיני בפרט. על פי הנתונים, למצרים יצאו מתחילת השנה 245 אלף ישראלים. המדובר בעלייה של 87.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמעט כל הנוסעים עברו דרך מסוף הגבול בטאבה.
בשנה שעברה התיירות לסיני היתה אפסית, בשל החששות מהמצב הבטחוני. מאז חג הפסח האחרון החלה בהדרגה חזרתם של הישראלים לסיני - למרות שמשרד החוץ עדיין מזהיר מפני נסיעה למצרים. העלייה בנסיעות ישראלים לחו"ל ולסיני בפרט היא על רקע ההודנה והרגיעה הזמנית במצב הבטחוני.
בדרך האוויר יצאו לחו"ל בחודשי הקיץ 1.36 מיליון ישראלים, עלייה של 1% בלבד לעומת התקופה המקבילה ב-2002.
סך הוצאות הישראלים במט"ח בחו"ל בחודשי הקיץ השנה היו נמוכות מאוד, והסתכמו בפחות מ-900 דולר. מדובר בהוצאה ממוצעת של 630 דולר לנפש. הממוצע הנמוך מוסבר בהוצאות הקטנות יחסית שיש לישראלים שיוצאים לסיני.
ב-9 החודשים הראשונים של 2003 יצאו לחו"ל רק 2.58 מיליון ישראלים, ירידה של 3.2% לעומת התקופה המקבילה ב-2002.
בדרך האוויר יצאו לחו"ל רק 2.11 מיליון ישראלים, ירידה של 8.2% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2002. רמת התיירות היוצאת, ובנסיעות למדינות מעבר לים בפרט, בכל שנת 2003 צפויה להיות הנמוכה ביותר ב-4 השנים האחרונות.
בתיירות לירדן חלה ירידה של 5.7%, ל-168,700 ישראלים בלבד. במעבר הגבול אלנבי נרשמה ירידה של 11.7% במספר הישראלים היוצאים. במעבר נהר הירדן ירד מספר הישראלים ב-4.9%.
בדרך הים נרשמו 56,500 יציאות של ישראלים, ירידה של 2.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מספר הישראלים שיצאו לחו"ל דרך נמל חיפה ירד ב-5.4%.
ביציאות ישראלים לחו"ל בדרך האוויר נרשם מאז חודש מאי קצב גידול של 1% בממוצע לחודש, בנתוני מגמה. עם זאת, הרמה הממוצעת של יציאות ישראלים בדרך האוויר לחו"ל במאי-ספטמבר השנה עמדה על 219 אלף איש בלבד לחודש - ירידה של 14.8% לעומת השיא ב-2001.

תאריך:  23/10/2003   |   עודכן:  23/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הקמפיין כולל גם חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10 ומודעות פרסום בעיתונות הכתובה; מציעה בטיסות ארוכות הטווח שלה מיטה המגיעה למצב שכיבה מלא
מירב לוי
בהחלטה מציינים השופטים כי אחלם תמימי לא היתה שותפה פאסיבית למעשה; מוסיפים: שמחתה של הנאשמת לשמע התוצאות הקשות -הוכחה נוספת לירידתה לשפל המדרגה האנושית
עומר כרמון
ניתוח חוזר של קלטת הווידאו מראה, כי עשרות אנשים חשו מסימטאות המחנה לכיוון מקום פגיעת הטיל הראשון; מדוברות צה"ל נמסר: "קשה לראות אנשים הנמצאים בסימטאות או תחת מרפסות"
גלית יצחק
הנער הודה במעשה; ביצע מעשים מגונים בילדים בגילאי 6-7 וביצע מין אוראלי בקטינים בני 13
ענבל אביב
רובינשטיין: ההסתדרות קוראת שלא לקיים חוקים; נתניהו: אם הכוונה היא לדרוש מאיתנו לא לקיים חוקים של המדינה, אז זה סוף שלטון החוק במדינת ישראל; ח"כ רוחמה אברהם: החוק קובע 14 ימי צינון לפני יציאה לשביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il