הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עודד קטש תובע את הפועל ירושלים על מיליון וחצי ש"ח

מאמן הפועל אילת בהווה, שחתם במלחה ל-3 שנים ועזב אחרי שנה וחצי, טוען כי לא קיבל פיצויים על הפיטורים מהבירה

רועי גלדסטון  27.03.13 - 21:37

את העובדה שהפועל ירושלים ועודד קטש לא נפרדו בצורה הכי יפה כבר ידענו, אבל היום (רביעי) התברר כי לטענת המאמן, המועדון מהבירה עדיין חייב לו סכומים משמעותיים. שחקן העבר, שמאמן את הפועל אילת כיום, הוחתם במלחה ל-3 שנים ביוני 2010, אבל בדצמבר 2011 עזב את המועדון אחרי שהקבוצה לא התרוממה מקצועית.

בתביעה שהגיש לביה"ד לעבודה בירושלים, קטש תובע את הפועל ירושלים על סך כולל של 1.5 מיליון שקל. בכתב התביעה טוען קטש, באמצעות עורכת הדין דפנה שמואלביץ', כי נערך עימו חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, על סך של 150 אלף דולר נטו לכל עונה. בסופו של דבר בירושלים ביקשו ממנו לשנות את הרכב החוזה, ל- 120 אלף דולר לעונה הראשונה, ו-180 אלף דולר לעונה השנייה.

עו"ד שמואלביץ' טוענת בכתב התביעה כי בירושלים הראו למעשה לקטש את הדרך החוצה באמצעות פעולות שונות, ביניהם ראיונות בתקשורת, ופעולות פנימיות במועדון ולכן הוא למעשה פוטר, אבל יתרת הכסף לא שולמה לו. עוד נטען כי נגרעו מתלושי השכר שלו כספים לטובת פנסיה, אך אלא כלל לא הופקדו.

מצידו של קטש גם נשלח מכתב דרישת פשרה בחודש יוני בשנה שעברה, אך מכתב זה לא נענה עד היום. בירושלים ציינו הערב כי לא הובא לידיעתם כל כתב תביעה שהוגשה נגד המועדון מצד עודד קטש.