הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טוטי: ''היחיד שעושה דברים שאני לא יכול זה ליאונל מסי''

כוכב רומא, פרנצ'סקו טוטי, סיפק פנינים: אין אף איטלקי לפניי ברשימה, המספרים מדברים. באלוטלי עוד לא פנומן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.03.13 - 11:07
ב-28 במארס 1993 עלה בחור בן 16 להופעת הבכורה שלו במדי רומא. עד עצם היום הזה אותו אחד לא נטש את מועדון נעוריו - 20 שנים בדיוק באותו מקום. אנחנו מדברים כמובן על פרנצ'סקו טוטי, הקיסר של רומא, שנתן לרגל המאורע ראיון ל"גזאטה דלו ספורט" ובו סיפק, כמו תמיד, לא מעט פנינים.

הכוכב הבלתי מעורער של הזאבים מציג העונה יכולת נהדרת (11 שערים ו-10 בישולים ב-26 הופעות) ובתקופה האחרונה שמו הוזכר כמועמד לחזור לסגל הנבחרת האיטלקית, על אף העובדה כי הוא כבר בן 36. טוטי התייחס לסוגייה וירה: "אין אף שחקן איטלקי לאורך ההיסטוריה שהייתי מציב לפניי ברשימה. המספרים שלי מדברים בעד עצמם".

טוטי, כפי שהבנתם מחזיק מאוד מעצמו, אבל יש אחד מבחינתו שנמצא ברמה אחרת. "היחיד שעושה דברים שאני לא יכול לעשות זה ליאו מסי", החמיא לעצמו/פירגן לפרעוש. ומה היה לו לומר על מריו באלוטלי? "הוא מסוגל להפוך לפנומן, אבל זה תלוי גם בגישה שלו ובהתנהגות מחוץ למגרש".

לאורך השנים שיחק טוטי תחת לא מעט מאמנים וכשהתבקש להצביע על הטוב ביותר מבחינתו, אמר: "לדעתי מרצ'לו ליפי הוא הגדול מכולם. יש לו כריזמה בלתי רגילה. עם זאת, פאביו קאפלו ולוצ'יאנו ספלאטי נהדרים אף הם". ועם איזה מאמן הוא הכי היה רוצה לעבוד כרגע? "ז'וזה מוריניו".