X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המסקנה מהרצף של מיאמי ברורה: היא לא תפסיד בסדרה
▪  ▪  ▪
לברון, בהחלט יכול להיות רגוע (GETTYIMAGES)

אם יש דבר אחד ששיקאגו הוכיחה הלילה, זה לא שמיאמי יכולה להפסיד, אלא שהיא בלתי ניתנת לעצירה. בלתי ניתנת לעצירה בסדרה של 7 משחקים, הכוונה. אם זה מה שנחוץ כדי לגבור על ההיט במשחק אחד ויחיד במגרש הביתי שלך, זה נראה פשוט בלתי אפשרי לנצח אותם 4 פעמים בהפרש של שבוע וחצי, כולל לפחות פעם אחת בסאות' ביץ'.

קודם כל המחמאות לבולס. טום ת'יבודו סובל העונה מכל כך הרבה בעיות, במיוחד בחודשים האחרונים, אבל שוב הוא הוכיח שאחרי גרג פופוביץ' הוא המאמן הטוב בליגה. ג'ימי באטלר נתן תצוגת הגנה והקרבה שמפיחות הרבה תקווה להמשך הקריירה שלו. קירק היינריך נראה כמו מנהיג. קרלוס בוזר סיפק כיתת אומן בבוקס-אאוט (למרות כמה שטויות מעצבנות) ונייט רובינסון, ובכן, היה קריפטונייט. עם ג'ואקים נואה, מרקו בלינלי וכמובן דריק רוז בריאים, שיקאגו היא ללא ספק האיום הכי גדול על מיאמי במזרח.

אבל אחרי שהוצאנו את כל זה מהמערכת, בואו נזכור כמה דברים. הבולס שיחקו משחק כמעט מושלם וגם כך ניצחו ב-4 נקודות בלבד. הם נלחמו, שרטו, חבטו, התנפלו וירקו דם. אפילו לברון איבד את קור הרוח שלו בסיום, עם כניסה מכוונת בבוזר. וכל זה הספיק בשביל ניצחון ב-4 נקודות, ואף אחד ביונייטד סנטר לא הרגיש שהניצחון בכיס עד לבאזר האחרון. וגם אז הם היו צריכים לשפשף את העיניים חזק-חזק.

הסיבה שמיאמי היא קבוצה ענקית בקנה מידה היסטורי, היא לא כמות הכשרון המפחידה בסגל. את זה יש גם בלייקרס, ואני לא צריך להרחיב את הדיבור על הלייקרס. לא, הסיבה היא הווינריות. התחושה הזו שבכל רגע נתון, ג'יימס יכול להחליט שלא משנה מה, הוא לא מפסיד. או שווייד מחליט את זה. או אולי באטייה, או בוש, או צ'אלמרס. ואם הם מחליטים, בדרך כלל הם גם מבצעים.

רמת התחרותיות והמלחמה של השחקנים האלה היא לא מהעולם הזה, במיוחד כשזוכרים שהם סופרסטארים. שהם כבר לקחו אליפות. פתאום זה לא נראה כל כך יומרני מצד לברון להגיד "לא 4, לא 5, לא 6". כל עוד הם ממשיכים במחוייבות ובדרייב הזה להצליח, יריביהם יזדקקו להרבה מזל כדי לעצור אותם. מסוג המזל שגם שיקאגו ניהנתה ממנו הלילה.

עכשיו קחו את הכשרון וההקרבה, ותכניסו אותם לתוך מסגרת שיטתית. זו שאחראי עליה אריק ספולסטרה, שהושמץ בחודשים הראשונים של לברון במיאמי. אנשים קראו לו להתפטר, דרשו מפאט ריילי לרדת מהתא מהמפואר שלו באמריקנס איירליינס ארינה כדי לחזור לספסל. אז דרשו. בלי לקבל הרבה מחמאות מהתקשורת, ספולסטרה זכה בכבוד של השחקנים שלו, וזה הרבה יותר חשוב.

ואם בשנתיים הראשונות בעידן קינג ג'יימס בסאות' ביץ', הקבוצה נעה רק בעזרת הדלק של הכישורים יוצאי הדופן של שחקניה, ההבדל השנה הוא הראש של המאמן. ספולסטרה הכניס מרכיבים חדשים להגנה ובמיוחד להתקפה של מיאמי, שפשוט הופכים אותה לבלתי עצירה. זו הסיבה שמיאמי ניצחה 27 משחקים ברציפות, סדרת הצלחות שלא נראיתה כמוה מאז שג'רי ווסט, ווילט צ'מברליין וגייל גודריץ' שיתפו פעולה אי שם בעידן בו אף אחד עדיין לא חשב על קשת השלוש. זו הסיבה שמיאמי תיקח את האליפות גם השנה.


אז מיאמי הפסידה? תשננו את המשחק הזה בזכרון, כי תצטרכו אותו בפלייאוף.

תאריך:  28/03/2013   |   עודכן:  28/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן פלד
אתם תשכחו את זה שעצר את ההיט. הצדעה לקירק היינריך
אורן דניאלי
לפני שבלאט יעשה זאת, נזכרנו בקאמבקים הגדולים במכבי
איתמר לוין
כתבת הפלילים של גלי צה"ל פרסמה את תפקידו של רב המואשם בביצוע עבירות מין בבנותיו - וכך רמזה מיהן הקורבנות    שטייף: הפרתי איסור פרסום אבל לא חשפתי את זהות הקורבנות
איתמר לוין
השופט דוד שוהם אסר לפרסם את שמו של הכדורגלן הזר החשוד ברצח בנתניה - בניגוד לעיקרון הבסיסי לפיו פועלים בתי המשפט    האבסורד גדול במיוחד כאשר הותר לפרסם את שמו של החשוד האחר, וכאשר שורה של רמזים מכוונים בבירור לזהותו של הכדורגלן
עופר וולפסון
פצצות המרגמה פגעו בקמפוס הפקולטה לארכיטקטורה    האוניברסיטה מוקפת בנייני ממשלה רבים, ובהם מעונו הרשמי של הנשיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il