הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מארסיי עלתה למקום ה-2 אחרי 0:1 על ניס בחוץ. ליון הפסידה

ג'יניאק הבקיע ושבר בצורת של 2 משחקים שהסתיימו בתיקו מאופס. הפער מפ.ס.ז' - 7 נקודות. ליון הופעתה בביתה, 2:1 מול סושו. גרמניה: פרנקפורט נצמדה לשאלקה במקום הרביעי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.04.13 - 00:33
ג'יניאק. מארסיי חזרה לנצח (gettyimages)
ג'יניאק. מארסיי חזרה לנצח (gettyimages)

תגיות: מארסיי

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית הגיע אל סיומו היום (שבת). מארסיי גברה על ניס 0:1 ועלתה למקום השני לאחר שליון ורמי גארד נכנעו בבית 2:1 לסושו, שטיפסה מעל הקו האדום. הפער בין מארסיי לפ.ס.ז' עומד כעת על 7 נקודות. ליל ניצחה 1:2 את ברסט.

מארסיי - ניס 0:1
אחרי שהחבורה אלי בופ של מעדה במחזור הקודם עם 0:0 ביתי מול אז'קסיו החלשה ורשמה אז את התיקו המאופס השני שלה ברציפות אחרי שסיימה באותה התוצאה מול ליון, השכילו חניכיו של בופ לכבוש ואף לקחת 3 נקודות. כבר בדקה ה-15 למשחק אנדריי פייר ג'יניאק הרשית לשערו של דויד אוספינה מבישול של מתיאו ואלבואנה ושלח 3 נקודות חשובות ביותר למארסיי. 8 מחזורים נותרו לסיום ו-24 נקודות בקופה, ועל אף הפער המבטיח לכל מעידה של הפאריזאים בצמרת, מישהו למטה תחכה.

ליון - סושו 2:1
המחזור המטורף בצרפת נמשך גם בליון. סושו הדהימה בסטאד דה ג'רלאן את המקומיים עם 1:2 אחרי 0:0 במחצית. ג'ובאני סיו העלה את סושו ליתרון אחרי בישול של ריאד בודהבוז בדקה ה-50. בפטימבי גומיס עוד איזן בפנדל בדקה ה-68, אך שתי דקות לסיום סדריק בקאמבו כבש את שער הניצחון, שהעלה את סושו מעל לקו האדום. מנגד, החבורה של רמי גארד החמיצה הזדמנות לעלות למקום השני.

ברסט - ליל 2:1
ליל טיפסה למקום החמישי לאחר שניצחה בחוץ 1:2 את ברסט, קבוצתו לשעבר של עדן בן בסט. פלוריאן רספנטינו העלה את המארחים ליתרון, אך שרשרת ניצחונות החוץ בצרפת במחזור ה-30 נמשכה עם שערים של סלומון קאלו (18) ונולאן רו (79), שהעניקו לרודי גארסייה שלוש נקודות חשובות, במאבק על המקום השלישי.

בגרמניה, פרנקפורט ממשיכה במאבק שלה על המקום הרביעי, שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. לשחקניו של ארמין פה יש 42 נקודות, בדיוק כמו לשאלקה הרביעית אחרי שניצחו 2:3 בחוץ את גרויטר פירת'. ניקולה דיורדיץ' העלה את פירת' ליתרון בדקה השניה, אך טקאשי אינוי וסטפן אייגנר השלימו מהפך בדקות 12 ו-58. אלכסנדר מאייר, שבישל את שני השערים הראשונים, התכבד בשלישי בדקה ה-68. סרקאן רק צימק (72). במשחק נוסף, נירנברג חזרה מפיגור 2:0 אצל וולפסבורג וסיימה ב-2:2. דייגו ואיביצה אוליץ' כבשו במחצית הראשונה (3, 27), אך טימי סימונס ופר נילסון הישוו בתוך 5 דקות במחצית השניה (61, 66).