הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בניטס: צ'לסי זה מועדון שחייב להיאבק על תארים

הספרדי מוכן לקאזאן ברבע גמר הליגה האירופית, קייהיל וקול יעדרו. וילאש-בואש: "יש לבאזל יותר ניסיון מאיתנו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.04.13 - 17:25
נאתכו. יסתדר מול אלופת אירופה? (gettyimages)
נאתכו. יסתדר מול אלופת אירופה? (gettyimages)

בזמן שליגת האלופות נטולת קבוצות אנגליות, פלוגות של הממלכה נשלחו כדי להשתלט על הליגה האירופית. שלוש הנציגות של האנגלים במפעל ינסו לעשות צעד לעבר חצי הגמר הערב (חמישי), כאשר צ'לסי תארח את רובין קאזאן, טוטנהאם תחכה לבאזל וניוקאסל תגיע למפגש החוץ מול בנפיקה. במפגש הרביעי, פנרבחצ'ה תתמודד מול לאציו.

צ'לסי - רובין קאזאן
אחרי שהבלוז הבטיחו את מקומם בחצי גמר הגביע האנגלי, הקבוצה של רפא בניטס תוכל להמשיך ולנסות להציל את העונה האבודה הזו גם דרך אירופה. לדאבונו של המאמן הספרדי, הוא יצטרך להסתדר ללא שחקני ההגנה גארי קייהיל ואשלי קול הפצועים, שצפויים גם להחמיץ את הגומלין בשבוע הבא ברוסיה.

בכל מקרה, לבניטס יש שאיפות גבוהות מכורח העובדה שהוא מאמן במועדון גדול: "אנחנו קבוצה מהטופ שצריכה להיאבק על התארים, ונכון לעכשיו אנחנו עושים זאת. כולי מרוכז ברובין קאזאן, אנחנו חייבים להישאר מאוחדים, זה הכי חשוב. אם ניקח תארים ונסיים בין 3 הראשונות באנגליה, כולם יהיו מאושרים וזו המטרה שלי. יהיה משחק קשה, ואמרתי את זה לשחקנים".

עבורנו כישראלים, כמובן, יש למשחק הזה נופח אחר לגמרי. יוסי בניון יפגוש את ביברס נאתכו, שרק אתמול פורסם כי הוא מבוקש אצל היריבה העירונית של צ'לסי, טוטנהאם. קפטן הנבחרת קיבל צ'אנס ויפתח בהרכב הבלוז, כמו גם נאתכו אצל הרוסים, שנחשב לבאנקר בהרכב של קורבאן ברדאייב.

טוטנהאם - באזל
השווייצרים הפתיעו הרבה אנשים כאשר הדיחו את זניט סט. פטרבורג בשביל להגיע לרבע הגמר, וגם אנדרה וילאש בואש לא מקל ראש ביריבה שלו. "יש להם ניסיון באירופה שלנו אין", אמר המאמן של הספרס, "כל הקבוצות בשלב הזה מאמינות שהן יכולות לקחת את הגביע ובאזל לא שונה. המפתחות יהיו המוטיבציה והאיכות של שחקנים אינדיבידואליים - לנו יש שחקנים עדיפים אבל להם יש את הניסיון".

מי שייעדר מהסגל של התרנגולים הוא החלוץ ג'רמיין דפו, עליו אמר וילאש בואש: "יש לו פציעה בשריר והוא ייעדר שבועיים - זו מכה גדולה עבורנו". גם בלעדיו, טוטנהאם צפויה להסתמך על גארת' בייל הנהדר, שפשוט לא מסוגל להפסיק לכבוש בחודשים האחרונים.

בנפיקה - ניוקאסל
הנשרים הפורטוגלים מחזיקים בנתון יוצא דופן: מדובר בקבוצה היחידה מכל השמונה שהגיעו לרבע הגמר השנה, שכבר היו בשלב הזה של המפעל בעבר. מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו, התייחס למאץ'-אפ עם בנפיקה: "זה יהיה מבחן קשה עבורנו, מכיוון שבנפיקה קבוצה חזקה שכבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. יש להם אופציות טובות מאוד בהתקפה, קשה לעצור אותם. ננסה להוציא תיקו כדי להעביר את ההכרעה לסט. ג'יימס פארק".

פנרבחצ'ה - לאציו
החדשות הטובות מבחינתם של האיטלקים הם חזרתם של סטפאנו מאורי ומירוסלאב קלוזה לסגל של ולדימיר פטקוביץ', אם כי שני החלוצים צפויים לפתוח רק על הספסל בהר הגעש באיסטנבול. מאמנה של פנרבחצ'ה, אייקוט קוצ'מאן, הזהיר: "זה הולך להיות משחק קשה בצורה קיצונית, שתי הקבוצות יגיעו להילחם. אנחנו חייבים להבקיע כדי לתת לעצמנו סיכוי למשחק ברומא".