X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
NSC תומכת כיום בעברית ואנגלית כך שביחד עם התמיכה בשפה הערבית, יתמכו מנועי זיהוי הדיבור של החברה בכל השפות הנדרשות בשירותי טלפוניה מבוססי זיהוי דיבור במדינת ישראל
▪  ▪  ▪

חברת Natural Speech Communication, המתמחה בטכנולוגיית זיהוי דיבור למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים, מכריזה על הוספת התמיכה בשפה הערבית במנועי זיהוי הדיבור שלה. השפה הערבית מצטרפת לשפות הנתמכות על-ידי NSC זה מכבר - עברית ואנגלית, וכך יתמכו מנועי זיהוי הדיבור של NSC בכל השפות הנדרשות בשירותי טלפוניה מבוססי זיהוי דיבור במדינת ישראל.
לצורך התמיכה בשפה הערבית, הקליטה NSC בסיס נתונים רחב ומייצג של מאות דוברי ערבית בפילוג המייצג את האוכלוסייה. הדיאלקט שנבחר הוא הדיאלקט הלבנטיני, המדובר על-ידי ערבים ישראלים, ירדנים, לבנונים ופלשתינאים.
לדברי דר' עמי מויאל, מנכ"ל NSC, התמיכה בשפה הערבית תאפשר לחברה להרחיב את ההיצע ללקוחות המפתחים שירותי טלפוניה מבוססי זיהוי דיבור, ולמעשה מהווה מענה לצורך קיים של הלקוחות. "הגמישות של מוצר NSC תאפשר שימוש בשפה שונה בכל שיחה נכנסת על-פי בחירת המשתמש", אומר דר' מויאל.
תהליך תמיכה בשפה עבור שירותים מבוססי זיהוי דיבור הוא ארוך ומורכב מניתוח השפה, תכנון הנאמר על-ידי הדוברים כך שיחידות השפה יכוסו באופן מלא ומייצג, הקלטה בפועל של מאות רבות ואף אלפי דוברי השפה ולבסוף, אימון מנוע זיהוי הדיבור בשימוש בבסיס הנתונים שנאסף. לאופן ההקלטה חשיבות רבה ולכן אספה NSC דגימות קול של דוברים בכל אופני התקשורת - טלפון קווי, טלפונים סלולריים ברשתות סלולריות שונות, דגימות מסביבה שקטה, ממקומות ציבוריים וכן מרכב נוסע.
ביצוע איסוף שפה באופן כזה הינו תנאי הכרחי על מנת להתאים מנוע זיהוי דיבור לשפה מסוימת כך שיזהה את הנאמר ללא תלות בדובר או באמצעי בו הוא מתקשר תוך שמירה על ביצועי זיהוי גבוהים.
אודות NSC
NSC אשר הוקמה בשנת 1994, מפתחת ומייצרת מנועי זיהוי דיבור (ASR). החברה מתמחה בטכנולוגיית זיהוי דיבור למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים. טכנולוגיית זיהוי הדיבור של NSC מאפשרת את זיהוי הדיבור ללא תלות בדובר (Speaker Independent).
שירות הפועל בטכנולוגיה זו מזהה את המתקשרים ללא צורך באימון מוקדם של המערכת עצמה. ייחודה של החברה מול מתחרים בתעשייה הוא בעובדה שהטכנולוגיה מיושמת על גבי חומרה - כרטיסי PCI מבוססי מעבדי אותות ייעודיים (DSP) ולא על תוכנה. הטכנולוגיה של NSC ממומשת בעיקר בשירותים רבי - משתמשים, כגון שירותי טלפוניה שונים.
לקוחות החברה, בינהם מפתחי יישומים ושירותי טלפוניה ומפעילי טלפוניה קווית וניידת, עושים שימוש במוצריה על מנת לספק שירותים מבוססי דיבור לאלפי משתמשים בו זמנית, תוך שמירה על עלויות אינטגרציה נמוכות, עלויות חומרה נמוכות וצריכת אנרגיה נמוכה.
בשנה האחרונה נבחרה NSC כספק טכנולוגיית זיהוי דיבור של חברת סלקום אשר השיקה שירות ראשון של ספר טלפוני ארגוני מבוסס זיהוי דיבור. החברה אף הוכרה כ"Advanced Partner" של חברת IBM העולמית ומשתפת פעולה עם IBM לאספקת פתרונות זיהוי דיבור בשפות בהן IBM לא תומכת ובמקרים בהם נדרש מספר גדול של ערוצי זיהוי דיבור.
בעלי המניות בחברה: טלרד, פולאר תקשורת אלקטרונית, קורקס ואודיוקודס. החברה מנוהלת ע"י ד"ר עמי מויאל ודר' פליקס פלומן.

תאריך:  26/10/2003   |   עודכן:  26/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הקמפיין יתמקד בזוגות תחת הסיסמה - "זוגיות טובה צריכה מרחב"; הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת נובמבר
יפעת גדות
גורמים רשמיים מקומיים דיווחו כי בתים רבים התמוטטו בעקבות הזעזועים שלאחר רעידת האדמה וכי הם צופים לדיווח על נפגעים נוספים
נועם שרביט
השניים נאמו בטקס האזכרה הממלכתי במלאת שנתיים לרצח; זאבי נרצח בידי מחבלי החזית העממית לשחרור פלשתין, בפתח חדרו במלון היאט בבירה
יפעת גדות
ההצעה, שטרם קיבלה אישור אלא מהווה רק המלצה, מחייבת את צה"ל להיערך למתן הכשרות נרחבות לחיילות שטרם הוכשרו
יפעת גדות
הפעילות התבצעה על-ידי המשטרה הירוקה, פעילות משותפת למשטרת ישראל ולמשרד לאיכות הסביבה ושוטרי תחנת טייבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il