X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית הדין לעבודה הורה להסתדרות שלא לקיים בחירות לוועד עובדי הרכבת בצפון; הבחירות התקיימו בשבוע שעבר למרות החלטת בית המשפט; אחד המתמודדים: "החלטת בית הדין בוזתה בראש חוצות"
▪  ▪  ▪

טענות קשות נגד המוסד לבוררות ונגד והאגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות.
משה חזות, עובד במחוז הצפון של רכבת ישראל ומתמודד בבחירות לוועד עובדי הרכבת בצפון, עתר באחרונה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה באמצעות עו"ד שלומי גמבש נגד החלטת המוסד לבוררות בהסתדרות לפסול אותו מהתמודדות בבחירות לוועד.
לטענת חזות, החלטת רשות השיפוט נגועה בחוסר סבירות קיצוני, היות שהבורר עו"ד בצלאל בן-דוד לא קרא כלל את הערר שהגיש על החלטת ועדת הבחירות של מחוז הצפון לפסול אותו מהתמודדות. כמו כן טוען חזות, כי החלטת הבורר, שלא נומקה, התקבלה בעת שישב בבית קפה בטרמינל בנתב"ג, והוקראה למנהלת רשות השיפוט שולה נבון בטלפון.
שופטת בית הדין האזורי, עופרה ורבנר, קבעה ביום ג' האחרון (21.10.03) כי הבחירות לוועד העובדים שנועדו להתקיים באותו יום יידחו עד למועד שעליו יסכימו הצדדים, או למועד שיקבע בית הדין בדיון שיתקיים ביום ג' הקרוב, 28 באוקטובר.
על אף החלטת בית הדין, טוען חזות, התקיימו הבחירות לוועד ב-21 לחודש, כמתוכנן, תוך "צפצוף" על החלטת בית הדין, למרות שהחלטת בית הדין נמסרה עוד באותו יום לוועדת הבחירות מטעם האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות.
חזות מבקש מבית הדין לבטל את הבחירות שנערכו, להורות לאגף לאיגוד מקצועי לפזר את ועדת הבחירות שהחליטה על קיומן, ולחייב את האגף לאיגוד מקצועי בתשתלום הוצאות לדוגמא "למען 'תרעדנה אמות הסיפים' ופסיקת בית הדין הנכבד לא תעשה פלסתר בידי הגוף האמון על 'הגנת זכויות העובד'.

תאריך:  26/10/2003   |   עודכן:  26/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
אריאל שרון בירך על ההחלטה; השרה יהודית נאות: "המטרה להגביר את המודעות למיחזור החומרים במשרדים באמצעות אנשים עם פיגור שכלי וע"י כך לתרום לשילובם בחברה"
מירב לוי
פיזרו ישיבת קצינים שהתקיימה בנושא; לפני כחודשיים הוכרז סכסוך עבודה בעקבות החלטת משרד הביטחון לאחד את מרכזי השיקום; יו"ר ארגון עבודי צה"ל: מדובר בהפרה בוטה של ההבנות
נועם שרביט
לוי הואשם במירמה והפרת אמונים, בכך שדרש מפקחי העירייה להעלים עין מגניבות חול שבוצעו מאתרי פסולת, תוך שהוא חורג מסמכותו; פרקליטו טען כי לא נערך לו שימוע בטרם הגשת כתב האישום והציג מסמכים לפיהם הוכח שאין שחר לטענות נגד לוי
רועי כוכבי
ואפא תאפל ומאהר פסיסי הורשעו בהתעללות בבנם בן השנתיים ובהריגתו; השניים "פעלו בברוטליות, המשילה מעצמה צלם אנוש"
אלונה קורן
בראש הוועדה יעמוד אהרון פוגל; דר' יעקב שיניין מונה לסגן יו"ר הוועדה; על חברי הוועדה נמנים ראשי הבנקים הגדולים; קליין מתריע: למרבית חברי הוועדה יש עניין ישיר, מוסדי ואישי, בנושאים המטופלים ע"י בנק ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il