X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה נותרה אחרונה. אחמד סבע בספק לאשדוד
▪  ▪  ▪
אווירת נכאים בנתניה (אלן שיבר)

התיקו המאופס אמש (שבת) מול הפועל רמת גן אמנם השאיר למכבי נתניה סיכוי להישאר בליגת העל, אבל במועדון מהשרון מודעים לעובדה שביכולת הזו אין שום סיכוי ל"הפי-הנד". 1,600 האוהדים שעשו את הדרך מנתניה צעקו לשחקנים בסיום "ביזיון" ו"אין לכם כבוד", ובחדר ההלבשה היתה אווירת נכאים. "ביכולת הזו, גם אשדוד שאין לה כבר על מה לשחק בליגה תנצח אותנו", אמרו במועדון. בצוות המקצועי חוששים מהמשחק הביתי הקרוב מול הקבוצה של יוסי מזרחי מאחר והיא תבוא לשחק משוחרר. "אף אחד לא ייתן לנו לנצח", אמרו שם.

גורם בכיר בקבוצה הודה אחרי המשחק אתמול: "עשינו מלא טעויות מתחילת העונה. נתניה היא היום הקבוצה החלשה ביותר בליגה". עיקר האכזבה בהנהלה, מעבר למשחק הנרפה של השחקנים, היתה העובדה כי עושה רושם שהמאמן ראובן עטר לוקח קשה יותר מהשחקנים את המצב של המועדון.

החלוץ אחמד סבע בספק למשחק הקרוב, ומדובר בבעיה קשה לעטר מאחר ואין לו חלוץ נוסף בסגל. "אחרי שהחלמתי מהכאבים בקרסול ברגל ימין, הקרסול ברגל שמאל התנפח. יש לי עונה מקוללת", אמר הקפטן.

לואיג'י צנאמו, שהיה היחיד בנתניה שזכה למחמאות על משחק נהדר, אמר: "אנחנו במצב גרוע מאוד. היינו נואשים להשיג כאן 3 נקודות ולא רק שלא אותן, לא היינו גם ראוים להשיג אותן. ר"ג שיחקה טוב יותר מאיתנו ולכן יהיה לנו קשה מאוד עכשיו. לא רק בגלל כמות הנקודות שלנו, אלא בגלל הצורה שבה נראינו על המגרש. אם אנחנו רוצים שתהיה לנו תקווה להישאר, אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו".

"אני לא אוהב להתעסק בחישובים, אבל כל עוד יש לנו סיכוי אנחנו חייבים לתת הכל. צריך להילחם עבור עצמנו, המועדון והקהל שלנו", הוסיף השוער. "חייבים לכבד את האוהדים, הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. אנחנו צריכים להוכיח לא על ידי דיבורים אלא על ידי מעשים על המגרש שמגיע לנו טוב יותר".

תאריך:  14/04/2013   |   עודכן:  14/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תשקיע עד 75 מיליון דולר במהלך מדורג    מנכ"ל אל-על: המשך המהלך והבאתו לבשלות ולמימוש מחייב את החברה על רבדיה השונים, אנשיה ושותפיה העיסקיים למהלכים מורכבים, משמעותיים, אחראים ואמיצים
אביתר בן-צדף
במהלך קרב החילוץ ממאגר צ'וסין קיבל קולונל דון פיית את הפיקוד על החטיבה, והוליכה אל מקום מבטחים לאחר שהתגברו על הרבה כוחות אויב    באחת ההתקפות הללו נפצע אנושות, והמשיך לפקד על היחידה עד מותו    שרידיו התגלו בשנת 2004, וזוהו סופית רק עתה
אביתר בן-צדף
"אנחנו זקוקים לרובאי זריז, שיוכל לחמוק מפיצוצים, יוגן היטב, ויהיה קטן יותר וחזק יותר - באמצעות טכנולוגיה גבוהה, שעולה הרבה כסף" - מסכם ד"ר דיוויד סיפוּ, המנהל הארצי של שירותי הרפואה והשיקום במשרד האמריקני לחיילים משוחררים
תומר לוי
דורה אחרי ה-1:0 של הפועל חיפה לאשדוד. כץ יגיע לארץ
שירלי בר דיין
שוער מכבי על ה-2:2. אוסקר לשחקניו: הראש שלכם לא פה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il