הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אחרי 20 שנה: איתן תבריזי יפרוש בקיץ הקרוב

פרסום ראשון: השופט הבכיר יתלה נעליו ויקבל תפקיד באיגוד. ינהל את גמר הגביע. גם אסף קינן אמור לפרוש

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  16.04.13 - 10:00
תבריזי. בקרוב כבר לא נראה אותו במגרשים
תבריזי. בקרוב כבר לא נראה אותו במגרשים
פרסום ראשון

תגיות: איתן תבריזי

אחרי 20 שנות קריירה, איתן תבריזי יפרוש בקיץ משיפוט פעיל - למרות שיש לו אפשרות להמשיך לעונה נוספת מבחינת גילו. תבריזי קיבל את ההחלטה לאחר שהובטח לו על ידי ראשי האיגוד כי ימונה ליו"ר ועדת ליגות א' וב', תפקיד שאינו מאויש מאז פיטוריו של עמית קליין.

תבריזי, שיסיים השנה את עונתו ב-20 בליגת העל, צפוי לנהל גם את משחק גמר הגביע כהוקרה על שנותיו הרבות. "איתן יפרוש ויקבל תפקיד", אישר יו"ר איגוד השופטים, סלמן בן ציון, בשיחה עם אתר ערוץ הספורט. בכך, יצטרף תבריזי לחיים יעקב שפרש בינואר האחרון ומאז מועסק באיגוד השופטים. את חצאי גמר הגביע, אגב, אמורים להעביר אלי חכמון וזיו אדלר.

בקיץ הקרוב יפרוש גם אסף קינן, שהגיע לגיל 45, ואינו מעוניין להגיש בקשה להמשיך עוד שנתיים נוספות, דבר שהוא יכול לעשות מתוקף העובדה ששימש כשופט בינלאומי בעבר. שי שטרית יפרוש בקיץ הבא וימשיך עוד עונה בליגת העל. בעקבות עזיבת השניים, יעלו לליגת העל שני שופטים במקומם. גורם באיגוד סיפר כי הפייבוריט להצטרף לסגל הבכיר מבחינת חברי הוועדה המקצועית הוא שלומי בן אברהם, שנמצא גבוה מאוד מבחינת ניקוד השופטים בליגה הלאומית ולגבי המועמד השני עדיין אין החלטה סופית.

עושה רושם שהוועדה המקצועית תצטרך לבחור בין צביקה לוי, אורן סימיניאן ושמעון אלקבץ. משה בוחבוט, שיסיים את העונה ראשון מבין שופטי הליגה הלאומית, לא אמור לעלות בשל גילו (36) ולאור העובדה שבאיגוד מעוניינים לקדם שופטים צעירים שבעתיד עשויים לקבל את התג הבינלאומי. לירן ליאני יוזמן לבירור בשל התקרית שהיתה לו עם קשר מכבי חיפה, אביחי ידין. באיגוד כעסו על השופט הבינלאומי, שהיה חייב להוציא כרטיס אדום לידין ולא להתעמת איתו.