הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

5,500 אוהדים יגיעו בשבת. אלישע לוי: "לא ילחיץ אותנו"

בהפועל באר שבע ערוכים למשחק החשוב מול הפועל חיפה בשבת. המאמן: "מקווה שנסיים עם הסיפור הזה"

זיו אברג'יל  24.04.13 - 12:36
לא מעט מועמדות ראויות לתואר "מאכזבת העונה" נמצאות על הפרק והפועל באר שבע היא ללא ספק אחת מהן. מאמן מוערך ומוכח הגיע בקיץ, גם הרבה שחקני רכש, אבל האדומים מבירת הנגב שוב מצאו את עצמם במאבקי ההישרדות. בשבת הקרובה (19:10, אצטדיון וסרמיל) הם ינסו סוף סוף לסיים עם הסיוט הזה, כאשר יארחו את הפועל חיפה.

ניצחון של באר שבע צפוי להבטיח לה עונה נוספת בליגת העל, אבל הפסד יסבך את חייה לקראת מחזור הנעילה שייערך בשבוע הבא. לאור חשיבות המשחק, בבאר שבע הוציאו למכירה כרטיסים ב-20 שקלים בלבד והציפייה היא ל-5,500 צופים לפחות בשבת.

"אנחנו מאמינים בקהל שלנו ובמגרש הביתי. אני לא חושב שכמות האוהדים תלחיץ אותנו, אני חושב שזה יעזור לנו לנצח", אמר המאמן אלישע לוי לאתר ערוץ הספורט. "נעשה הכל כדי לנצח ונקווה שהדברים יסתדרו לנו כדי שנוכל סוף סוף לסיים עם הסיפור הזה. אנחנו לא צריכים להתעסק במה שהיה עד היום, אלא להגיע מוכנים למשחק הספציפי הזה בצורה הכי טובה ולנצח אותו".

אופיר דוידזאדה ובן והבה חזרו היום (רביעי) לאימוני הקבוצה לאחר ששהו עם הנבחרת הצעירה בימים האחרונים. על כל שחקני הסגל, אגב, נאסר להתראיין לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה והאקס ניר קלינגר.