X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ווצ'יניץ' עשוי להימכר. פליקס מגאת' במו"מ עם אינטר
▪  ▪  ▪
בדרך לאיטליה? דז'קו (gettyimages)

מעשית נקבעו האלופות בליגות הבכירות באירופה ואפילו מזג האוויר החמים כבר מעיד שהקיץ בפתח. על כן, לא מעט מועדוני פאר ביבשת מתכוננים כבר לקראת העונה הבאה, ביניהם יובנטוס ומנצ'סטר סיטי. הערב (רביעי) מדווחים באיטליה שהגברת הזקנה מתכננת להביא את אדין דז'קו ומוכנה למכור את מירקו ווצ'יניץ'.  

ביובה ציינו בתקופה האחרונה את רצונם להתחזק בשחקנים איכותיים ביותר בחלק הקדמי ואחרי שכבר סגרו עם פרננדו יורנטה, כנראה שדז'קו הוא החלוץ הנוסף שאנטוניו קונטה רוצה לראות בחוד ההתקפה שלו. בדיווח באיטליה מציינים את היתרון שיש למבנה הגוף של הבוסני במיוחד בליגה האיטלקית. אגב, דז'קו כבר הוזכר כמועמד לקבוצה מטורינו לפני שנחת בסיטי.

כדי להשלים את העסקה ובעיקר כדי להכניס קצת כסף לקופה, מוכנים ביובנטוס לוותר על ווצ'יניץ' שהחמיץ לא מעט הזדמנויות העונה והוזכר כמבוקש דווקא אצל היריבה של סיטי, מנצ'סטר יונייטד.

ומסקורר שעשוי לעבור ממנצ'סטר סיטי לאיטליה, לאחד שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה. אחרי שהתפרסמו בשבוע שעבר דיווחים על כך שרומא דחתה הצעת הסיטיזנס על סך 18 מיליון ליש"ט עבור אריק לאמלה, כעת טוען ה"דיילי אקספרס" שהאנגלים מתכוונים להגדיל את ההצעה הכספית בקרוב. סיטי תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס, מאחר והג'יאלורוסי מעדיפים לשמור על הארגנטיני שכבש עד כה 15 שערים העונה.

בינתיים, באינטר עסוקים בענייני מאמנים. אמנם המועדון הבהיר שמעמדו של אנדראה סטרמאצ'יוני איתן, אבל דיווחים כעת טוענים שנראזורי החלו בשיחות עם פליקס מגאת', מאמן באיירן מינכן ושאלקה לשעבר. מלבד הגרמני, גם שמותיהם של לורן בלאן ו-וולטר מצארי נזרקו לחלל האוויר בעבר.

תאריך:  01/05/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הפרקליטות: אין די ראיות נגד חיים אביטן    נחשד בהפרת אמונים בנוגע למינוי מקורבו למנכ"ל חברה עירונית ולמינוי אחיו לתפקידים בעירייה
עופר וולפסון
כך אומר ראש עיריית נצרת עילית, בדיון בוועדה לביקורת המדינה, בנוגע לדוח החמור על התנהלות בכירי העירייה שפרסם המבקר    המשנה למנכ"ל המבקר: "מערכת יחסים עכורה וכוחנית בעירייה ששני הצדדים לא יודעים בה הגבולות"
איתמר לוין
מזכיר שבג"ץ אישר את מדיניות הממשלה שלא לגייס את הערבים לעומת החלטתו לבטל את חוק טל    אומר ששאלת השירות האזרחי תיבחן אם תהיה הצעת חוק ישירה ועצמאית בנושא
עידן יוסף
מחקר לאומי מצא כי המידע הסטטיסטי בנושא לוקה בחסר    נוהל חדש יחייב רופאים לסמן בטופס הפטירה "חשד להתאבדות", ויאפשר להסתיר זאת ממשפחת הנפטר
מערכת אתר ערוץ הספורט
יד נשים: נקמו בחולון על הפסד הגביע עם 26:33 ענק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il