X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר נוה: "במידה והיתה מתממשת ההחלטה המקורית, היתה נגרמת ירידה ברמת השירותים המונעים הניתנים לציבור בצפון הארץ, במונחים של נגישות וזמינות"
▪  ▪  ▪

שר הבריאות, דני נווה, הצליח למנוע אתמול (יום ג', 28.10.03) פיטורין של כ-100 אחיות העובדות בלשכות בריאות הציבור בצפון הארץ.
האחיות קיבלו מכתבי פיטורין שתוקפן אמור היה להיכנס ב-1 לנובמבר, אך השר נוה החליט להקפיא את מכתבי הפיטורין, למעט 12 אחיות שהיו חייבות להתפטר בשל חריגה מהתקן, מתוכן 5 אחיות ערביות, ומתבצע מאמץ למציאת מקורות תקציביים.
לדברי השר נוה, "במידה והיתה מתממשת ההחלטה המקורית, היתה נגרמת ירידה ברמת השירותים המונעים הניתנים לציבור בצפון הארץ, במונחים של נגישות וזמינות".
השר נוה מדגיש, כי בעת שחולקו מכתבי הפיטורין לאחיות לא היה מדובר על פיטורי אחיות במגזר הערבי, אלא בפיטורי כח אדם, הכוללים גם עובדים ערביים.
משרד הבריאות מדגיש, כי בעשור האחרון השקיע רבות במגזר הערבי, במטרה לצמצם את הפערים, אלא שהקיצוצים החדים בסעיפי התקציב, הביאו לצורך בהתאמת התקן למקורות התקציב.
שר הבריאות פנה אתמול ליו"ר ועד עובדי מנהל ומשק בבתי החולים, בתיה לוי, בבקשה למנוע פגיעה בחולים בעטייה של שביתת עובדי המנהל והמשק המתוכננת ליום א'. השר נוה ביקש, כי "מאבקם של העובדים לא יבוא על גבם של החולים, במטרה למנוע את המראות הקשים שכבר נצפו בעבר במסגרת מאבקים פרופסיונליים של מגזר עובדי המנהל והמשק".
השר נוה אמר, כי הוא רואה חשיבות למימוש זכותם של העובדים להביע מחאה אולם הדגיש, כי חיי אדם הם מעל לכל, וכי אין להשלים עם מצב בו בריאותם ומצבם הכללי של חולים ומאושפזים בבתי החולים יתדרדר בשל מחלוקות משקיות.
"הקשישים, המוגבלים, הילדים המאושפזים במחלקות הילדים, ויתר החולים, שמים בראש מאווייהם את הרצון להחלים, ועל עובדי המערכת הרפואית לסייע בידם ולא להעמיס עליהם קשיים נוספים, בדמות מחסור במזון, בכביסה נקייה ובשירותים נקיים ותקינים, המחריפים את מצבם", הוסיף השר נוה.

תאריך:  29/10/2003   |   עודכן:  29/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בחיפוש בביתו של הגבר שכינה עצמו בשם "גולדשטיין" נמצא אקדח; האיש הביע חרטה
עמוס באר
גידול של כ-50% במספר הילדים החוגרים במושב האחורי
יפעת גדות
בילי מוסקונה לרמן תנחה פאנל שיציג עמדות בעד ונגד מיסוד הזנות
ענבל אביב
זאת במסגרת תוכנית ההבראה של הרשת; יו"ר שופרסל: "אנו חייבים לנהוג בדרך זו על-מנת להתחיל בהבראה מהירה של הקבוצה, רק בדרך זו נוכל להתחיל בייצוב הקבוצה"; בעקבות ההודעה זינקה מניית שופרסל בבורסה ב-5%
נועם שרביט
רובינשטיין בוועדת החוקה: "מזרחי פעל 'ליד החוק', תוך פגיעה בולטת בזכויות האדם"; הקלסרים כוללים שיחות אסורות ותמונות אינטימיות וכן שיחות עם פוליטיקאים ועיתונים בתקופת בחירות; שריד: אם מזרחי יודח - נלך לבג"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il