X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עלות הקמפיין כ-1,000,000 ש"ח
▪  ▪  ▪

רשת אופנת ההריון "רמי לי", בבעלותו של איש העסקים רמי מזרחי, בחרה במלכת היופי לשעבר, אילנית לוי, להוביל את קמפיין הפרסום והקטלוג של סתיו חורף 2004 בהשקעה של 1,000,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין הפיקה הרשת קטלוג בהשתתפות מלכת היופי לשעבר, אילנית לוי, המייצגת את קהל היעד של הרשת, אישה הרה צעירה ואופנתית. רועי מזרחי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של הרשת מסר, כי מבדיקה שערכה החברה בקרב קהל הלקוחות שלה, נמצא כי "לוי מייצגת את קהל היעד שלנו (צעירות בהריון בנות 20+ - 35+) וכי מרבית לקוחותינו היו רוצות להרות כמוה בתקופת הריון".
הקטלוג יופץ במהלך חודש ספטמבר ב-17 סניפי הרשת, ובדיוור ישיר ללקוחות "רמי לי" בהיקף של 100,000 עותקים. בנוסף לפוסטרים בעמדות המכירה הקימה הרשת אתר אינטרנט www.rami-lee.co.il שבו מוצגת הקולקציה החדשה וניתן דרכו להירשם לחברות המועדון.
במקביל להפצת הקטלוג, ישולבו מודעות פרסום שיופיעו בעיתונות הארצית המקומית ובמגזינים המקצועיים בהתאמה מלאה לרוח ולאווירת הקטלוג.
"הבחירה באילנית לוי להובלת הקמפיין נועדה ליצור בידול של "רמי לי" כרשת המתמחה באופנה צעירה להריון וכן לחזק את מיתוג הרשת. הרשת עושה מאמצים לחזק את הקשר עם מועדון לקוחותיה על-ידי מתן מענה כולל לצרכי האישה ההרה בתחום האופנה ולכן ימים אלו אנו משיקים קולקציית חזיות הריון והנקה ומקווים כי צעד זה ישא פרות במהרה", הוסיף מזרחי.

תאריך:  30/10/2003   |   עודכן:  30/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
זאת לקראת מימוש תוכנית אסטרטגיית המחשוב הכלל ממשלתית לשנים 2004-2006
ענבל אביב
במשפחות הללו - 1,321,000 בני אדם, מהם 618 אלף ילדים; ב-2003 יעלה שיעור המשפחות העניות מ-17.7% ל-18.5% מכלל המשפחות, ושיעור הילדים העניים יעלה מ-28.1% ל-30% מכלל הילדים, כך על-פי הצפי
הדר פרבר
טוען כי משרד האוצר מנסה באופן חד צדדי לפגוע גם במערכת יחסי העובדה וכי המשרד רוצה להאריך את גיל הפרישה ולהטיל את מלוא הנטל כתוצאה מכך על המעסיקים; קידום הצעת החוק של האוצר בנושא הפנסיה, יביא את המעסיקים לחבור עם העובדים למאבק משותף
הדר פרבר
מטרת התקנות היא הגנה על אספקת המזון מפני איומי טרור ביולוגי; ארה"ב מקימה מאגר מידע מרכזי על כל מוצרי המזון הנמכרים בתחומה; יצואניות שלא ירשמו עד ה-12 בדצמבר ייתקלו בקשיים בנמלי ארה"ב
מחלקה ראשונה
19 מיליון משתמשים מ-190 מדינות הורידו חינם תוכנת ג'אווה ב-120 יום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il