רשת אופנת ההריון "רמי לי", בבעלותו של איש העסקים רמי מזרחי, בחרה במלכת היופי לשעבר, אילנית לוי, להוביל את קמפיין הפרסום והקטלוג של סתיו חורף 2004 בהשקעה של 1,000,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין הפיקה הרשת קטלוג בהשתתפות מלכת היופי לשעבר, אילנית לוי, המייצגת את קהל היעד של הרשת, אישה הרה צעירה ואופנתית. רועי מזרחי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של הרשת מסר, כי מבדיקה שערכה החברה בקרב קהל הלקוחות שלה, נמצא כי "לוי מייצגת את קהל היעד שלנו (צעירות בהריון בנות 20+ - 35+) וכי מרבית לקוחותינו היו רוצות להרות כמוה בתקופת הריון".
הקטלוג יופץ במהלך חודש ספטמבר ב-17 סניפי הרשת, ובדיוור ישיר ללקוחות "רמי לי" בהיקף של 100,000 עותקים. בנוסף לפוסטרים בעמדות המכירה הקימה הרשת אתר אינטרנט
www.rami-lee.co.il שבו מוצגת הקולקציה החדשה וניתן דרכו להירשם לחברות המועדון.
במקביל להפצת הקטלוג, ישולבו מודעות פרסום שיופיעו בעיתונות הארצית המקומית ובמגזינים המקצועיים בהתאמה מלאה לרוח ולאווירת הקטלוג.
"הבחירה באילנית לוי להובלת הקמפיין נועדה ליצור בידול של "רמי לי" כרשת המתמחה באופנה צעירה להריון וכן לחזק את מיתוג הרשת. הרשת עושה מאמצים לחזק את הקשר עם מועדון לקוחותיה על-ידי מתן מענה כולל לצרכי האישה ההרה בתחום האופנה ולכן ימים אלו אנו משיקים קולקציית חזיות הריון והנקה ומקווים כי צעד זה ישא פרות במהרה", הוסיף מזרחי.