X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"ניסיונות ההתנקשות הבאים בדרך ולא רק בבכירים ערבים"
▪  ▪  ▪

חבר הכנסת הישראלי-ערבי, עיסאם מח'ול (חד"ש), מאשים את הפלג הקיצוני בימין כי הוא העומד מאחורי ניסיון ההתנקשות הכושל בחייו בשבוע שעבר.
לטענת מח'ול, ניסיון ההתנקשות מהווה מסר ברור המכוון לכל שוחרי הדמוקרטיה ובראשם הציבור הערבי במדינת ישראל. הוא כורך בין ניסיון ההתנקשות לבין תמיכתו בהסכם ז'נבה, ואומר כי בשעה ששרים, סגני שרים, וראשי ועדות מסמנים את 'קבוצת ז'נבה' כבוגדים שדינם מוות, הדרך לניסיונות התנקשות נוספים קצרה מאוד. הראיון עם מח'ול מתפרסם בעיתון הערבי-ישראלי "כול אל-ערב" היוצא לאור בנצרת.
ביום שישי שעבר התפוצץ מטען חבלה מתחת למכוניתו של חבר הכנסת מח'ול בחניית ביתו בעיר חיפה. אשתו של מח'ול נכנסה לרכב, אולם הבחינה בדבר חשוד ולכן יצאה מן הרכב. אז אירע הפיצוץ. איש לא נפגע כתוצאה מהפיצוץ.
מח'ול מטיל את האחריות הישירה להידרדרות המצב לעבר פאשיזם על מדיניות ראש הממשלה, אריאל שרון, ושר הביטחון, שאול מופז. הוא משוכנע, לדבריו, כי מדיניות ממשלת ישראל היא שהביאה לחיזוק תשתיות הטרור בקרב הציבור הישראלי.
"לא מדובר בסוגייה אישית בלבד", אומר מח'ול: "אני חושש שאנו בפתחו של שלב חדש המהווה עליית מדרגה בכל הנוגע לטרור הפוליטי ולפעילות הארגונים הפשיסטיים בישראל".
מח'ול קורא להקים תנועה להגנה על הדמוקרטיה, הנמצאת לטענתו תחת איום. "אם לא נגן עליה היום, לא יהיה ביכולתה להגן עלינו בעתיד". הוא מזהיר, כי ניסיונות ההתנקשות לא יפסחו על אלה המחזיקים בדיעה שונה בקרב הציבור הישראלי, ולא רק הערבים שבהם.
מח'ול מעריך, כי משטרת ישראל מטפלת בסוגייה ברצינות רבה. אולם עד כה לא דווח לו על התקדמות בחקירה. לדבריו, קיים צורך לפעול במשותף עם הגורמים המפוכחים בציבור הישראלי על-מנת לעצור את ההידרדרות.

תאריך:  01/11/2003   |   עודכן:  01/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
ארה"ב הזהירה את אזרחיה מפני סכנה מוגברת של פיגועים בסוף השבוע בשל "יום התנגדות" צפוי; שני חיילים אמריקנים נהרגו כשרכב בו נסעו עלה על מטען ליד מוסול
גלית יצחק
החשיפה - בשבועון "כול אל-ערב"; פסק הלכה של השייח' חאמד ביתאווי: מותר לאסיר פלשתיני להבריח זרע להפרית אשתו; המטרה: לשמור על חיי נישואין תקינים
גלית יצחק
הכתבים צריכים להיות עיתונאים בנפשם, סקרנים, בעלי יכולת ביטוי גבוהה ועוד; הכתבים יצאו לשטח ויביאו כתבות מחיי היום יום של בני הנוער
יואב יצחק, יפעת גדות
דליה רבין-פילוסוף, בתו של יצחק רבין ז"ל, חתמה בנאומה את העצרת לזכרו של רבין ואמרה: "ברגליים ובידיים באנו לומר כי לא שכחנו", "אני באתי לכאן כביתו, זוכרת כואבת ומתגעגעת, אך לא פחות כבת המדינה... צופה בחרדה במתרחש... ואין מושיע"
יואב יצחק
איגוד קציני הים הורה לאפשר כניסת מיכליות לנמלים אך לא לפרוק דלק; השר דני נוה מבקש מעובדי בתי החולים למנוע סבל מהחולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il