חברת סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים "מאטל" מהמובילות בעולם, משיקה קמפיין טלוויזיה בכיכובן של בובות מיי סין (My Scene) שהושקו בהצלחה אדירה בארה"ב ובאירופה.
הקמפיין בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח באמצעות פרסום ראובני פרידן, יכלול סרטון טלויזיה בערוץ 2, ופעילות קד"מ לקראת חנוכה שתכלול מבצעים אטרקטיביים.
לדברי קובי מיזרב, מנהל חטיבת סקאל טויס: "בובות מיי סין נותנות ערך מוסף לבובות הברבי ומרחיבות את פלח השוק של צרכני הבובות אליו אנו פונים בשל החיבור בין הערכים שמציעות בובות מיי סין לילדות בוגרות יותר המחפשות חדשנות ואופנתיות".
לדבריו: "הבובות החדשות מציעות עולם תוכן שלם שרלוונטי לטרנדים השולטים היום באופנת הנצרכת על-ידי קהל היעד ומגיעות לבושות ומאובזרות בפריטים הנחשבים למילה האחרונה בתחום האופנה לצעירים וצעירות בקטגוריות אופנת הקזואל, אופנת הערב, אופנת הספורט לסוגיה ועוד.
עוד הוסיף מיזרב, כי להערכתו, "מותג בובות הברבי לא יינזק מאחר ואלה פונות לטווח גילאים של 2-8 מציעות עולם תוכן שונה ובוגר פחות המותאם לגילאים אלה".
הקמפיין שעולה בימים אלה ויימשך עד סוף חודש דצמבר, יכלול סרט מצויר שימחיש לצופים את עולם התוכן של הבובות ויראה רגעים מסדר היום של הבובות כמו: יציאה לשופינג, עיסוק בספורט, פגישה עם חברות ועוד. בנוסף, כאמור, תיערך פעילות קד"מ נרחבת לקראת חנוכה שתכלול מבצעים אטרקטיביים בנקודות המכירה.
לדברי מיזרב: "שמנו דגש, כי הסרט יעביר לצופה באופן מציאותי רגעים מסדר היום של בובות מיי סין הממחישים יותר מכל את נכסי המותג של הבובה: אופנתיות, חדשנות, חברותיות, בינלאומיות וכו'".
"כמובן שמועד ההשקה בגיבוי הקמפיין ופעילות הקד"מ, נווטו לקראת חנוכה, מאחר ומדובר בחג בו צורך קהל היעד של המותג פעילויות בידור ופנאי יותר מהממוצע", הוסיף.