X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבובות מיועדות לפלח שוק של ילדות בגילאי 6 עד 12; קמפיין הטלוויזיה ידגיש את ערך האופנתיות שמציעות הבובות
▪  ▪  ▪

חברת סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים "מאטל" מהמובילות בעולם, משיקה קמפיין טלוויזיה בכיכובן של בובות מיי סין (My Scene) שהושקו בהצלחה אדירה בארה"ב ובאירופה.
הקמפיין בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח באמצעות פרסום ראובני פרידן, יכלול סרטון טלויזיה בערוץ 2, ופעילות קד"מ לקראת חנוכה שתכלול מבצעים אטרקטיביים.
לדברי קובי מיזרב, מנהל חטיבת סקאל טויס: "בובות מיי סין נותנות ערך מוסף לבובות הברבי ומרחיבות את פלח השוק של צרכני הבובות אליו אנו פונים בשל החיבור בין הערכים שמציעות בובות מיי סין לילדות בוגרות יותר המחפשות חדשנות ואופנתיות".
לדבריו: "הבובות החדשות מציעות עולם תוכן שלם שרלוונטי לטרנדים השולטים היום באופנת הנצרכת על-ידי קהל היעד ומגיעות לבושות ומאובזרות בפריטים הנחשבים למילה האחרונה בתחום האופנה לצעירים וצעירות בקטגוריות אופנת הקזואל, אופנת הערב, אופנת הספורט לסוגיה ועוד.
עוד הוסיף מיזרב, כי להערכתו, "מותג בובות הברבי לא יינזק מאחר ואלה פונות לטווח גילאים של 2-8 מציעות עולם תוכן שונה ובוגר פחות המותאם לגילאים אלה".
הקמפיין שעולה בימים אלה ויימשך עד סוף חודש דצמבר, יכלול סרט מצויר שימחיש לצופים את עולם התוכן של הבובות ויראה רגעים מסדר היום של הבובות כמו: יציאה לשופינג, עיסוק בספורט, פגישה עם חברות ועוד. בנוסף, כאמור, תיערך פעילות קד"מ נרחבת לקראת חנוכה שתכלול מבצעים אטרקטיביים בנקודות המכירה.
לדברי מיזרב: "שמנו דגש, כי הסרט יעביר לצופה באופן מציאותי רגעים מסדר היום של בובות מיי סין הממחישים יותר מכל את נכסי המותג של הבובה: אופנתיות, חדשנות, חברותיות, בינלאומיות וכו'".
"כמובן שמועד ההשקה בגיבוי הקמפיין ופעילות הקד"מ, נווטו לקראת חנוכה, מאחר ומדובר בחג בו צורך קהל היעד של המותג פעילויות בידור ופנאי יותר מהממוצע", הוסיף.

תאריך:  02/11/2003   |   עודכן:  02/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הכנס שהתקיים בשבת מעלה על נס את הרעיונות המרכזיים עליהם מושתת בית דונה גרציה
הדר פרבר
הוציאה מכרזים לציוד תקשורת למספר חברות
הדר פרבר
חשש מפני מגמת גידול באחוז החברות העלולות להקלע לקשיים כלכליים העומד כיום על כ-17.8%; בחישוב הנזקים העקיפים הנזק אף גדול יותר
גלית יצחק
הכספים ישמשו להקמת מרכז ייעוץ להורה ולילד, לשיפוצים וריהוט למועדוניות אחה"צ לילדי מושב אבדון ומושב גיטה ולשכירת יועצים וציוד למיני מועדון לבני העדה הבדואית
הדר פרבר
טוענים כי השביתה תפגע בצמיחה הכלכלית ובמקומות העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il