הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מתבשל מגה-טרייד: גארנט ודוק ריברס בדרכם לקליפרס

אם עסקת תתממש, ג'ורדן, בלדסו ושתי בחירות דראפט עתידיות יעברו לבוסטון. בשל כך, כריס פול צפוי להישאר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.06.13 - 00:09
גארנט והמאמן ריברס. בקרוב בלוס אנג'לס (gettyimages)
גארנט והמאמן ריברס. בקרוב בלוס אנג'לס (gettyimages)
עונת ה-NBA עדיין לא הגיעה לסיומה, כאשר בימים אלה משוחקת סדרת הגמר העצבנית בין מיאמי היט לסן אנטוניו ספרס (2:2). אבל בליגת הכדורסל הבכירה בעולם כבר חושבים הלאה, וחושבים בענק. טרייד עצום ולא שגרתי מתבשל לו בליגה האמריקאית כאשר לוס אנג'לס קליפרס, כך מדווח, מבררת לגבי העברתם של המאמן דוק ריברס וקווין גארנט מבוסטון תמורת מספר שחקנים.

הסלטיקס דורשים לכלול בעסקה את אריק בלדסו, דאנדרה ג'ורדן ושתי בחירות דראפט מהסיבוב ה-1 של הסלטיקס. הבעייה שעלולה להיווצר: לגארנט יש סעיף בחוזה המורה כי הוא אינו יכול להיכלל בטרייד, אבל כמובן שקצת כסף וגם הסעיף הזה "ייעלם".

גם טרייד עם מאמן זה עסק לא שגרתי, אבל אם אכן בוסטון תקבל שני שחקנים ושתי בחירות דראפט היא תשחרר אותו. סביר להניח שעוזרו בסלטיקס, טיי לו, יצטרף אליו בעיר המלאכים. עוד דווח כי בשני המועדונים מחפשים לסיים את העסקה הזו כמה שיותר מהר ואם היא לא תעבור להילוך מהיר ורציני כבר ביומיים הקרובים, היא תתבטל ותחלוף עם הרוח כלא היתה.

ריברס חתום על חוזה ל-3 שנים נוספות בשורות הסלטיקס, אך מדווח כי בעלי הקליפרס, דונלד סטרלינג צפוי לשלם לו את מלוא שכרו, 7 מיליון דולר לעונה. אם אכן הדברים יתממשו, נראה כי המאמן ישוחח עם כריס פול ועל רצונו להחתימו על הארכת בלוס אנג'לס. לפני כשבוע דווח בארה"ב כי ריברס שוקל שלא להמשיך לאמן את הסלטיקס כשנפוצו שמועות על פיהן ממפיס וברוקלין מתעניינות בשירותיו. כמו כן, על טרייד דומה לזה דובר כבר במהלך העונה.