הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בטהיטי יודעים: "אם ספרד תרצה, היא תבקיע עשירייה"

בנבחרת הזעירה נהנים מכל רגע בגביע הקונפדרציות, למרות שהם צפויים לספוג תבוסה מול אלופת העולם הערב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.13 - 18:18
כלום לא יהרוס להם את החגיגות (gettyimages)
כלום לא יהרוס להם את החגיגות (gettyimages)
לא משנה מה קורה בברזיל בימים אלה, שום דבר לא יכול להרוס לנבחרת טהיטי את החגיגה. הנבחרת הזעירה שזכתה באליפות אוקיאניה ולכן מייצגת את האיזור בגביע הקונפדרציות תפגוש הערב (22:00) את אלופת העולם ספרד, אבל זה לא ממש מדאיג את השחקנים של המאמן אדי אטאטה.

"לא נתבייש אם נספוג הפסד גדול", הודה השוער מיקאל רוצ'ה, "אם הם ירצו, הם יבקיעו גם עשירייה, בטוח. המטרה שלנו היא להילחם עם כבוד, ואם בכל זאת נחטוף על הראש, זה נראה לי נורמלי. הם מקצוענים ואנחנו לא, אבל אנחנו הולכים להשתלב מההתחלה. ניתן להם כבוד, לא ניכנס להם ברגליים, במיוחד מכיוון שזה משחק רשמי".

מנגד, בנבחרת ספרד הבטיחו שלא יזלזלו בטהיטי. "הכבוד הכי גדול עבור היריבה הוא לעשות את הכי טוב שלך נגדה ולא להוריד את הרגל", הבהיר אנדרס אינייסטה, "אנחנו לא חושבים על להביס את טהיטי. כל מה שאנחנו רוצים זה לנצח את המשחק ולהתקרב להעפלה לחצי הגמר".

הקשר של ברצלונה התלהב מההזדמנות לשחק באצטדיון המרקאנה החדש: "זו פריווילגיה וכבוד לשחק במדינה הזו ובאצטדיון הזה. אנחנו לא משחקים רק בשביל עצמנו, אלא גם עבור כל האנשים שעוקבים אחרינו ומעריצים אותנו, הם מביטים עלינו וזו האחריות הכי גדולה שלנו".

הרכבים
ספרד
: פפה ריינה; ססאר אספיליקואטה, סרחיו ראמוס, ראול אלביול, נאצ'ו מונראל; חאבי מרטינס, סאנטי קאסורלה, דויד סילבה, חואן מאטה; דויד וייה, פרננדו טורס.
טהיטי: מיקל רוש; טאהייבארי לודיביון, ג'ונתן טהאו, ניקולאס ולאר, אדסון למיירה; היימאנו בורברה, אלבין טהאו, הנרי קארוינה, סטיבי צ'ונג-הו; ריקי אייטמאי, מרמה ווהאירואה.