הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיאניץ': "אני אוהד ריאל, אך לא אסרב להצעה מברצלונה"

קשר רומא יעבור לקטאלוניה? צ'לסי תמשיך להשאיל את קורטואה לאתלטיקו. יאגו אספס מסלטה ויגו מצטרף לאדומים. מילאן דחתה הצעה על מונטליבו, גלדבאך על טר שטגן. כל הדיווחים כאן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.06.13 - 07:48
פיאניץ'. יקבל הצעה? (GETTYIMAGES)
פיאניץ'. יקבל הצעה? (GETTYIMAGES)

השמש בקושי יצאה, אנשים עדיין בדרכם לעבודה/לימודים, וגם הציפורים עוד לא החליטו לאן יעופו היום, אבל באירופה כמו באירופה לא נחים לרגע. יום חדש נפתח, ואיתו מגיעות עוד עשרות דיווחים ושמועות מכיוון שוק ההעברות הרותח. בתפריט: חלוץ לליברפול, עצות לוויין רוני, ועוד ועוד עוד.

- צ'לסי הודיעה באופן רשמי שהיא תמשיך להשאיל את השוער טיבו קורטואה לאתלטיקו מדריד לעונה נוספת. השוער בן ה-21 סיכם שתי עונות מוצלחות במועדון הספרדי. בראשונה זכה עם הקולצ'ונרוס בליגה האירופית ובסופר קאפ האירופי, בשנייה זכה בגביע הספרדי. 

- שמועות רבות רחשו סביב קשרה ההתקפי של רומא, מיראלם פיאניץ'. לא מעט טענו כי ברצלונה פוזלת לכיוונו ואולי הבוסני יעבור לספרד בקיץ הקרוב. הקשר הודה הערב: "אני אוהד של ריאל מדריד, אבל לא אסרב להצעה מברסה"

- אחרי שרכשה את רדמאל פלקאו, ג'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס, מונאקו מתכוננת לקרב הבא ומצטרפת למירוץ אחר מגן ארסנל, לורן קוסיילני. קבוצה נוספת שלוטשת עיניים לעבר התותחן היא באיירן מינכן.

- נעבור לעסקה שהסתיימה באופן חיובי. אחרי שצירפה את לואיס אלברטו מסביליה, ליברפול סגרה עם שחקן ספרדי נוסף, יאגו אספס מסלטה ויגו. החלוץ בן ה-25 יחתום על חוזה ארוך טווח במועדון האדום, שישלם 7 מיליון ליש"ט עבור שירותיו של השחקן שכבש 12 שערים בעונה האחרונה בספרד.

- וויין רוני הודיע כבר מזמן כי הוא לא מעוניין להישאר ביונייטד, ומאז הוא עסוק במציאת תחליף. בין המועמדות לקלוט אותו ניתן למצוא את ארסנל וצ'לסי, אבל עוד לפני שנפתח מו"מ רשמי, יש מי שמאמין כי החלוץ צריך לרדת מזה. "רוני הוא שחקן מדהים והייתי שמח לראות אותו בארסנל, אבל אני לא בטוח שהוא יסתדר בלונדון. העיר הזאת היא חיה אחרת", אמר בלם העבר טוני אדאמס.

- קופצים לאיטליה. על פי דיווחים, מילאן דחתה הצעה מסביליה בסך 20 מיליון יורו עבור הקשר הבינלאומי ריקרדו מונטליבו והוציאה הודעה כי הוא אינו עומד למכירה. בנוסף, סגן נשיא הרוסונרי אדריאנו גליאני דחה את הספקולציות לפיהן קווין פרינס-בואטנג יעבור בקיץ הנוכחי לפרויקט של מונאקו.

ואם כבר איטליה, האם דויד וייה בדרך לארץ המגף? חלוץ ברצלונה הודה כי פיורנטינה מנהלת מגעים עימו לאחרונה, כמו כן ידוע שהמועדון האיטלקי מחפש חיזוק יוקרתי לחוד ההתקפה. גם טוטנהאם לוטשת עיניים לעבר החלוץ.

- בורוסיה מנשנגלדבאך דחתה את השמועות לפיהן ברצלונה הגיעה כבר לאיזשהו סיכום עם השוער הצעיר מארק-אנדרה טר שטגן. "הוא נשאר פה. כל דבר נוסף שאומר יהיה יותר מדי", הבהיר המנהל הספורטיבי מקס אברל.

- ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים כי דויד לואיז, בלמה הברזילאי של צ'לסי, נמצא על הכוונת של מאמנה החדש של פאריס סן ז'רמן לורן בלאן. הצעה רשמית עדיין לא הוגשה.

- בפטימבי גומיס, חלוץ נבחרת צרפת, לא יישאר בליון בעונה הקרובה. קארדיף סיטי, סוואנזי ושחטאר דונייצק הוזכרו כמועמדות לקלוט את הסקורר בן ה-27.

- אודינזה האיטלקית השלימה את צירופו של הקשר הצעיר (18) ברונו פרננדס, ששיחק בליגה השנייה במדי נובארה. על פי הדיווחים, פרננדס נחשב לכשרון מבטיח ביותר.