X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיטריקס היא המובילה הגלובלית בפתרונות תשתית גישה לעסקים, גופים ממשלתיים ומוסדות חינוך
▪  ▪  ▪

מאות השתתפו בכנס השנתי של משתמשי סיטריקס, Citrix Iform 2003, שהתקיים היום (יום ב', 3.11.03), בינהם אורחים מחו"ל ובכירי ענף המיחשוב בישראל.
הכנס התקיים במלון דייויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, בהשתתפות יותר מ-600 מנהלים, מקבלי החלטות ואנשי מקצוע מקהילת המיחשוב בישראל וכן נציגים אורחים מחו"ל. הכנס התקיים על-ידי סיטריקס העולמית בשיתוף עם נציגיה בישראל - החברות אבנט תקשורת ו-SCP.
עם המנהלים הבכירים מחו"ל שהגיעו לכנס נמנים: אנטואן אגואדו - מנהל אזורי בסיטריקס, רולנד ארמסטרונג - מנהל שיווק מוצרים בסיטריקס דרום אירופה, רולנד סין שן - מנמ"ר בנק החיסכון הצרפתי, אשר הגיע במיוחד לפאנל "שולחן עגול" שהתקיים בשיתוף עם לקוחות סיטריקס בישראל מחברת חשמל, שירותי בריאות כללית וטאואר סמיקונדקטורס. במפגש זה הושם דגש מיוחד על נושא חיסכון בהוצאות ותשואה להשקעה (ROI).
משה פרדו, מנכ"ל אבנט תקשורת, ציין כי בשנה האחרונה היה גידול במספר הלקוחות, שותפים ואנשי מקצוע מוסמכים לסיטריקס בישראל. פרדו ציין את המגמה לחדור גם אל לקוחות בארגונים בינוניים, בנוסף לארגונים הגדולים הנמנים על לקוחות סיטריקס המסורתיים.
יחיאל גפנר, מנכ"ל SCP, אמר: "הכנס היה השנה עם הפנים ללקוח ובמרכזו עמדו הקשר וחילופי הידע בין לקוחות סיטריקס בישראל. בנוסף, נחשפו במהלך הכנס השותפויות העסקיות בין סיטריקס לספקים המובילים בעולם, בהם מיקרוסופט, יבמ, וריטאס ומרקורי".
אנטואן אגואדו, מנהל אזורי בסיטריקס, אמר כי העסקה הגדולה ביותר של סיטריקס ברבעון האחרון היתה עם דויטשה בנק, וכי SAP מינתה את סיטריקס לשותף טכנולוגיה גלובלי, והיא עצמה משתמשת בסיטריקס לניהול ואספקת יישומים ל- 30,000 עובדיה בעולם.
אגואדו ציין, כי מספר לקוחות סיטריקס בישראל הוכפל השנה, ועם הלקוחות החדשים נמנים קווי זהב, בנק לאומי, בנק הפועלים, בזק, משרד הביטחון, חברת חשמל, טאואר סמיקונדקטור, סופר פארם ועוד.
רולנד ארמסטרונג, מנהל מוצרים בסיטריקס דרום אירופה, אמר כי מטרת החברה היא להוביל בשוק תשתיות הגישה, לאחר שהפכה מחברת שירותי תצוגה לספקית תשתיות גישה מלאות. "האסטרטגיה שלנו היא מיקוד במיומנויות הליבה שלנו - גישה (Access) עבור האירגון לפי דרישה (On Demand Enterprise)", אמר ארמסטרונג.
אודות סיטריקס
סיטריקס היא המובילה הגלובלית בפתרונות תשתית גישה לעסקים, גופים ממשלתיים ומוסדות חינוך. כשם האמין ביותר בגישה אירגונית מאפשר Citrix MetaFrame Access Suite לאנשים לגשת בקלות ובאופן מאובטח ל-On-demand enterprise.
כמעט 50 מיליון אנשים ביותר מ-120,000 ארגונים בעולם משתמשים בסיטריקס מדי יום. לקוחות סיטריקס כוללים 100 מתוך חברות הפורצ'ן 100, 99 אחוז מחברות הפורצ'ן 500, ו-95 מתוך 100 החברות באירופה ברשימת הפיננשל טיימס. לסיטריקס יש משרדים ב-22 מדינות, ויותר מ- 7,000 שותפים ומשווקים ביותר מ- 100 מדינות. חברת SCP וחברת אבנט תקשורת הן מפיצות סיטריקס בישראל.

תאריך:  03/11/2003   |   עודכן:  03/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הצו הקבוע ניתן, לאחר שהתברר כי CTV+ הפרה את הצו הזמני שהוציא בית המשפט באוגוסט; קלטות שהוצגו בבית המשפט הוכיחו כי עובדי ש.פ.ע. עיתונות ממשיכים להטעות את הציבור; הצדדים הגיעו להסכמה שהצו יהפוך לקבוע, ובכך יסתיימו ההליכים בתיק
גלית יצחק
התוכנית בהנחיית נחום לנגנטל; תעסוק בענייני אקטואליה של השבוע החולף; תשודר בכל מוצאי שבת בשעה 21:00
רנית נחום-הלוי
כך לדברי יו"ר המועצה להסדרי הימורים בספורט, יום טוב-סמיה, בוועדת הכספים של הכנסת; לדבריו, הדבר יהווה מקור הכנסה משמעותי למועצה
גלית יצחק
עלות הפיתוח מוערכת בכ-2 מיליון דולר; תאפשר אבחון מוקדם של ה-SARS בכל אחד משלביה; קבוצת ברזאני פועלת להקמת מיזם משותף לפיתוח חיסון ל-SARS בהשקעה של 30-20 מיליון דולר
ענבל אביב
המגזין בערוץ "feelgood" המורחב בהשקעה של מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il