הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מזרחי: "ערן לוי? יש לו אופי של קפטן. הוא ינהיג את הקבוצה"

מאמן מכבי נתניה החדש מאמין ברכש שלו: "זו היתה החלטה קשה להביא אותו, אני אתן לו אחריות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.06.13 - 20:21
ערן לוי. "אופי של מנהיג" (אלן שיבר)
ערן לוי. "אופי של מנהיג" (אלן שיבר)

מכבי נתניה אמנם ירדה לליגה הלאומית בתום העונה הקודמת, אך נראה כי המועדון מיהר לצאת מההלם והתחיל לעבוד במרץ על מנת להגשים את המטרה - חזרה לליגת העל. הקבוצה הביאה את המאמן יוסי מזרחי מאשדוד והוא החל לבנות את הקבוצה, כמעט מאפס.

"המטרה שלי היא להחזיר את נתניה לימים היפים שלה וזה אתגר גדול מאוד", אמר מזרחי ל-103FM, "אני מתחיל מאפס וזו אחת הבעיות, להקים את נתניה מחדש. בדרך כלל כשאתה מגיע למועדון חדש, יש לך תשתית של שחקנים ואז אתה מביא 5 שחקני רכש ובונה את הקבוצה. בגלל עלות החוזים של השחקנים לקחנו תקציב מסוים והרכבנו את הקבוצה מחדש. הבאנו שחקנים מוכחים ומנוסים שמתאימים לליגת העל. היינו צריכים לדעת איפה אנחנו שמים את הכסף.

הרכש הבולט ביותר של המועדון הוא ערן לוי, שהגיע מבית"ר ירושלים. "ערן לוי זו השקעה גדולה, אבל פחות מהסכומים שמדברים עליהם בתקשורת", הוסיף המאמן, "לא היו מביאים אותי לנתניה אם המטרה המוצהרת לא הייתה לעלות ליגה. ברגע שהקבוצה תתחבר היא תהיה טובה מאוד. ההחלטה להביא את ערן לוי היתה קשה. לערן לוי היו בעיות ביותר ממועדון אחד או שניים. היו לי הרבה שיחות איתו ואם החלטתי להביא אותו סימן שאני מאמין בו. אני חושב שאם רוצים להפיק ממנו משהו אז צריך להטיל עליו אחריות. הוא ינהיג את הקבוצה ואני מקווה שהוא לא יאכזב אותי. ברגע שנטיל עליו אחריות לדעתי יש לו את האישיות להיות הקפטן.

"הסגל של נתניה יורכב מתשעה ותיקים וכל השאר יהיו צעירים", אמר מזרחי, "צריך שיהיה שילוב בין צעירים ובין ותיקים וזה חובה בכל קבוצה. יש לי מטרה אחת ברורה והיא להחזיר את הקבוצה לליגת העל. גם כשהמטרה היא מוצהרת, אפשר לשלב את שני הדברים יחד. יש לא מעט צעירים שיהיו בסגל הבוגר. השאיפה היא לעלות ליגה ולהרחיב את התשתית בקבוצה".