X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במכרז יעברו קבוצות הליך מיון מוקדם של מערכת הסעת ההמונים במטרופולין ת"א; שר האוצר ביקש לבחון דרכים בצמצום ההשתתפות של המדינה במימון הפרויקט
▪  ▪  ▪

הקבינט החברתי-כלכלי אישר (יום ג', 4.11.03) את הצעת שר האוצר, בנימין נתניהו ושר התחבורה, אביגדור ליברמן, לפרסום מכרז למערכת הסעת המונים במטרופולין תל אביב.
על-פי ההחלטה, הוחלט לאשר את פרסום המכרז לקבלת הצעות (RFP) לקבוצות שעברו ו/או יעברו את הליך המיון המוקדם של מערכת הסעת ההמונים במטרופולין תל אביב - "הקו האדום".
עם אישור הקבינט ציין נתניהו, כי הקמת רכבת קלה בתל אביב תגביר את התעסוקה במשק, תעודד צמיחה ותשפר איכות חייהם של התושבים. העובדה ש-4 תאגידים זרים שבהן נוטלות חלק חברות תחבורה מהמובילות בעולם ניגשות למכרז, היא איתות לכל המשקיעים הזרים שאפשר להאמין בכלכלת ישראל ושכדאי להשקיע בה.
ההתמודדות במכרז בשיטת B.O.T, היא על זיכיון להקמה והפעלה של מערכת ההסעה לתקופה של 32 שנה. תקופת ההקמה מוערכת בכ-6 שנים. כמו-כן, היקף הפרויקט נאמד בכ-5-8 מיליארד ש"ח. את המכרז תפרסם חברת נ.ת.ע, נתיבי תחבורה עירוניים.
שר האוצר ביקש ממנהלי נ.ת.ע לבחון דרכים להשית עלויות הקמה נוספות על הזכיינים וכן לצמצם את השתתפות המדינה במימון הפרויקט.
פרויקט הרכבת קלה בתל אביב הינו הפרויקט התחבורתי והתשתיתי הגדול ביותר המתוכנן במשק בשנים הקרובות. הפרויקט צפוי להניב תועלות רבות למשק, וביניהן: הסטת תנועה מהרכב הפרטי למערכת ההסעה ההמונית והקטנת העומסים בעורקים המרכזיים; קיצור וייעול זמני הנסיעה; הפחתת זיהום האוויר; התייעלות עסקית על-ידי ריכוז הפעילות הכלכלית במע"ר ופיתוח עסקים לאורך התוואי.
תוואי "הקו האדום", מהווה את עמוד השדרה של רשת קווים נוספים, אורכו 22 ק"מ, והוא עובר בחמש ערים: בת ים, תל אביב יפו, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה.

תאריך:  04/11/2003   |   עודכן:  04/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך על-פי החלטה שעברה בהצבעה ברוב של 9 תומכים מול 7 מתנגדים
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בטכניון; מדובר במחלות: דלקת מפרקים, סוכרת נעורים, טרשת נפוצה ומחלת קרון; תוביל לאיתור חלבונים הנוטלים חלק בבקרת פעילותה של מערכת החיסון
רועי כוכבי
הצעת היחידות תהיה ללא יותר מ-35 משקיעים בשנה, לא כולל משקיעים מתוחכמים
עומר כרמון
רון פונדק, אחד מאדריכלי הסכם אוסלו מאשים את אהוד ברק בכישלון השיחות בקמפ-דיוויד; אומר - מפת הדרכים מבוססת על הסכמי אוסלו אך כל עוד שרון הוא רה"מ לא יהיה שלום
נועם שרביט
ראשי ארגוני העצמאים בכנס חירום: נגיש תביעות אישיות נגד ראשי הוועדים שישבתו בגין נזקים שייגרמו לנו; יוציאו מכתבי אזהרה לראשי הוועדים וחבריהם; תובעים כי הכרזת שביתה על-ידי גופים מונופוליסטיים תהיה מחויבת בהצבעה חשאית של כלל העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il