X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרכישה תאפשר האצת היישום של חזון "רשת האחסון" של נטוורק אפליינס
▪  ▪  ▪

נטוורק אפליינס, ספקית מובילה של פתרונות אחסון ארגוניים הודיעה (יום ד', 5.11.03) על חתימת הסכם סופי לרכישת ספינאקר נטוורקס, אינק, חברת פרטית מפיטסברג, פנסילבניה, תמורה כ-300 מיליון דולר במניות.
עבור נטוורק אפליינס מדובר בעיקר ברכישת טכנולוגיה המאששת את המודל העסקי של נטוורק אפליינס ומרחיבה את מנהיגותה בפתרונות בעלי כושר התרחבות ופשוטים לשימוש המפחיתים את עלות הבעלות הכוללת על מערכות אחסון ארגוניות.
רכישה זו מאיצה את יישום חזון ארכיטקטורת "רשת האחסון" של נטוורק אפליינס המאפשרת ללקוחות להפיק ערך נוסף מתשתיות האחסון והנתונים שלהם. שילוב הטכנולוגיות מעניק לנטוורק אפליינס מעמד תחרותי ומוביל הודות לאספקה מהירה יותר של ארכיטקטורת Storage Grid לשוק ונשען על מומחיותן הטכנולוגיות של שתי החברות במטרה להציע פתרונות אחסון מעולים.
מנכ"ל נטוורק אפליינס, דן וורמנהובן, מסר: "העסקים של ימינו דורשים גישה מהירה, אמינה ובטוחה לנתונים וגישות חדשות וחסונות לניהול מחזור חיי המידע. השילוב של פתרונות איחוד האחסון של נטוורק אפליינס עם ארכיטקטורת מערכות מבוזרות של ספינאקר מאיץ את המעבר לאחסון ברשת ואת יכולתנו לספק Storage Grids חדשות ורבות עוצמה כיסוד לתשתיות הנתונים של העתיד".
ספינאקר מספקת פתרונות אחסון ברשת לארגונים בעלי דרישות גבוהות לכושר התרחבות, ביצועים וקלות ניהול הן ברמה המקומית של מרכז הנתונים והן באתרים מבוזרים גיאוגרפית. ספינאקר היא חברה בבעלות פרטית שהוקמה בשנת 1999 והנהלתה יושבת בפיטסברג, פנסילבניה.
חברת Network Appliance - Netapp הנסחרת ב-NASDAQ 100 וחברה ב-S&P 500, בעלת מחזור מכירות שנתי מעל מיליארד דולר בשנה, מספקת פתרונות גישה למידע החל משנת 1992. החברה מובילה עולמית באחסון והפצת מידע ברשת ומעסיקה כ-2,300 עובדים.
לחברה ערוצי הפצה ב-70 מדינות ומשרדים בערים מרכזיות ברחבי העולם ביניהם הסניף הישראלי האחראי בנוסף גם על יוון, טורקיה, קפריסין ודרום אפריקה.

תאריך:  05/11/2003   |   עודכן:  05/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
המובטל בדק את המספרים הזוכים באינטרנט, לא האמין למראה עיניו וביקש מחברתו שתסטור לו
גלית יצחק
השבב החדש הוא בעל פוטנציאל גדול ליישומים צבאיים ותעופתיים; יאפשר להחליף מגוון גדול של טכנולוגיות זיכרון במחשב, להקטין את יחידת הזיכרון במחשב ולהוזיל את ייצורו
עומר כרמון
הקרנת הסידרה "איסלם באמריקה" הופסקה בקנדה לאחר שידור הפרק הראשון, משום שטון דיבורו של הכומר ג'ון האגיס, הידוע באהדתו לישראל לא מצא חן בעיני ארגון מוסלמי קנדי
גלית יצחק
שר התקשורת הסכים עם הצעתה של ענבר, לעומת דר' יובל קרניאל שדחה את ההצעה, באומרו כי יש למזג את כל רשויות הפיקוח והרגולציה בענף לרשות תקשורת אחת
רנית נחום-הלוי
השר הנגבי ל-Nfc: בחודשים הקרובים ייערך סבב מינויים במשטרה; סירב להתייחס לעניין מזרחי אך אמר: בתוקף סמכותי להעביר קצין בתפקיד, להרחיקו מתפקיד ולנקוט "סנקציות פחותות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il