הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איאן ת'ורפ ינסה להגיע לריו? "עוד לא החלטתי אם לפרוש"

הת'ורפדו האוסטרלי עשוי להיאבק על המקום במשחקים האולימפיים: "בגילי כבר יותר קשה, אקח דוגמא מפופוב"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.07.13 - 18:39
יגיע בסוף לריו? איאן ת'ורפ (gettyimages)
יגיע בסוף לריו? איאן ת'ורפ (gettyimages)
בפברואר 2011 הכריז איאן ת'ורפ על קאמבק לבריכה, אולם מאז ההצהרה הוא לא הצליח להעפיל לאירוע גדול. ת'ורפ, שלא לקח חלק במשחקים האולימפיים בלונדון אשתקד, גם לא יהיה באליפות העולם שתיפתח ביום ראשון בפלאו סן ג'ורדי בברצלונה.

יחד עם זאת, ת'ורפ עדיין חולם להגיע שוב למשחקים האולימפיים. הוא טרם הצהיר על כך בגלוי, אך ייתכן שה"ת'ורפדו" ינסה להגיע לאולימפיאדת ריו ב-2016, 12 שנה אחרי ההופעה האולימפית הקודמת שלו באתונה 2004. ת'ורפ יהיה כבר בן 34 ב-2016, אבל הוא ממשיך לשמור על אופטימיות.

"אני יודע שאני די מבוגר, אבל לא החלטתי עדיין אם להמשיך לקמפיין אולימפי נוסף או לפרוש", אמר ת'ורפ, שמתאמן כעת אצל המאמן הרוסי גנאדי טרוסקי. "ככל שאני מתבגר, אז הרבה יותר קשה לי להגיע למקומות ולתוצאות שהגעתי אליהן, אבל כבר היו שחיינים שהתחרו ברמות הגבוהות בשנות ה-30 לחייהם, למשל אלכסנדר פופוב".

ת'ורפ פרח בתחילת העשור הקודם לאחר שזכה בשלוש מדליות זהב ובשתי מדליות כסף אולימפיות במשחקים האולימפיים בסידני 2000. האוסטרלי אסף שתי מדליות זהב נוספות ושתיים מארד, כעבור 4 שנים במשחקים שנערכו באתונה. לת'ורפ גם 11 מדליות זהב מאליפויות העולם השונות, בין 1998 ל-2003.