חברת בזקכל תקשורת רשמה רווח נקי של 200 אלף ש"ח ברבעון השלישי של 2003, זאת בהשוואה להפסד של 1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
מנכ"ל בזקכל, עופר פרי, ציין כי החברה ממשיכה במגמת הגידול ושיפור הרווחיות בחברה שהגיע בתשעת החודשים הראשונים של השנה לרווח תפעולי של 2.9 מיליון ש"ח, לעומת הפסד תפעולי של 4.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
דירקטוריון חברת בזקכל אישר אמש את דוחותיה הכספיים של החברה. הדוחות מציגים המשך מגמת שיפור ומעבר לרווחיות לאחר שנה וחצי של הפסדים. הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-1.6 מיליון ש"ח ורווח תפעולי מצטבר של 2.9 מיליון ש"ח, זאת בהשוואה להפסד תפעולי אשתקד של 4.7 מיליון ש"ח.
מדובר בשיפור מהותי ברווח התפעולי, כתוצאה מגידול בהכנסות לצד רמת הוצאות נמוכה, בכלל זה, הקטנה משמעותית בהוצאות מכירה, הנהלה וכלליות בשיעור של 11%. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 רשמה בזקכל רווח נקי של 1.2 מיליון ש"ח, לעומת הפסד 7.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בזקכל רשמה הכנסות של כ-54 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של השנה, בהשוואה להכנסות של כ-50 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2003. ברבעון המקביל אשתקד רשמה בזקכל הכנסות של כ-40 מיליון ש"ח. בתשעת החודשים חל גידול של 22% במחזור ההכנסות של החברה מ-126 מיליון ש"ח ל-154 מיליון ש"ח. הדוחות הכספיים מצביעים גם על שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת והצגת תזרים חיובי לתקופה ינואר-ספטמבר 2003 בכ-7.8 מיליון ש"ח לעומת תזרים שלילי בתקופה המקבילה של 25 מיליון ש"ח.
פרי ציין, כי במהלך תשעת החודשים האחרונים ביססה בזקכל את פעילותה בתחום הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים ובמסגרת מאמצי השיווק גוייסו הלקוחות הבאים: צה"ל, נס"ר הקיבוצים, אל-על, אגף המכס והמע"מ, בנק מזרחי, בי"ח רמב"ם, קונצרן כימיקלים לישראל. סה"כ גדל סל הלקוחות בכ-100 אלף שלוחות טלפון.
מנכ"ל החברה, עופר פרי, הדגיש כי הגידול בהכנסות החברה נבע מכניסה לתחומי פעילות חדשים, מהמשך ההתרחבות בשוק תחזוקת המרכזיות וגידול בכמות המבואות לתחזוקה, וכמו כן, גידול משמעותי בהכנסות מהקמת פרויקטים של תשתית תקשורת טלפוניה ונתונים ומגידול במכירת מרכזיות, מערכות נלוות וציוד קצה.
יו"ר החברה בפועל, אילן חדד, שיבח את ההנהלה החדשה וציין את העמידה המדויקת של החברה בתוכניות העבודה ובתחזיות. "להערכתי זו הוכחה נוספת שענף ההיי טק מהווה קטליזטור לתחילת צמיחה מחודשת של המשק הישראלי".
יצוין, כי במהלך הרבעון האחרון השלימה בזקכל שינוי אירגוני ממוקד לקוח וצמצמה מספר יחידות ארגוניות. במהלך חודש אוגוסט 2003 הפעילה החברה מערכות מחשוב חדשות - מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) ומערכת חיוב לקוחות (BILLING). החברה צופה כי מערכות אלו יקנו ערכים מוספים רבים ובידול מול המתחרים.
חברת בזקכל תקשורת הנה חברת בת של בזק והיא מספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי.