X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברבעון המקביל אשתקד דווח על הפסד של מיליון ש"ח; רשמה רווח תפעולי של 2.9 מיליון ש"ח והשנה מחזור המכירות יעלה על 200 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת בזקכל תקשורת רשמה רווח נקי של 200 אלף ש"ח ברבעון השלישי של 2003, זאת בהשוואה להפסד של 1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
מנכ"ל בזקכל, עופר פרי, ציין כי החברה ממשיכה במגמת הגידול ושיפור הרווחיות בחברה שהגיע בתשעת החודשים הראשונים של השנה לרווח תפעולי של 2.9 מיליון ש"ח, לעומת הפסד תפעולי של 4.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
דירקטוריון חברת בזקכל אישר אמש את דוחותיה הכספיים של החברה. הדוחות מציגים המשך מגמת שיפור ומעבר לרווחיות לאחר שנה וחצי של הפסדים. הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-1.6 מיליון ש"ח ורווח תפעולי מצטבר של 2.9 מיליון ש"ח, זאת בהשוואה להפסד תפעולי אשתקד של 4.7 מיליון ש"ח.
מדובר בשיפור מהותי ברווח התפעולי, כתוצאה מגידול בהכנסות לצד רמת הוצאות נמוכה, בכלל זה, הקטנה משמעותית בהוצאות מכירה, הנהלה וכלליות בשיעור של 11%. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 רשמה בזקכל רווח נקי של 1.2 מיליון ש"ח, לעומת הפסד 7.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בזקכל רשמה הכנסות של כ-54 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של השנה, בהשוואה להכנסות של כ-50 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2003. ברבעון המקביל אשתקד רשמה בזקכל הכנסות של כ-40 מיליון ש"ח. בתשעת החודשים חל גידול של 22% במחזור ההכנסות של החברה מ-126 מיליון ש"ח ל-154 מיליון ש"ח. הדוחות הכספיים מצביעים גם על שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת והצגת תזרים חיובי לתקופה ינואר-ספטמבר 2003 בכ-7.8 מיליון ש"ח לעומת תזרים שלילי בתקופה המקבילה של 25 מיליון ש"ח.
פרי ציין, כי במהלך תשעת החודשים האחרונים ביססה בזקכל את פעילותה בתחום הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים ובמסגרת מאמצי השיווק גוייסו הלקוחות הבאים: צה"ל, נס"ר הקיבוצים, אל-על, אגף המכס והמע"מ, בנק מזרחי, בי"ח רמב"ם, קונצרן כימיקלים לישראל. סה"כ גדל סל הלקוחות בכ-100 אלף שלוחות טלפון.
מנכ"ל החברה, עופר פרי, הדגיש כי הגידול בהכנסות החברה נבע מכניסה לתחומי פעילות חדשים, מהמשך ההתרחבות בשוק תחזוקת המרכזיות וגידול בכמות המבואות לתחזוקה, וכמו כן, גידול משמעותי בהכנסות מהקמת פרויקטים של תשתית תקשורת טלפוניה ונתונים ומגידול במכירת מרכזיות, מערכות נלוות וציוד קצה.
יו"ר החברה בפועל, אילן חדד, שיבח את ההנהלה החדשה וציין את העמידה המדויקת של החברה בתוכניות העבודה ובתחזיות. "להערכתי זו הוכחה נוספת שענף ההיי טק מהווה קטליזטור לתחילת צמיחה מחודשת של המשק הישראלי".
יצוין, כי במהלך הרבעון האחרון השלימה בזקכל שינוי אירגוני ממוקד לקוח וצמצמה מספר יחידות ארגוניות. במהלך חודש אוגוסט 2003 הפעילה החברה מערכות מחשוב חדשות - מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) ומערכת חיוב לקוחות (BILLING). החברה צופה כי מערכות אלו יקנו ערכים מוספים רבים ובידול מול המתחרים.
חברת בזקכל תקשורת הנה חברת בת של בזק והיא מספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אמש הוארך מעצרם של 3 גברים ואישה, החשודים בעבירות של תיווך בשוחד, קבלת דבר במרמה והלבנת הון
הדר פרבר
עצרת הזיכרון המרכזית תתקיים סמוך לקבר בהר הרצל
עומר כרמון
מקורות ביטחון ברשות הפלשתינית אומרים כי את הפיגוע ביצעו "ועדות ההתנגדות העממיות", ארגון המורכב ברובו מיוצאי הפתח
עומר כרמון
המיליארדר היהודי ג'ורג סורוס, אחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם, אמר כי אם ממשלת שרון תשנה כיוון תופעות האנטישמיות יעלמו
נועם שרביט
זירת מטענים נתגלתה אחה"צ (ד') ליד קיבוץ מעיין ברוך בגבול הצפון; חשיפתה מנעה פיגוע גדול נגד אזרחים וחיילים; מופז התריע לאחרונה מפני פיגוע גדול שמתכנן החיזבאללה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il