X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בני הנוער ילמדו יזמות עסקית ומנהיגות חברתית בהשקעה של מיליון ש"ח; ראש עיריית מעלות-תרשיחא: "בבני הנוער טמון העתיד, ולכן גם בימים של מצב כלכלי קשה, אסור לנו לפגוע בחינוכם וקידומם"
▪  ▪  ▪

עמותת יוניסטרים, בשיתוף עיריית מעלות-תרשיחא, הודיעה (יום ד', 5.11.03) על השקת מרכז הכשרה טכנולוגי נוסף במעלות-תרשיחא בהשקעה של כמיליון ש"ח.
למרכז נבחרו כ-23 בני נוער, יהודים וערבים, אשר נבחרו לתוכנית מתוך כ-130 תלמידים שהגישו את מועמדותם. התלמידים ילמדו להקים ולנהל מיזמים עסקיים במשך שלוש שנים. כאשר במהלך השנה הראשונה לפעילות, ירכשו המשתתפים כלים וידע להקמת מיזם עסקי. בשנה השניה יקימו וינהלו חברות סטארט-אפ ובשנה השלישית יעברו המשתתפים הכשרה כמנחים עסקיים ויחנכו קבוצות צעירות. בנוסף, במהלך שנה זו ייערכו סדנאות הכנה לשירות הצבאי.
מרכז זה מתווסף למרכז ההכשרה אותו מפעילה יוניסטרים מזה כשנה בכפר-יונה - שם משתתפים כ-20 בני נוער בתוכנית הזוכה להצלחה רבה וכבר מניבה תוצאות חיוביות בשטח.
ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט, מסר: "בבני הנוער טמון העתיד, ולכן גם בימים של מצב כלכלי קשה, אסור לנו לפגוע בחינוכם וקידומם. העיר מעלות-תרשיחא מיוחדת במינה בהרכב האוכלוסייה שלה, יהודים וערבים, ופרויקט יוניסטרים יתרום גם הוא לקידום הדו-קיום והשותפות בין הקהילות, לא רק בעיר שלנו, אלא בישראל כולה".
מנכ"לית יוניסטרים, איריס רף-רונן, ציינה: "אנו שמחים מאוד על יציאתו לדרך של מרכז הכשרה נוסף במעלות-תרשיחא, שיותר מכל הוא מבטא את החזון של עמותת יוניסטרים לפתוח את הדלת בפני הדור הצעיר ולהוביל אותו להיות הדור החדש של אנשי עסקים ומנהיגים בישראל. הקבוצה המתאפיינת בשילוב של בני נוער יהודים וערבים היא ביטוי נוסף לקו המנחה את פעילותנו למען שינוי חברתי ויצירת מעגל של עשייה, הצלחה, כבוד הדדי, סובלנות והגשמה עצמית.
יוניסטרים מאמינה, כי הפעילות במעלות תרשיחא תהווה המשך ישיר למודל שכבר הוכיח את עצמו בכפר-יונה וכי בני הנוער במעלות-תרשיחא יזכו גם הם ליהנות מאווירה ביתית ומשפחתית בצד העשייה היומיומית והאתגרים הניצבים בפניהם במסגרת התוכנית".
עמותת יוניסטרים הוקמה בשנת 2001 על-ידי קרן ההשקעות דסימה ונצ'רס, במטרה להצמיח מנהיגות יזמית-עסקית בתפיסת עולם דמוקרטית בקרב בני נוער בישראל ובעולם. העמותה פועלת על-פי מודל של שיתוף פעולה עם עמיתים (יזמים ואנשים עסקים).
העמותה שמה לה למטרה לפעול למען שינוי חברתי ויצירת מעגל של עשייה, הצלחה, כבוד הדדי, סובלנות והגשמה עצמית. הפעילות מתמקדת בשלושה תחומים עיקריים: טיפוח מנהיגות עסקית ומיומנויות עסקיות, התמודדות עם דילמות בחברה הישראלית ופעילות חווייתית, והיא מלווה בהנחיה ותמיכה של גופים מקצועיים כגון המי"ל, מכון ברנקו וייס ועוד.
הפעילות, באמצעות מרכזי הכשרה טכנולוגיים בארץ ובעולם, נמשכת כשלוש שנים ומלווה קבוצות בני נוער משכבת כיתה י' ועד לשירות הצבאי. התכנית מאפשרת לבוגריה בתום שירותם הצבאי פעילות במסגרת חונכות של הדור הצעיר במרכז, הנחיית קבוצות והמשך הפעלת המיזם.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
חברי המשלחת הישראלית רכשו את מקצועם בביה"ס למלונאות "תדמור" במסגרת פעילות האגף להכשרה ולפיתוח כח אדם בתמ"ת
ענבל אביב
אתמול ביקר רא"ל יעלון פצועים בבית חולים תל השומר
יפעת גדות
לא היתה כל בעייה של טרור בעירק, כשכוחות ארצות הברית נכנסו לעירק, אמרה דוברת משרד החוץ הסורי, בראיון עם העיתון הסעודי אשארק אל-אווסאט שבלונדון
הדר פרבר
מבשלות בירה ישראל מרחיבה את פעילותה בשווקי נישה ייחודיים ומשיקה את בירה באלטיקה הנושאת תעודת הכשר ותשווק בכל רשתות השיווק; 87% מקרב הקהל הרוסי מכיר את המותג
מחלקה ראשונה
הכלי החדש הינו בעל תכונה ייחודית המאפשרת לבנות את התקציב על-פי דרישה לרווח מוגדרת מראש; הכלי מגדיר את יעדי המכירות ויעדי תקציב אחרים הדרושים לעמידה ברווח שהוגדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il