X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון נפגש אחה"צ עם המשפחות של החיילים החטופים ומשפחת טננבאום, ובלילה עם משפחת ארד; בינתיים אין בממשלה רוב לעסקה
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, נפגש (יום ה') עם משפחות החיילים החטופים בהר דב, משפחת טננבאום ומשפחת ארד, על-מנת לעדכן אותן בדבר המו"מ המתגבש עם החיזבאללה.
מאוחר יותר נפגש שרון עם משפחת ארד, והסביר כי החליט לתמוך בעסקה על-מנת להציל את חייו של טננבאום, ולהביא את גופות שלושת החיילים החטופים לקבר ישראל.
במעמד הפגישה מסרה בתו של רון ארד, יובל ארד, מכתב אישי לשרון, ובו ביקשה משרון: "אל תנטוש את אבא שלי". יובל ארד ציינה במכתבה, כי היא מבינה ששרון אינו מאמין עוד שאביה בין החיים; שהרי אם היה מאמין שאביה חי - "היית פועל בנחישות להחזירו הביתה כמו שאתה פועל להחזיר את גופות שלושת החיילים ואת טננבאום הביתה".
ביום א' (9.11.03) תובא עסקת חילופי השבויים עם החיזבאללה לאישור הממשלה. בינתיים, ככל הידוע, אין רוב בממשלה לעסקה עם החיזבאללה.
משפחות החטופים עדי אביטן, עומר סוואעד ובני אברהם, נפגשו לאחר מכן עם שרים נוספים, וניסו ללחוץ עליהם כך שיצביעו בעד העסקה. המשפחות אף ביקשו משרון ללחוץ על השרים.
בצהריים נפגש השר דני נוה, אשר טרם החליט איך יצביע, אך נוטה לתמוך בעסקה, עם בני משפחת אביטן. אחר הצהריים ייפגש השר נוה גם עם בני משפחת ארד. השר אפי איתם והשרה לימור לבנת ייפגשו היום גם הם עם משפחת אביטן.
בני משפחתו של החייל החטוף עדי אביטן, העבירו בקשה דחופה לכל שרי הממשלה, להציג להם את פרטי חטיפת בנם, כפי שנודעו להם. לדבריהם, אין זה ראוי, כי איש מהשרים, למעט בני אלון ואברהם פורז, לא הגיבו לבקשה.
חבריו של הנווט השבוי רון ארד, אמרו אתמול, כי הם תובעים שלא להפקירו ולהשאיר אותו מחוץ לעיסקה. הם קוראים לציבור להגיע ביום ו' לבנייני האומה בירושלים, על-מנת לצעוד יחד אתם לבית הנשיא ולדרוש שרון ייכלל בעסקה.
לפי שעה: אין רוב בממשלה לעסקה
לפי שעה נראה, כי אין בממשלה רוב לעסקה, ואולם ברור כי שרון ינסה להטיל את כל כובד משקלו על השרים המתנדנדים, שטרם גיבשו עמדה בנושא. חלק מהמתנדנדים הודיעו, כי יגבשו החלטה סופית רק בעת שתוצג העסקה בממשלה וחלקם סירבו להגיב לשאלות העיתונאים.
ככל הידוע, אלה שתומכים בעסקה בוודאות (6 שרים) הם ראש הממשלה שרון עצמו, שר הביטחון מופז, השרים אהוד אולמרט, מאיר שטרית, גדעון עזרא ויהודית נאות.
הנוטים להתנגד לעסקה, בשלב זה (8 שרים), הם השרים לימור לבנת, עוזי לנדאו, צחי הנגבי, אפי איתם, זבולון אורלב, בני אלון, טומי לפיד ואליעזר (מודי) זנדברג.
השרים המתנגדים הם (9 שרים): בנימין נתניהו, סילבן שלום, דני נוה, אביגדור ליברמן, יוסף פריצקי, אברהם פורז, נתן שרנסקי, ציפי ליבני וישראל כץ.
נסראללה: לא נפסח על שום אמצעי כדי להחזיר האסירים
מנהיג החיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, התייחס הערב לדיווחים בישראל על סיכום עסקת חילופי השבויים ואמר: "לא משנה מה תהיה תשובת ממשלת ישראל, הדבר לא ישנה את מהות העניין, אלא ייתכן שישנה את גורם הזמן, אבל אנו לא נפסח על שום אמצעי כדי להחזיר את האסירים, יהיו תשובות האוייב אשר יהיו. מההתחלה היתה הבעיה נעוצה בממשלת ישראל בעניין הזה".

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  07/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
ההכרזה באה על-רקע הפסקת פעולתה של המתחרה, מפעלי פלדה מאוחדים; נכון לשנת 2002, יהודה פלדות רכשה למעלה מ-95% מהגרוטאות שנרכשו בישראל להתכה מקומית
אלונה קורן
הטענה: סניפי הבנק חצו את הקווים שבין ייעוץ לשיווק בנוגע לקרן פסגות מדדית 120
ענבל אביב
שכנה דיווחה על רכב חשוד החונה ליד ביתו; המשטרה גילתה כי מדובר ברכב ממולכד; אין נפגעים
רנית נחום-הלוי
המדינה בשנות ה-50' חייבה את יוצאי אפריקה לעבור הקרנות וטיפול בשעווה רותחת מחשש שהם חולים בגזזת; כעת מבקש האוצר לבטל הקצבאות; ח"כ אברהם: נילחם נגד ההחלטה
מירב לוי, רועי כוכבי
ההפגנה המשותפת לפלשתינים ולישראלים תתקיים באתר הקמת הגדר, בשכונה פלשתינית במזרח ירושלים; ההפגנות בארץ הן חלק מגל הפגנות ופעולות מחאה כלל-עולמיות, המיועדות לדרוש בתוקף שממשלת ישראל תפסיק את בניית הגדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il