X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצנע נחשד כי ניהל את מטה הבחירות שלו ממשרדי החברה הקבלנית א. לוי, בתמורה לאישור חריגות בנייה וכי קיבל ייעוץ משפטי ללא תמורה מעו"ד, אותו מינה ליועץ משפטי של מטה הבחירות שלו
▪  ▪  ▪

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) של המשטרה הודיעה (יום ה', 6.11.03) כי סיימה את חקירתה בעניינם של חבר הכנסת עמרם מצנע, של ראש עיריית הוד השרון לשעבר, עזרא בנימיני, ושל ח"כ גילה פינקלשטיין.
בהודעה נאמר, כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת בשני תיקים שנחקרו אודות מצנע, בעניין קשריו עם הקבלן א.לוי ואופן העסקתו של עורך דין כיועץ משפטי של מטה הבחירות שניהל, והתיק מועבר לפרקליטות עם המלצה לגנוז אותו.
לגבי בנימיני נמצאה, לטענת המשטרה, תשתית ראייתית לביצוע עבירה של הפרת אמונים.
לגבי ח"כ פינקלשטיין (מפד"ל) הוחלט, כי אין תשתית ראייתית בחקירה בעניין מנשר של המפד"ל, המציג מועמדותה לכנסת ושצורף להזמנה שנשלחה לבוגרי בי"ס צייטלין.
תזכורת
במהלך הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, נשכרו עבור קמפיין הבחירות של מצנע משרדים באזור חיפה. על-פי החשד, פעל מצנע לקדם את עניינה של חברה קבלנית בוועדות עירוניות, בתמורה לקבלת שוחד. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש פעיל ימין חיפאי, אביעד ויסולי.
המשטרה פשטה על כמה ממשרדיו של מצנע בחיפה כבר בתחילת השנה, שוחחה עם חלק מהעובדים ונטלה מסמכים מהמקום. המדובר במיוחד במסמכים הנוגעים להיתרי בניה, הנוגעים לכמה קבלנים.
על-פי התלונה שהגיש איש העסקים ויסולי, החברה הקבלנית א. לוי בע"מ, המנוהלת על-ידי עזרא לוי, היא שנתנה בחודש ספטמבר 2002 לעמרם מצנע מספר משרדים, מהם ניהל את מטה הבחירות שלו לראשות מפלגת העבודה. בתמורה לכך, נטען, הגיש מצנע למועצה המקומית לתכנון ובניה בחיפה, שהוא היו"ר שלה, כחודש לאחר קבלת המשרדים (באוקטובר 2002), בקשה לאישור חריגת בנייה מהותית של אותו הקבלן בפרויקט 'תאומי נוף הגליל', ברחוב דולצין בחיפה. במסגרת אותה בקשה חריגה, לכאורה, שאושרה, בנה הקבלן קומה נוספת באותם שני בניינים.
המשטרה העמיקה את חקירתו של מצנע, לפני כשבועיים נחקר מצנע באזהרה, כחשוד בעבירות שוחד. בפרשה זו נחקרו עד כה יותר מ-15 איש, לרבות בכירי הקמפיין של מצנע לראשות מפלגת העבודה.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
השוק אמור להיפתח לתחרות בספטמבר 2004; החברות הבנות של בזק - פלאפון ובזק בינלאומי - לא יוכלו לפעול בשוק השיחות הפנים ארציות
עמוס באר
התכנון המקורי לרצוח את רה"מ רבין תוכנן לטקס חנוכת צומת כפר שמריהו, בספטמבר 1995
רועי כוכבי
בית המשפט הצבאי במחנה עופר גזר בצהריים את דינה של מונא, והסכים עם התובע, שציין כי "ניתן לראות בנאשמת כמבצעת עיקרית לגרימת מותו בכוונה של אופיר רחום ז"ל"
אלונה קורן
מנכ"ל בזק אמנון דיק אושר כדירקטור ב-Yes; אושר מינויו של אליק רום כסמנכ"ל משאבי אנוש וארגון בבזק
רועי כוכבי
עו"ד יצחק קמחי פנה ל-5 החברות המובילות בתום המכירות באינטרנט, והבהיר כי דרך הצגת המחירים באתרים מננוגד לחוק הגנת הצרכן; דרש להקפיד על מילוי הוראות חוק הגנת הצרכן, שתוקן לאחרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il