X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזכיר הליגה הערבית: "הסקר של האיחוד האירופי מוכיח כי האירופאים מבינים את הסכנה בפעולות ישראל"; הקרדינל הרומי-קתולי: באירופה יש לנו הסתייגויות, אבל אצל המוסלמים מדובר באנטישמיות
▪  ▪  ▪

מעמדה של ישראל נחות גם בניו-זילנד.
סקר שנערך בימים 14-9 לאוקטובר 2003, בידי מכון המחקר NBR פיליפסוק, בקרב 750 אזרחים בוגרים בניו-זילנד, העלה כי רק ל-12% מאזרחי המדינה דיעה חיובית על ישראל, בעוד ל-58% דיעה שלילית.
ישראל זכתה בסקר לשיעורי תמיכה הדומים לארצות כגון אפגניסטן או סעודיה.
ל-74% מהניו-זילנדים דעה חיובית על אוסטרליה. ל-50% דעה חיובית על בריטניה (ירידה של 17% מסקר דומה שנערך לפני שנתיים) ורק ל-29% דעה חיובית על ארה"ב (ירידה של 25% מלפני שנתיים).
ובינתיים, סקר האיחוד האירופי שהתפרסם ביום ב', לפיו 59% מהאירופאים רואים בישראל את הסכנה הגדולה ביותר לשלום העולם, ממשיך לעורר תגובות באירופה ובעולם הערבי.
מזכיר הליגה הערבית, עמר מוסא (בתמונה), אמר במסיבת עיתונאים בקהיר (יום ה', 6.11.03), כי סקר האיחוד האירופי מוכיח, כי "האירופאים מבינים את הסכנה בפעולותיה האלימות של ישראל כנגד פלשתינים לא חמושים".
העיתון המצרי 'אל-אחבאר', כתב ביום ה' במאמר המערכת שלו, כי "ארצות ערב צריכות להתעורר ולנצל את השינוי החיובי בזירה האירופאית. כיום ישנו פער בין מה שחושבים אזרחי מדינות אירופה, לבין ממשלותיהם הנתונות תחת השפעת ארה"ב והציונות העולמית. אזרחי אירופה גילו את האמת לגבי הישות הציונית הפושעת", כתב 'אל-אחבאר'.
העיתון 'אל-ביאן', היוצא לאור באבו-דאבי, כתב: "למרות תוצאות הסקר, הציונים לא ירגעו וימשיכו בקמפיינים המזויפים שלהם, שמטרתם לאלץ את הממשלות האירופאיות להשתלט על כלי התקשורת במדינותיהם, כדי שאלה יפסיקו לדווח על מה שקורא באמת בפלשתין".
ואילו ברומא, הגיב הקרדינל הרומי-קתולי לתוצאות סקר האיחוד האירופי, בראיון לרדיו הותיקן.
הקרדינל רוברטו טוצי, אמר: "יש לנו זכות להסתייג מההתקפות הצבאיות או התגובות הצבאיות של ישראל כנגד הפלשתינים. אבל אסור לנו לשכוח כי העם בישראל חי בתחושה של 'מדינה במצור'. יש צורך בהבנה מרבית לכך.
אנו מצטערים על כך שהסקר נערך 'תחת המטריה' של האיחוד האירופי ופורסם דווקא בשעה בה נעשים מאמצים לקדם את תוכנית 'מפת הדרכים'".
"אולם, בכל הנוגע לעולם המוסלמי", אמר טוצי, "כיום, בכלי התקשורת שלהם ובבתי הספר, ישנו חינוך לאנטישמיות. האנטישמיות הכי גרועה שאתה יכול לדמיין לאחר זאת של הנאצית, או אולי אפילו שוות ערך לה".

תאריך:  07/11/2003   |   עודכן:  07/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
שגריר ארה"ב במצרים זעם על עיתון אל-גומהוריה משום שהצדיק את הפיגוע במסעדת 'מקסים'; שר החוץ המצרי הגיב כי דבריו של השגריר "אינם דמוקרטיים"
עומר כרמון
"אפילו לחשוב על זה כואב מדי", אמרה החיילת האמריקנית שנפלה בשבי העירקי וחולצה לאחר כשבוע; בחודש יוני הקרוב היא עומדת להינשא
יפעת גדות
האו"ם קורא למדינות לאפשר חינוך יסודי חינם ולהפחתה של התלות הכלכלית של בני הבית בפרנסתו של ילד, בכדי להבטיח שיותר ילדות יוכלו להכנס לבתי הספר
יפעת גדות
לראשונה, מצהירה צפון קוריאה כי ברשותה נשק גרעיני המוכן להפעלה
עמוס באר
כלמוביל מקווה לקמבאק עם "קרוסאובר" - במחיר של 200,000 שקלים ומעלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il