X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פגישה טעונה התקיימה הלילה במשך שעתיים בין שרון לבני משפחת ארד; יובל ארד ביקשה: אל תנטוש את אבא שלי
▪  ▪  ▪

הפגישה עם משפחת ארד
פגישה טעונה וקשה התקיימה הלילה בין ראש הממשלה אריאל שרון, לבני משפחתו של רון ארד: רעייתו תמי, בתו יובל, ואחיו דודו.
בפגישה שהתקיימה בחצות ונמשכה כשעתיים, השתתפו גם מנהל לשכת ראש הממשלה, דובי ויסגלס, שליחו המיוחד של ראש הממשלה, אילן בירן, ומזכירו הצבאי של ראש הממשלה.
שרון הודיע לבני משפחת ארד, כי הגיע להחלטה לאשר את העסקה, על-אף שזו אינה כוללת את רון ארד וגם לא מידע בדבר גורלו. שרון הסביר כי חובה על ישראל להציל אזרח, יהודי-ישראלי, הנתון עתה בידי החיזבאללה, וכן להביא לקבר ישראל את גופות שלושת החיילים שנחטפו ונרצחו.
בני משפחת ארד הביעו התנגדותם. הם טענו בעיקר נגד החזרת מוסטפה דיראני, שהחזיק בארד, עינה אותו ולבסוף מכרו תמורת בצע כסף. במהלך היום (יום ה') נפגשו בני המשפחה עם שרים, וניסו לשכנעם לסכל את העסקה הכוללת את דיראני.
בפגישה הסביר שרון, כי מוסטפה דיראני ועבד אל כארים-עובייד אינם עוד קלפי מיקוח, ולכן כדאי להשיבם במסגרת העסקה.
בפגישה עם שרון הועלתה גם עמדתם של ראשי השב"כ והמוסד, המתנגדים לעסקה - הן בשל זאת שתוצאתה עלולה להיות עידוד הטרור, כולל חטיפול של אזרחים וחיילים; והן עקב זאת שהיא אינה כוללת מידע על רון ארד.
במהלך הפגישה, שהיתה רווית דמעות, מסרה יובל ארד לשרון מכתב אישי, שבו ביקשה לבטא את עמדתה בנושא. להלן המכתב המלא (ציטוט):
עד אתמול עוד האמנתי (אולי רציתי להאמין) שהעסקה הזו שאינה כוללת את אבא שלי לא תצא אל הפועל. בליבי קיוותי שאתה ראש הממשלה, תבין בסופו של דבר שאסור לנטוש את אבא שלי לגורלו המר אי שם, כשהוא יושב ומחכה באיזה כלא אירני שתיפתח דלת הברזל והוא יצא לחופשי.
אני, שרק סיימתי את לימודי בתיכון, למדתי שאתה ראש הממשלה לא השארת פצועים בשטח. אתה וחבריך הייתם לסמל עבורינו של מהי רעות ומהי אחוות לוחמים. קיוויתי שתיישם את הערכים האלה גם במקרה של אבא שלי.
לצערי, אני לא יכולה אפילו לדמיין איך יכולים חיי היו להיות עם אבא. היתה לי איזו תקווה, נכון שקלושה אבל היתה, שאזכה בכל זאת להכיר אותו, ואולי הילדים שלי יכירו אותו כמו שאני הייתי צריכה וכמו שסבתא בתיה קיוותה בכל לבה. היום אני מבינה שזה לא יקרה. אני מבינה מה שלא הבנתי, או אולי לא רציתי להבין - שאבא שלי לא יחזור. והוא לא יחזור כי אתה, ראש הממשלה, מאמין שהוא איננו, למרות שדוח וינוגרד קובע את ההיפך.
אם היית מאמין שאבא בחיים, כמו שאתה טוען (הנחת העבודה שרון ארד חי), היית פועל בנחישות כמו שאתה פועל להחזיר את גופות שלושת החיילים ואת טננבאום הביתה.
אבל אתה ויתרת עליו, ואתה עומד לשחרר את האיש שעינה אותו לחופשי. דיראני יחזור לביתו ולילדיו ואבא שלי יישאר שם. ואני אצטרך לוותר על ההזדמנות, גם אם היא קטנה מאוד, להכיר את אבא שלי.
כבר כמה לילות אני לא ישנה. קשה לי להבין איך אתה ישן בלילה כשביום ראשון אתה הולך להוביל להחלטת ממשלה שנוגדת את החינוך שאתה קיבלת ואתה חינכת.
הייתי רוצה להאמין שאנשים במדינה חושבים בשונה ממך. עצוב לי שזו דרכה של מדינת ישראל. אני עדיין מתקשה להאמין שממשלת ישראל תנטוש את אבא שלי.
יובל ארד

תאריך:  07/11/2003   |   עודכן:  07/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
רה"מ אוסטרליה על הענקת פרס סידני לשלום לעשראווי: "יש אחרים הראוים לפרס יותר ממנה"
עומר כרמון
מזכיר הליגה הערבית: "הסקר של האיחוד האירופי מוכיח כי האירופאים מבינים את הסכנה בפעולות ישראל"; הקרדינל הרומי-קתולי: באירופה יש לנו הסתייגויות, אבל אצל המוסלמים מדובר באנטישמיות
עומר כרמון
שגריר ארה"ב במצרים זעם על עיתון אל-גומהוריה משום שהצדיק את הפיגוע במסעדת 'מקסים'; שר החוץ המצרי הגיב כי דבריו של השגריר "אינם דמוקרטיים"
עומר כרמון
"אפילו לחשוב על זה כואב מדי", אמרה החיילת האמריקנית שנפלה בשבי העירקי וחולצה לאחר כשבוע; בחודש יוני הקרוב היא עומדת להינשא
יפעת גדות
האו"ם קורא למדינות לאפשר חינוך יסודי חינם ולהפחתה של התלות הכלכלית של בני הבית בפרנסתו של ילד, בכדי להבטיח שיותר ילדות יוכלו להכנס לבתי הספר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il