X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנס יעסוק בנושאים כגון: שיקום הדיבור והבליעה לאחר כריתת גרון שלמה, וכן יוכלו המשתתפים לשאול ולקבל תשובות; הכנס יערך מחר בשעה 15:00, בבית האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן הודיעה (יום ג', 11.11.03) כי היא עורכת כנס ארצי אשר יתקיים ביום ד' הקרוב, לאנשים אשר חלו בסרטן הגרון, ומחלימים כעת מניתוח כריתת גרון ובני משפחותיהם.
הכנס יעסוק בנושאים נבחרים כגון: שיקום הדיבור והבליעה לאחר כריתת גרון שלמה, בהנחייתם של קלינאיות תקשורת העובדות בבתי חולים שונים, שרי מרקם, פנינה גבע, פרידה קורנברוט קלינאית התקשורת של האגודה למלחמה בסרטן. לאחר מכן יוכלו המשתתפים לשאול שאלות ולקבל תשובות מרופאי אף אוזן גרון וממנתח ראש-צוואר.
על-פי הנתונים שמסרה האגודה מלחמה בסרטן, כ-200 איש מאובחנים מדי שנה כחולים בסרטן הגרון, 85% מהם גברים ו-15% נשים. בין גורמי הסיכון לסרטן הגרון נמצאים עישון, שתית אלכוהול מופרזת, זרימה חוזרת של חומצה מהקיבה וחשיפה לאסבסט.
כמחצית מהחולים עוברים מדי שנה ניתוח לכריתת גרון שלמה, ובעקבותיה מאבדים את יכולת הדיבור בקול, והם זקוקים לטיפול שיקומי בעזרת קלינאי תקשורת.
הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור הטיפול, הטכנולוגיות והטכניקות החדשות, עומד המחלימים מן המחלה על כ-60% ושיפור משמעותי ניכר באיכות חייהם של המטופלים שנותחו.
הכנס הארצי יערך, כאמור, ביום רביעי הקרוב (12.11.03) בשעה 15:00 בבית האגודה למלחמה בסרטן, רחוב רביבים 7 גבעתיים.
האגודה למלחמה בסרטן, העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, הוקמה בשנת 1952 מאז, היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל.
היום חיים בישראל כ-120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ-23,000 חולי סרטן חדשים, אך הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור אמצעי האבחון, הגילוי המוקדם והטיפול, חל גידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ושיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.
תאריך:  11/11/2003   |   עודכן:  11/11/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ב-6 השנים האחרונות שימש כמנכ"ל קניון לב-חדרה
הדר פרבר
הלשכה לעניינים הומניטריים של האו"ם, הפועלת בשטחי הרשות הפלשתינית, פרסמה דוח השפעות המשך בניית הגדר: הפלשתינים צפויים להרעה במצבם ההומניטרי ולפגיעה בזכויותיהם; דוח הוועדה לאנרגיה אטומית: לאירן מפעל סודי לייצור אורניום מועשר
מירב לוי
כוחות הביטחון הסעודים עצרו חשודים במעורבות לפיגוע; בפיגוע נהרגו 17 בני אדם ונפצעו כמאה נוספים
יפעת גדות
סקר: 59% מהמשתתפים בסקר אמרו כי מעמדה של ארצות הברית בעולם הדרדר תחת ממשל בוש וכ-60% אינם מרוצים מאופן ניהולו את המצב בעירק
רועי כוכבי
בית המשפט דחה את ערעורה של חברת "מצרפלס" על הרשעתה בעבירות לפי חוק ההגבלים; "על דרך העיקרון, העונש הראוי לעבירות לפי חוק ההגבלים העסקיים הוא מאסר בפועל"; "על עבירות כלכליות יש להטיל עונשים הפוגעים בכיסם של העבריינים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il