X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הובטחה "רשת ביטחון" של 93 מיליון דולר נוספים על-ידי החברה לישראל והבנקים
▪  ▪  ▪

חברת טאואר סמיקונדקטור הודיעה היום (ד') כי חתמה על תיקון להסכם עם המשקיעים העיקריים והבנקים, להמשך מימונו של מפעל השבבים Fab 2.
המשקיעים העיקריים של טאואר - סנדיסק קורפורישן, אליאנס סמיקונדקטור, מקרוניס אינטרנשיונל והחברה לישראל - ישלימו את התשלום בגין אבן הדרך החמישית והאחרונה של הפרויקט, בסך כולל של כ- 24.6 מיליון דולר. זאת, בנוסף לתשלום של 15.7 מיליון דולר, שכבר בוצע על-ידי משקיעים אלו בגין אבן הדרך החמישית.
בנוסף, הושלם הסכם האשראי של Fab 2 עם הבנקים, כך שמועד תחילת ההחזר בגין ההלוואה נדחה למן 2007 ואילך.
החזר ההלוואה ייעשה ב-12 תשלומים רבעוניים שווים החל מהרבעון הראשון של 2007 ואילך. הריבית על ההלוואה תהיה ליבור + 2.50%.
הבנקים דחו את התחייבויותיה של טאואר לגיוס כספים נוספים, וטאואר התחייבה לגייס סך כולל של 152 מיליון דולר עד תום 2005. במידה וטאואר לא תגייס את הכספים הנוספים במועדים עליהם הוסכם, הבנקים יהיו רשאים לדרוש מהחברה לבצע הנפקת זכויות, על פי תנאים שנקבעו בהסכם.
החברה לישראל התחייבה כי במקרה כזה תרכוש את מלוא חלקה בהנפקת הזכויות, וכן התחייבה כלפי הבנקים לרכוש ניירות ערך נוספים בהנפקה פרטית. סכום הרכישה המקסימלי, לו התחייבה החברה לישראל, הינו 50 מיליון דולר, והתחייבות זו כפופה לתנאים נוספים. הבנקים התחייבו כי כנגד השקעתה של החברה לישראל יעמידו לטובת טאואר סכום הלוואה נוסף בסך של 43 מיליון דולר.
מחיר המימוש של 400,000 האופציות שהוקצו לבנקים בעבר ירד מ- 6.20 דולר ל- 6.17 דולר. בנוסף, טאואר תקצה לבנקים אופציות חדשות למשך 5 שנים לרכישת 896,596 מניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 6.17 דולר.
יתרת התשלום של אבן הדרך החמישית, בסך כולל של כ- 24.6 מיליון דולר, יכלול הנפקת מניות רגילות למשקיעים העיקריים בסך כולל של כ-8.5 מיליון דולר במחיר של 2.983 דולר למניה והנפקת מניות רגילות לאותם משקיעים, בסך של כ-16.1 מיליון דולר, בהתבסס על מחיר מנית טאואר בבורסה.
התיקונים להסכמים עם הבנקים ועם שותפיה העיקריים של טאואר כפופים לאישורה של האסיפה הכללית של בעלי המניות של טאואר, אותו צופה החברה לקבל בדצמבר 2003.
תאריך:  12/11/2003   |   עודכן:  12/11/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המכס על הפרחים הוא מכה קשה למגדלים מאחר והוא מוטל דוקא על הפרחים הנמכרים במחירים נמוכים והוא שוחק את מעט הרווח שנותר לחקלאים
נועם שרביט
יחיאל דותן, כתב המקומון עיתון ירושלים הקליט את עו"ד סבידור ללא ידיעתה ומסר הקלטת לדוד ספקטור, שהעבירה למשטרה; ידיעות: "נפגמו יחסי האמון בין הכתב לבין המערכת"
עומר כרמון
סופי תומס בת 30 מהודו, הגישה תביעה בבית הדין לעבודה בירושלים כנגד משפחה שהעסיקה אותה במשך 15 חודשים במשק הבית לאורך 16 שעות ביממה ללא יום חופש, ללא הפסקה ואפשרות לצאת מהבית רק כדי להשליך את האשפה
נועם שרביט
ראש השב"כ לשעבר, שהתגלה כאיש שמאל לא מתון, מפתיע ואומר חצי מהאימרה הידועה: רק השמאל יכול לעשות מלחמה, רק הימין יכול להביא שלום; "השמאל לא יצליח להעביר הסדר עם הפלשתינים, רק הליכוד יכול לפנות התנחלויות"
יפעת גדות
גזר הדין נקבע לאדם שהעליב את הנביא מוחמד בפומבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il