X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיזים מוטוריות יפזזו על גבעות במודיעין
▪  ▪  ▪

בשבת ה-15 בנובמבר, יתקיים הראשון מתוך 4 אירועי "יונדאי אקסטרים" 2003. תחרות העבירות המרשימה תתפרס לאורך שעות ארוכות, מהשעה 10:00 ועד אחה"צ המאוחרות - בערך 16:00.
כבשנה שעברה יערך האירוע הפותח בפאתי העיירה מודיעין, הפעם בקצה הדרום מערבי. כיון שכך ממליץ לנו מנהל השיווק של יונדאי, עמנואל ליכטנשטיין, לא להגיע כבשנה שעברה בדרך כביש 443, אלא באלטרנטיבה הדרומית יותר, של כביש מספר 1.
בצומת לטרון מומלץ לפנות צפונה על הקטע המשופץ של כביש 3, לחפש את הפנייה מערבה למודיעין ומשם על-פי השילוט להגיע (לאט!), לאירוע הנערך בינות לגבעות הטרשים. אלה המחמיצים בדרכם צפונה את הפנייה למודיעין, ימצאו עצמם תוך דקות ספורות על כביש 443 - ממש בנקודת המיפגש ההסטורית שנשכחה זה מכבר - עם הקו הירוק של גבולות 1967. הטועים יפנו בצומת שילת אל תוך העיר מודיעין, ישובו ויצאו ממנה לכיוון דרום, וכ-1.5 ק"מ אחרי היציאה מהעיר, יפנו מערבה לדרך עפר, שם אמור להיות שילוט מכוון.
כללית יתקיים האירוע בקצה הדרום מערבי של הישוב מודיעין, ואנו מפרטים את ההגעה למיקום הגיאוגרפי המדוייק, שכן למערכת הגיעו שאלות בדבר הזמן והמיקום, ממש כמו בשנה שעברה, וחבל להחמיץ את האירוע הראשון ומהרשים בליגה שתיכלול השנה ארבעה אירועי שטח.
תנאי התחרות אמורים להיות מושלמים, הגשם שירד השבוע לא יפריע בסוף השבוע, ומאידך הידק את הקרקע והצופים יוכלו להנות מראות מושלמת בלא אבק טורדני. הסלעים הרטובים והחלקים יוסיפו מימד של עניין בספורט מוטורי בו - להבדיל מעמיתיו, אין אפשרות להחליף צמיגים בהתאם לתנאי הדרך.
התחרות אמורה להערך ב-2 קטגוריות: בקטגוריית ה-Extreme נבחנים בעיקר יכולות כלי הרכב המתחרים, שהינם רכבי שטח גדולים שניבנו במיוחד לאירועים מסוג זה. השנה אמורות להתחרות בקטגוריה זו 6 קבוצות: פרויקטים - 4X4ב. ינוביץ', קבוצת פרוג'יפ, מוסך ארז, קבוצת אמיגו שהתחרו גם בשנה שעברה והשנה הצטרפו למירוץ יובל מלמד עם הזיבר ועידו כהן עם הטראקאן אקסטרים.
בקטגוריית Adventure יתחרו 5 קבוצות עם 2 כלי רכב לכל קבוצה ו- 3 אנשי צוות, בקטגוריה זו הצוותים נבחנים בעבודת הצוות. כלי הרכב המתחרים הינם רכבי שטח סטנדרטיים משופרים. הקבוצות המתחרות: אספיר 4X4, צוות ניר- טל והדס, קקטוס 4X4 ובנוסף 2 צוותי ניר נוספים.
האירוע הראשון במודיעין יתקיים במתכונת של Rock rolling, במהלכו יעברו המתמודדים מכשולי בולדרים. בתחרויות הבאות יתמודדו המתחרים בדיונות, בבוץ ובתחרות במחצבה, כשהמטרה היא להראות עבודת צוות.
המארגנים מסרו כי השנה יקפידו יותר על הסדר באירוע שאינו נטול סכנות, והציבור מבקש להשמע להוראות הסדרנים. רבים שכאלה אמורים להיות פזורים בשטח, ואף החנייה אמורה להיות מוסדרת מהרגיל. יתכן ויגבה סכום בן 10 שקלים בעבור חנייה בלתי מוגבלת בזמן, ובעלי הגי'פים מתבקשים שלא לנסות לעקוף את חבלי הסימון.

תאריך:  14/11/2003   |   עודכן:  14/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
אנשי השמאל הקיצוני עושים הכל כדי שהמשטרה תשים לב לעבירות שהם מבצעים לכאורה; השבוע חתכו פעילים את גדר ההפרדה ואבנרי ריסס עליה גרפיטי; המשטרה אף אינה חוקרת את האירועים
הדר פרבר
ראש העיר היהודי של אמסטרדם: מטריד שבעיר הבירה חוששים היהודים מאנטישמיות
אלונה קורן
צעד זה נעשה בניגוד להמלצת מס הכנסה להפחית את המס כבר בינואר 2004
הדר פרבר
"אכלנו הכל מלבד המגפיים שלו" - בני הכפר מתנצלים בפני משפחתו של קורבן שנאכל על-ידי שבטם ב-1867; מנסים להסיר את הקללה מהכפר
נועם שרביט
מנכ"ל הרשות בר-אל פסל את התשדיר כמה שעות לאחר שעלה לאוויר, מאחר והוא נוגד את כללי הרשות; העותרים: הפסילה פוגעת בחופש הביטוי שלנו ונובעת בשיקולים פוליטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il