X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קלטת האודיו שודרה ברשת החדשות 'אל-ערביה'; סדאם גינה את משתפי הפעולה העירקים והממשלה החדשה; בוש ובלייר "הם תיארו לעצמם שהם יוצאים לפיקניק... לעירק יש מארג כימי המיועד לה, ואיש לא יוכל לפענח אותו, אלא אם הוא אחד מבניה"
▪  ▪  ▪

תחנת הטלוויזיה "אל-ערביה" שידרה הערב (יום א', 16.11.03) קלטת שמע, בה נשמע מי שמזדהה כנשיא עירק המודח, סדאם חוסיין. בקלטת, מכנה סדאם את נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש וראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, "שקרנים ופחדנים" וקרא לעמו להמשיך להילחם בכוחות הכיבוש.
"הילחמו בהם... זה חוקי, פטריוטי וחובה הומוניטרית. כך לכוחות הכיבוש לא תהיה שום ברירה אלא לעזוב את מדינתנו, עירק, המדינה של הערבים והאיסלם. דרך הג'יהאד וההתנגדות היא הדרך הראויה בשם האל, המין האנושי וההיסטוריה. זו הדרך היחידה אשר תבטיח את גירוש הכוח הזר והרודני ממדינתנו, ותבטיח שלום מוחלט וריבונות לעמנו ולאדמתנו".
בהמשך, גינה סדאם את נשיא ארה"ב ואת ראש הממשלה הבריטי: "השקרן האמריקני והשקרן הבריטי מקבצים חיילים וכסף בעולם. הם פוחדים ומקבצים כסף וחיילים, אבל קללת אלוהים רודפת אותם. אנו מברכים בהקשר זה את כל אלה אשר דחו את בקשות העזרה הללו של האמריקנים".
"הם תיארו לעצמם, ואף תיארו זאת לאחרים, שהם יוצאים לפיקניק. אבל אף אחד מהם לא יוכל אפילו להתהלך ברחובות בגדד, או כל עיר עירקית אחרת. אפשר לומר שלעירק יש מארג כימי המיועד לה, ואיש לא יוכל לפענח אותו, אלא אם הוא אחד מבניה. אין מנוס לפולשים אלא לברוח מקוללים מארצנו".
כן גידף סדאם את פעולתם של ארה"ב ובריטניה, אשר אמורה היתה לחשוף נשק גרעיני בעירק. סדאם לא פסח על משתפי הפעולה העירקים והממשלה החדשה: "עכשיו הם מודים. הם אומרים את מה שאמרנו: שאין נשק להשמדה המונית בעירק. הם מבינים שיהיה להם קשה לכבוש את עירק. אינשאללה, הם יסתבכו בצרה הזו".
"משתפי הפעולה שבאו עם הטנקים האמריקנים מחפשים עכשיו מוצא למצוקה שלהם, בביקורים שהם מקיימים בעולם הערבי... אין דרך אחרת למשתפי הפעולה, אלא להחזיר לעירק את בניה, שקידמו אותה בכל התחומים לאחר שהיתה מדינה פרימיטיבית, למרות כל מאמצי הרשעים ומלחמותיהם נגד עירק".
את נאומו סיים בדברי עידוד ושבח לעם העירקי והפלשתיני: "הו מוג'הידין תכו בהם חזק. דרך הג'יהאד היא הדרך הבטוחה לשחרור מהכיבוש והדרך המועדפת לאלוהים. תחי עירק, תחי אומתנו, תחי פלשתין ערבית וחופשית מהים לנהר".

תאריך:  16/11/2003   |   עודכן:  16/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי, נועם שרביט
השימוש ברציף מספנות ישראל יוקפא לשבועיים, אז ידווחו הצדדים על התקדמות המו"מ; ההחלטה בעניין קרנות הפנסיה תפורסם היום
רנית נחום-הלוי
כך אמר (יום ב') ח"כ איתן ל-Nfc זמן קצר לאחר נעילת הישיבה הסגורה שהתקיימה בוועדת חוקה, חוק ומשפט; עניינה של הישיבה: הגנה על סמכויות הוועדה בעקבות אי שיתוף הפעולה של הממשלה עם הכנסת
רועי כוכבי
מטרת הכנס, שייערך ב-24-25 לנובמבר בשדרות: "להציג סדר יום נדרש באשר למדיניות החברתית-כלכלית במדינה"; מארגני הכנס, המכללה האקדמית ספיר ו"המועצה לביטחון חברתי", מבטיחים כי הוא יהיה הראשון במסורת של כנסים שייערכו מידי שנה
יפעת גדות
"הכניסיני תחת כנפך" הוא מסע ביוגרפי שערכה הסופרת רות בקי בעקבות אירה יאן, מסע המתאר את אהבתם האסורה של המשורר הלאומי ביאליק, והציירת העברייה הראשונה
אלונה קורן
זאת על רקע השביתות והעיצומים במשק בתקופה האחרונה, ורמת אי הוודאות הגבוהה בתחום הכלכלי ובתחום יחסי העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il