X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסרט יסקר את הכינוס של נציגי הקהילות היהודיות בארץ, יתייחס ליחסי התפוצה האמריקנית וישראל כאשר הפוקוס יהיה מהות הקשר והמחוייבות בין יהודי ארה"ב לישראל
▪  ▪  ▪

ערוץ התכלת הודיע (יום ב', 17.11.03) על הפקת סרט דוקומנטרי בלעדי אשר יציג את כינוס העצרת הכללית GA של איחוד הקהילות היהודיות בבימויה של יסמין קיני.
הסרט יסקר את הכינוס של נציגי הקהילות היהודיות בארץ, יתייחס ליחסי התפוצה האמריקנית וישראל כאשר הפוקוס יהיה מהות הקשר והמחוייבות בין יהודי ארה"ב לישראל.
העצרת הכללית GA של איחוד הקהילות היהודיות הינו הכינוס הגדול והחשוב ביותר של יהדות ארה"ב ובמסגרתו משתתפים השנה כ-4,000 יהודים מארה"ב וכ-2,000 ישראלים.
מנכ"לית ערוץ התכלת, איריס הוד, מסרה כי הסרט יכלול ראיונות עם באי הכנס, תיעוד מסעותיהם בארץ, הדרך בה רואים יהודי ארה"ב אותנו הישראלים, תיעוד אירועים שונים לאורך ארבעת ימי הכנס ועוד מאחר והנושא שבאי הכינוס בחרו לעצמם השנה הוא "עם ישראל בישראל, מעצבים את עתידנו המשותף", הסרט ינסה לבדוק מה הוא אותו עתיד משותף, כיצד רואים אותו באי הכנס והישראלים אותם יפגשו בדרך. הסרט יביא גם את ההווה המשותף כפי שיעלה מתוך הכנס עצמו ומתוך הסיורים ברחבי הארץ.
לדבריה, הסרט מנסה להבין מהם גבולות המחוייבות לישראל של באי הכנס, מה משרת הקשר בין ישראל והתפוצה אצל בני הקהילות ומה הוא משרת אצל הישראלים. ראיונות עם חלק מבאי הכנס ותיעוד של מסעותיהם בארץ יגרמו לצופה להבין יותר לעומק את הקשר שמרגישים יהודי ארה"ב לישראל, והדרך בה הם רואים את הישראלים.
הסרט יסקר את הפעילות המתרחשת ב-4 ימי הכנס, תוך התמקדות ב-4-5 מנהיגי קהילות. כל אחד מהם מקהילה ומרקע שונה, ייצג דעות שונות מעט בפוליטיקה, ביחס לישראל, ליהדות, ולשאלות רחבות אחרות. הסרט ילווה אותם באירועים השונים בכנס ויערוך עימם ראיון עומק. בנוסף לדמויות אלה יובאו גם תגובותיהם של ישראלים השותפים לכנס או מרצים בו, וכן תגובות קצרות של נציגים נוספים לנושאים ספיציפיים.

תאריך:  17/11/2003   |   עודכן:  17/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"רדוול", היא סדרה ייחודית שכבשה את לבם של מליוני קוראים בארה"ב, בריטניה והעולם כולו כשבמקורם נועדו הספרים האלה לצעירים מגיל תשע עד חמש-עשרה, אבל קוראים רבים על פני העולם כולו, מגיל תשע עד תשעים, נשבו בקסמם
רועי כוכבי
מוחמד סראחנה שלח את המחבלים שביצעו את הפיגועים בשכונת בית ישראל, בסופרמרקט בקריית יובל וברחוב הנביאים בירושלים וכן את הפיגוע במדרחוב בראשון לציון
גלית יצחק
הערבי-ישראלי נחטף לאחר שהחליט להיכנס לטולכרם כדי לתקן תקר בגלגל המשאית; החוטפים גנבו את ה"סוס" של המשאית ולאחר מכן הסבירו לו איך להגיע למשרדי הרשות הפלשתינית
גלית יצחק
מילוא התמנה במקומו של נוחי דנקנר ששימש עד-כה כיו"ר זמני של החברה; מילוא צפוי להתמנות בקרוב לתפקידים נוספים בקבוצה
אלונה קורן
מתריעים: בעקבות הקיצוץ יהפכו תחזיות הצמיחה של האוצר ובנק ישראל ל-2004 - ללא ריאליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il